یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 05 May 2024
کد خبر: 99620
تاریخ انتشار: 1402/10/06 06:38

حل مشکلات کامپیوتری آنلاین و تلفنی

شرکت "رایانه کمک" اولین و تخصصی ترین مرکز پاسخگویی به سوالات رایانه و تلفن همراه است که در سراسر ایران پاسخگوی کاربران می باشد. این شرکت سالیان زیادی است که همیشه همراه و یاری رسان کاربران و رایانه های اونها بوده و تاکنون به بیش از ۸.۵ میلیون تماس در خصوص مشکلات رایانه و تلفن همراه پاسخ داده است.
حل مشکلات کامپیوتری آنلاین و تلفنی

شرکت "رایانه کمک" اولین و تخصصی ترین مرکز پاسخگویی به سوالات رایانه و تلفن همراه است که در سراسر ایران پاسخگوی کاربران می باشد. این شرکت سالیان زیادی است که همیشه همراه و یاری رسان کاربران و رایانه های اونها بوده و تاکنون به بیش از ۸.۵ میلیون تماس در خصوص مشکلات رایانه و تلفن همراه پاسخ داده است.

از اونجایی که این شرکت همواره علاوه بر دریافت پشتیبانی رایانه، طریقه حل مشکلات کامپیوتری رو نیز، در کمترین زمان به صورت تلفنی به کاربران آموزش داده است هم اکنون با داشتن ۸۰۰ هزار کاربر از سراسر کشور ، اون رو به عنوان موفق ترین شرکت پاسخگویی به مشکلات رایانه ای می شناسند.

کارشناسان رایانه کمک در تمام طول روز آنلاین هستند و شما مخاطبان عزیز میتونید در صورت بروز هر گونه مشکل کامپیوتری، از تلفن ثابت با شماره هوشمند ۹۰۹۹۰۷۱۵۴۰ (سراسر کشور) و همچنین با شماره 0217129 (تلفن همراه) تماس بگیرید.

 

رایانه کمک در چه زمینه هایی کار می کند؟

رایانه کمک یک شرکت پشتیبانی و خدمات کامپیوتری تلفنی است که از مهارت کارشناسان فنی در علم کامپیوتر بهره می گیره و در زمینه های زیر فعالیت های پررنگ و خوبی داره:

 

ارائه مشاوره در زمینه خرید موبایل و کامپیوتر

کارشناسان بخش فنی رایانه کمک علاوه بر اینکه مشکلات رایانه ای رو به صورت تلفنی برطرف می کنند همچنین می تونند انواع مشاوره در زمینه خرید موبایل، خرید لپ تاپ ، خرید کامپیوتر و ارائه راهکارهای رایانه به شما ارائه نمایند.

 

حل مشکلات سخت افزاری کامپیوتر و موبایل

خدمات رایانه کمک سراسری می باشد و شما می تونید برای حل هر گونه مشکلات سخت افزاری کامپیوتر یا موبایل خود با همکاران بخش فنی تماس بگیرید تا از تیم فنی رایانه کمک، مشاوره سخت افزاری تلفنی و اینترنتی دریافت کنید. همچنین در شهر تهران امکان ارسال کارشناس فنی در محل امکانپذیر می باشد.

حل مشکلات نرم افزاری کامپیوتر و موبایل

از اونجایی که همیشه مشکلاتی که بوجود می آیند نیاز به تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ و کامپیوتر پیچیده ندارند و گاهی ممکن است که بر اثر اختلالات و مشکلات نرم افزاری کامپیوتر به وجود بیایند لذا حل مشکلات نرم افزاری کامپیوتر و موبایل یکی از نیاز های روزمره و پرتکرار کاربران است. در این راستا کارشناسان مجرب رایانه کمک با تخصص و مهارت خود بخوبی میتونند به شما در زمان مناسب یاری برسونند برای این که بیشتر با خدمات نرم افزاری این شرکت آشنا بشید مطلب حل مشکلات نرم افزاری کامپیوتر رو بخونید.

 

رایانه کمک چطور مشکلات رو حل می کند؟

رایانه کمک برای راحتی کاربران خود، روش های مختلفی رو لحاظ نموده که شما می تونید با استفاده از هر کدوم با این شرکت در سراسر ایران ارتباط بگیرید و در کمترین زمان مشکل خود رو برطرف نمایید. در ادامه نحوه حل مشکلات توسط رایانه کمک رو ببینید:

 

تماس از طریق تلفن های ثابت و یا موبایل

شما میتونید با شماره گیری 909071540  از طریق تلفن های ثابت یا 0217129  از طریق موبایل با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط باشید و از اونها برای حل هر گونه مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر یا موبایل خود  مشاوره دریافت کنید.

 

ارتباط با کارشاناس های کامپیوتری از تلفن همراه

راه دیگر ارتباط با کارشناسان این مجموعه، خرید بسته مشاور کامپیوتری است. خوشبختانه شرکت رایانه کمک برای رفع مشکل کامپیوتری شما مخاطبان عزیز راهی در نظر گرفته که می‌تونید با مراجعه به سایت اصلی رایانه کمک فرایند تهیه بسته انجام داده و سپس از تلفن همراه با مجموعه تماس بگیرید و مشکلات کامپیوتری و موبایلی خود رو برطرف نمایید.

 

استفاده از سایت دانلود رایانه کمک

یکی از سرویس های خوب دیگه ای که همه کاربران می‌تونند از اون استفاده کنند، سایت دانلود نرم افزار کاربردی رایانه کمک است.

شما در اون میتونید به نسخه دانلودی کلیه نرم افزار ها مانند ( دانلود انی دسک ، دانلود فعال ساز آفیس، دانلود نرم افزار پی دی اف و دانلود فتوشاپ و کلیه نرم افزارهای کاربردی)  دسترسی داشته و بدون پرداخت هزینه اقدام به دانلود نرم افزار نمایید.

 شما با استفاده از این سرویس می تونید نرم افزار ریموت دسکتاپ رو دانلود و روی سیستم خود نصب نمایید تا از این طریق کارشناسان رایانه کمک به کامپیوتر شما کانکت بشوند و به رفع مشکلات کامپیوتری از راه دور بپردازند.

در واقع این سیستم این امکان رو میده تا شما دیگه نیازی به بردن کامپیوتر یا لپ تاپ خود به خدمات کامپیوتری های نامعتبر  و ناشناس نداشته باشید و براحتی در هر زمان و مکان به مشاوره تلفنی رایانه ای دسترسی کامل داشته باشید.

 

استفاده از بسته آموزشی ده مهارت

و اما بسته آموزشی ده مهارت چیه ؟ در یک کلام ، یه بسته یا گنجینه آموزشی ارزشمند که رایانه کمک تمامی دانش مهندسین و کارشناسان خود رو در این بسته به نام ده مهارت جمع آوری کرده است که شما میتونید با تهیه این پکیج براحتی بخش عمده ای از مشکلات کامپیوتری و موبایلی خود رو رفع نمایید.

در این بسته آمورشی کامپیوتری که اسم اون 10 مهارت است، تمامی آموزش های کامپیوتری که نیاز است یک کاربر به اون تسلط داشته باشه، جمع آوری شده است.

مباحثی که در این بسته آموزشی 10 مهارت گردآوری شده شامل ( آموزش راه اندازی مودم و آنتی ویروس ، نصب ویندوز در منزل، کار با برنامه فتوشاپ، آموزش شبکه کردن کامپیوتر و... ) است که میتونه شما رو در کمترین زمان ممکن به یک کاربلد در زمینه کامپیوتر تبدیل کنه.

 

شبکه های اجتماعی رایانه کمک

از دیگر راه هایی که می تونید با رایانه کمک ارتباط بگیرید و مشکل تون رو رفع نمایید اینه که به شبکه های اجتماعی این شرکت بپیوندید و از نکات حرفه ای که به اشتراک گذاشته میشه بهره بگیرید. شرکت خدمات کامپیوتری رایانه کمک در شبکه های مجازی بسیار فعال بوده و به صورت روزانه آموزش ها کامپیوتری و ترفند های موبایلی که بدرد شما کاربران میخوره رو به اشتراک میذاره.

از این رو شما مخاطبان عزیز و همیشه همراه می‌تونید پیج های اینستاگرام و آپارات رایانه کمک رو فالو کنید. تا به صورت رایگان از مطالب آموزشی کوتاه ولی بسیار کاربردی بهره بگیرید.

 

سخن پایانی

بطور کلی و خلاصه میتوان گفت که رایانه کمک شبیه یه اورژانس میمونه که در مواقع اضطرار خیلی سریع و راحت میتونید ارتباط بگیرید و مشکل خود رو برطرف نمایید.  امیدوارم این مطلب برای شما کاربران عزیز مفید بوده باشه و اون رو با دوستان و اطرافیان خود نیز به اشتراک بگذارید . بی نهایت سپاسگزارم که تا انتهای مقاله، همراه ما بودید. در صورتی که سوالی در این خصوص داشتید با كارشناسان مجموعه رايانه كمك از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129  تماس بگیرید تا در کمترین زمان به جواب مناسب برسید .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3wjdbv