جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
کد خبر: 13092
تاریخ انتشار: 1400/12/21 07:02

فروش ویژه دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ اقساطی و بلند مدت

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از به روزترین شیوه های لیزر درمانی برای حذف موهای زائد است که از طریق یک اپلیکاتور انرژی خود را به لایه های مختلف پوست انتقال می دهد.

به گزارش بازار، دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟ خرید دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از به روزترین شیوه های لیزر درمانی برای حذف موهای زائد است که از طریق یک اپلیکاتور انرژی خود را به لایه های مختلف پوست انتقال می دهد بدون اینکه آسیبی به بافت های اطراف آن برساند. این روش نیز همانند دیگر روش های از بین بردن موهای ناخواسته جهت حذف موهای ضخیم و نازک مورد استفاده قرار می گیرد. ولی مزایایی همچون کاهش زمان در عین درمان و عدم خرابی را به همراه دارد و می تواند مو را روی انواع پوست از بین ببرد. همچنین توان لیزر تیتانیوم به دو دسته تقسیم می شود که به شرح زیر می باشد.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ اقساطی و بلند مدت


طول موج ۸۱۰nm
متخصصان دستگاه لیزر لیزر مو برای حذف موهای ناخواسته افرادی با پوست و موی تیره از این طول موج استفاده می کنند. زیرا نوع مو و پوست در پروسه درمان شخص بیمار خیلی مهم است که لیزر موهای زائد تیتانیوم کار را آسان نموده و با سرعت ۸۱۰nm فولیکول های مو در عمق پایین را مورد هدف قرار می دهد. همچنین علاوه بر صورت بر روی قسمت هایی از بدن همچون پاها و دست ها نیز عمل می کند.
YAG ۱۰۶۴
این طول موج تحت عنوان موثرترین روش برای حذف موهای ناخواسته شناخته شده است که می تواند نواحی همچون بیکینی، داخل گوش، بینی، زیر بغل و ... را مورد هدف قرار دهد.


قبل از انجام عمل لیزر با دستگاه لیزر تیتانیوم چه باید کرد؟


با وجود کارایی مناسب خرید دستگاه لیزر تیتانیوم نیز همانند دیگر دستگاه های لیزر به دستورالعمل ها و مراقبت های خاصی برای حذف موهای زائد نیاز دارد که این مراقبت ها از هفته ها قبل از پروسه درمان شروع می شود و به چندین هفته بعد از درمان به طول می انجامد. اما باید عوامل زیر را قبل از عمل لیزر رعایت نمود.
• از قرارگرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید
بیمارانی که قصد لیزر کردن موهای زائد خود را دارند باید قبل از انجام عمل از برنزه کردن پوست خود، خودداری نمایند زیرا هنگام کار با دستگاه لیزر احتمال سوختگی یا تاول زدگی پوست افزایش می یابد. البته بعد انجام عمل لیزر نیز باید از قرارگرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید. زیرا پوست شما حساس شده و محافظت از ان ها کار دشواری است تا جایی که با افزایش هر جلسه درمان بر شدت حساسیت آن افزوده می شود.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ اقساطی و بلند مدت


• ریشه ها را حذف نکنید
نور تشعشع یافته از لیزر رابطه مستقیمی با ریشه مو دارد که باید قبل از مراجعه به کلینیک و انجام پروسه درمان از برداشتن ریشه مو خودداری شود. اما استفاده از تیغ برای اصلاح جوابگوی تمام مشکلات می باشد. البته زمان اصلاح مو را کلینیک مشخص می کند تا نتایج حاصل از لیزر موهای زائد به حداکثر خود برسد. همچنین بعد از اتمام پروسه نباید ریشه ها را از جای درآورد، زیرا ریشه ها بعد از مدتی شروع به ریزش می کند تا جایی که اثری از مو باقی نمی ماند.
• پاک کننده ملایم را مورد استفاده قرار دهید
زمان انجام عمل لیزر داشتن پوست تمیز یکی از قواعد آن است که با یک محلول ملایم پاک کننده می توان محل مورد لیزر را تمیز کرد تا از وجود هر نوع مواد آرایشی و مرطوب کننده ها مطمئن شد.


آیا دستگاه لیزر تیتانیوم دائمی است؟


استفاده از فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم و تیتانیوم یک درمان دائمی برای کاهش موهای زائد است بدین معنا می باشد که در دراز مدت رشد مجدد موها را کندتر می کند. البته کاهش دائمی موها در این نوع دستگاه حدود ۸۰% بوده آن هم به شرطی که هر ۶ الی ۸ جلسه درمانی با فاصله زمانی مشخص صورت گیرد تا بیمار نتیجه مطلوب را به دست آورد.
آیا دستگاه لیزر تیتانیوم جدیدترین دستگاه لیزر تیتانیوم در ایران است؟
همان طور که قبلا اشاره شد دستگاه های لیزر متعددی در کلینیک ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد که جدیدترین و بهترین دستگاه های لیزر موهای ناخواسته می تواند مطلوب ترین نتیجه را برای بیماران ایجاد کند. قطعا لیزر تیتانیوم جزء جدیدترین و به روزترین دستگاه لیزری است که از نظر کارآمد و کیفیت نسبت به دیگر دستگاه ها در سال ۲۰۲۱ طراحی و به بازار ایران عرضه شد. همچنین این دستگاه بدون برگشت موهای زائد بوده که بعد از گذشت چند جلسه مدام و منظم نتیجه مطلوب را ایجاد می کند که در ایران در رتبه اول قرار دارد. ناگفته نماند که خرید این دستگاه به صورت اقساطی بوده و یا در صورت خرید نقد می توان آن را با پایین ترین قیمت در مقایسه با دیگر دستگاه ها در ایران خریداری کرد.
مصرف چه داروهایی قبل از استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم باید متوقف گردد؟
مصرفی بعضی از داروها هنگام انجام عمل لیزر با دستگاه لیزر تیتانیوم موجب تداخل در عملکرد دستگاه می شود. برای مثال بسته به دوز مصرفی داروی روآکوتان تداخل داشته و توصیه بر این است که در زمان مورد نظر از مصرف آن خودداری شود. همچنین داروهایی که به نور حساسیت داشته باید یک هفته قبل از انجام پروسه درمان متوقف گردد. در شرایطی دیگر افرادی که به بیماری های عفونی مبتلا بوده و باید از آنتی بیوتیک استفاده کنند باید تا بهبود بیماری خود صبر نمایند، سپس عمل لیزر را انجام دهند. زیرا آنتی بیوتیک ها نیز به نور حساسیت دارند.


آیا هنگام استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم غدد سرطانی فعال می شوند؟

هنگام استفاده از خرید دستگاه لیزر الکس دایود و تیتانیوم، اشعه آن تنها به لایه سطحی پوست نفوذ کرده و تحت هیچ شرایطی موجب جهش سلولی نمی شود. همچنین میزان عمق نفوذ دستگاه لیزر تا ریشه یا فولیکول مو می باشد، حال اگر فناوری الکساندرایت مورد استفاده قرار گیرد در نهایت عمق نفوذ به ۳mm می رسد. حال اگر دستگاه لیزر جهت رفع موهای زائد یک درصد بیماری سرطان یا سلول های سرطانی را تشدید کند، بدون شک سازمان غذا و دارو ایالات متحده نه تنها آن را تایید نخواهد کرد بلکه کار آن را در کمترین زمان ممکن متوقف می نماید. زیرا FDA در بالاترین سطح علمی جهان قرار دارد که برای حذف موهای ناخواسته تایید شده می باشد. پس تمام مراجعه کنندگان بدون هیچ نگرانی می توانند از این دستگاه برای لیزر نواحی حساس همچون بیکینی و زیر بغل استفاده کنند.

ارتباط با بخش فروش

۰۹۱۲۷۸۸۶۴۲۵

۰۹۱۲۷۴۸۶۹۴۴

۰۹۱۲۷۷۳۶۵۴۶


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3wbp53