پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
کد خبر: 90723
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/05/04 06:23

لوازمی که برای نگهداری از گربه در خانه بهتر است داشته باشید

اینکه شما تصمیم بگیرید تنها از یک گربه ملوس و دوست‌داشتنی مراقبت کنید کافی نیست.
لوازمی که برای نگهداری از گربه در خانه بهتر است داشته باشید

اینکه شما تصمیم بگیرید تنها از یک گربه ملوس و دوست‌داشتنی مراقبت کنید کافی نیست. حیوانات نیاز به مراقبت و نگهداری دلسوزانه‌ای دارند تا بتوانند در سلامت کامل در کنار شما زندگی کنند. پیش از اینکه گربه‌ای را به خانه بیاورید آشنایی با لوازمی که برای نگهداری از گربه در خانه بهتر است داشته باشید، بسیار ضروری است. بدون این وسیله‌ها شما در نگهداری از گربه خود دچار مشکل می‌شوید. در ادامه با برخی از مهم‌ترین لوازم گربه آشنا می‌شوید.
 

ظرف آب و غذای گربه

گربه‌ها نیز مانند انسان‌ها باید برای غذاخوردن ظرف داشته باشند. این مسئله از لحاظ بهداشتی نیز حائز اهمیت است. شما باید برای آب و غذای گربه از دو ظرف جداگانه استفاده کنید. ظرف‌ها می‌توانند از جنس سفال، فلز، پلاستیک و... باشند و قیمت بالایی نیز ندارد. پیشنهاد می‌شود به دلیل شیطنت‌های گربه ظرف پلاستیکی یا استیل برای او بخرید تا باعث شکستن آن نشود.
 

جای خواب گربه

گربه‌ها از جمله حیواناتی هستند که در طول روز بسیار چرت می‌زنند به همین دلیل تهیه جای خواب گربه یکی از لوازم ضروری برای گربه ملوس شما است. جای خواب گربه انواع مختلفی دارد و شما می‌توانید آن را از یک تشک بسیار ساده تا مدل‌های بسیار فانتزی انتخاب نمایید. تختخواب گربه همچنین در مدل‌های ساده، سقف‌دار و یا درخت گربه به فروش می‌رسند.
 

خاک گربه

یکی از لوازمی که برای نگهداری از گربه در خانه باید داشته باشید خاک گربه است. گربه‌ها باید به‌صورت غریزی در خاک ادرار یا مدفوع کنند. به همین دلیل شما باید خاک مخصوص گربه را تهیه کنید و در سطل مخصوصی بریزید تا یک توالت شخصی برای او بسازید.
 

اسکرچر

اگر می‌خواهید مبلمان و وسیله‌های خانه از آسیب‌های پنجول کشیدن گربه در امان بمانند باید حتماً یک اسکرچر تهیه کنید. این وسیله معمولاً با یک سطح زبر مانند طناب کنفی پوشانده شده و در مدل‌های مختلف همچون یک صفحه تخت یا ستون کنف پیچ ساده تا درخت گربه دیده می‌شود.
 

لوازم بهداشتی گربه

تهیه لوازم بهداشتی برای تمیزکردن این حیوان دوست‌داشتنی بسیار مهم و لازم است. لوازم بهداشتی گربه شامل برس و شانه گربه، ناخن‌گیر، مسواک، خمیردندان، شامپو و نرم‌کننده گربه است. برای اینکه گربه شما در صحت و سلامت در کنارتان زندگی کند باید حتماً این لوازم را برای او تهیه نمایید.
 

اسباب‌بازی گربه

اسباب‌بازی گربه یکی دیگر از وسیله‌هایی است که شما باید برای شاد و خوشحال کردن این حیوان بازیگوش تهیه کنید. گربه شما در هر سنی از بازی با اسباب‌بازی لذت می‌برد. این اسباب‌بازی می‌تواند یک گلوله کاموایی باشد و یا در شکل‌های متنوع دیگری تولید شود.

لوازمی که برای نگهداری از گربه در خانه بهتر است داشته باشید بیشتر موارد بالا هستند و به تعداد دیگری از آنها در ادامه اشاره می‌کنیم.
 

قیمت انواع ظرف خاک گربه در چه محدوده‌ای است؟

به ظرف خاک گربه توالت گربه نیز می‌گویند. ظرف خاک گربه در واقع چیزی شبیه یک سطل است که خاک گربه را در آن می‌ریزید. ظرف خاک گربه به طور معمول به دودسته ساده یا بدون سقف، و سقف‌دار تقسیم می‌شود و قیمت انواع ظرف خاک گربه با توجه به نوع آن متفاوت است.

قیمت انواع ظرف خاک گربه

مدل بدون سقف یکی از پراستفاده‌ترین مدل‌هاست که قیمت ارزان‌تری دارد و در واقع یک ظرف ساده پلاستیکی با دیواره کوتاه است. تنها مشکل این ظرف این است که ممکن است بوی ادرار و مدفوع در فضا پخش شود یا زمانی که گربه خاک را به هم می‌زند کمی گردوغبار بلند شود.

ظرف خاک سقف‌دار دارای یک فیلتر یا دریچه در سقف خود است تا از تجمع گردوغبار و بوی بد جلوگیری نماید و هوای داخل توالت را تهویه کند. قیمت این ظرف خاک گربه کمی نسبت به مدل قبل بالاتر است.

در کنار دو دسته‌بندی اصلی، ظرف خاک اتوماتیک نیز وجود دارد که جزو گران‌ترین انواع توالت گربه می‌باشد؛ اما مزیت آن در این است که به شکل اتومات گلوله‌های ادرار و مدفوع گربه را جدا می‌کند.

همان‌طور که گفته شد قیمت انواع ظرف خاک گربه با توجه به مدل آن متغیر است. در فروشگاه‌ها می‌توانید تنوع بسیاری از قیمت انواع ظرف خاک گربه را مشاهده کنید و موردی را متناسب با بودجه خود انتخاب نمایید.
 

یک تولیدکننده درخت گربه چه نکاتی را در تولید محصول در نظر می‌گیرد؟

یکی از لوازمی که برای نگهداری از گربه بهتر است داشته باشید درخت گربه یا اسکرچر است. این وسیله شبیه درخت ساخته می‌شود و با فرش یا طناب کنفی پوشانده می‌شود تا گربه با کشیدن ناخن‌های خود به آن و یا گاز زدنش، نیاز غریزی خود را به این دو کار برطرف کند. درخت گربه در انواع مختلفی تولید می‌شود و باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد تا گربه شما به‌راحتی بتواند از آن استفاده کند. در هنگام خرید درخت گربه به سه نکته زیر باید دقت شود:

  • ارتفاع مناسب: اسکرچرهای عمودی بیشتر موردتوجه گربه‌ها هستند؛ زیرا مشابه درخت‌اند. هرچه اسکرچر گربه بلندتر باشدبهتر است؛ زیرا گربه با کشیدن بدن خود ارتفاع کافی را برای چنگ‌زدن در اختیار خواهد داشت.
  • جنسدرخت: جنس این وسیله باید به‌گونه‌ای باشد که در عین سفت و محکم‌بودن، نرم هم باشد و با کشیدن ناخن‌های گربه پوسته شود.
  • استحکام درخت: این وسیله باید استحکام بالایی داشته باشد تا به‌سرعت خاصیت خود را از دست ندهد.

برای خرید یک اسکرچر باکیفیت شما باید به سراغ بهترین تولیدکننده درخت گربه بروید. یک تولیدکننده درخت گربه حرفه‌ای به‌گونه‌ای محصولات خود را تولید می‌کند تا محصولش ویژگی‌های بالا را داشته باشد و درخت گربه خریداری شده بتواند نیاز گربه شما را به‌خوبی برطرف کند. از طرفی محصولش با عمر بهینه، شما را به خرج دوباره‌ای نیندازد.

تولید کننده انواع درخت گربه

در خرید باکس گربه ارزان‌قیمت باید به چه نکاتی توجه داشت؟

یکی از لوازمی که جزو ملزومات نگهداری از گربه دوست‌داشتنی شماست باکس گربه است. خرید باکس گربه ازاین‌جهت اهمیت دارد که شما برای جابه‌جایی این حیوان دوست‌داشتنی به آن نیاز خواهید داشت. باکس گربه باید متناسب با گربه شما خریداری شود و تقریباً یک و نیم برابر بزرگ‌تر از گربه باشد. باکس گربه در انواع مختلفی همچون موارد زیر به تولید می‌رسد:

  • باکس به شکل ساک و کیف نایلونی قابل‌انعطاف
  • باکس پلاستیکی

شما با توجه به نیاز خود باید باکس موردنظر خود را خریداری نمایید. قیمت باکس گربه با توجه به انواع مختلف آن متفاوت است. برای خرید باکس گربه ارزان شما باید در نظر داشته باشید که باکس علاوه بر قیمت مناسب باید باکیفیت باشد. شاید خرید باکس گربه ارزان از لحاظ اقتصادی به‌صرفه باشد؛ اما در صورت نداشتن کیفیت مناسب حیوان شما علاقه‌ای به رفتن در آن نخواهد داشت و از طرفی ممکن است با خراب‌شدن سریع‌تر باکس، دچار زحمت دوچندانی شوید. برای خرید باکس گربه شما می‌توانید از فروشگاه اینترنتی پت آباد دیدن کنید. این فروشگاه انواع باکس گربه را در قیمت‌های مناسب به شما عرضه کرده است.

خرید باکس گربه ارزان

 

برچسب ها : لوازم نگهداری گربه,باکس گربه,درخت گربه


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3zpe8b