جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
کد خبر: 12936
تاریخ انتشار: 1400/12/18 11:47

دستگاه لیزر دایود و کاربرد آن

چند سال اخیر رشد تکنولوژی باعث گردیده دستگاه های لیزر در دنیای پزشکی و زیبایی تحولات بزرگی بوجود آورد و این چنین شاهد دست یافتن به موفقیت های بزرگ در حوزۀ درمان باشیم.

 در همین راستا، این مقاله را به معرفی دستگاه لیزر دایود اختصاص می دهیم تا بیشتر با عملکرد و مزایای آن آشنا شویم. دستگاه لیزر دایود از جمله دستگاه های لیزر موهای زائد با فناوری روز در سطح جهانی به شمار می رود و هم اکنون توسط برخی از مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات پزشکی به بازار داخل عرضه می شوند. فروشگاه طاهر تاج لیزر با سال ها کسب تجربه توانسته به عنوان یکی از مراکز تخصصی در زمینۀ تأمین، فروش و پخش انواع دستگاه لیزر موهای زائد و زیبایی پوست در ایران فعالیت داشته باشد. بدین وسیله مراکز زیبایی که قصد راه اندازی و یا بروزسازی تجهیزات مجموعۀ خود را دارید، می توانید از طریق فروشگاه طاهر تاج لیزر اقدام به خرید دستگاه لیزر دایود، دستگاه لیزر تیتانیوم، دستگاه لیزر پلاتینیوم، دستگاه لیزر کیوسوئیچ و ... نمائید.

دستگاه لیزر دایود

آشنایی با عملکرد دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر دایود دارای قابلیت تولید نور در دامنۀ مرئی مادون قرمز در دسته بندی نیمه رسانا می باشد. به طور کلی تکنولوژی دستگاه های لیزر نیمه رسانا، قادر به پرتو نور در یک گسترۀ باریک بر روی کروموفورها می باشند و بر روی یک ناحیۀ مشخص تابانده می شوند. فناوری دستگاه لیزر دایود به نحوی است که قادر به نفوذپذیری عمیق در پوست می باشد و به همین دلیل جهت حذف موهای زائد بدن در حوزۀ زیبایی مورد استفاده قرار گرفته می شود. دستگاه لیزر دایود قادر به تابش پرتو با طول موج 800 الی 810 نانومتر است. این دستگاه به عنوان یکی از دستگاه های لیزر تزریقی نیز شناخته می شود و دو مادۀ نیمه رسانای نوع P و N را به یکدیگر متصل می کند و در نهایت منطقۀ اتصال P-N ایجاد می شود. به عبارتی این محل، جایی است که فرآیند لیزر صورت می گیرد و الکترون های آزاد از منطقۀ N به قسمت P انتقال یافته و انرژی مورد نیاز خود را در این بین به صورت فوتون از دست می دهند. اگر قسمت P را قطب مثبت در نظر گرفته و ناحیۀ N، قطب منفی، به یک منبع الکتریکی وصل گردد، الکترون ها حرکت نموده و بدین ترتیب در منطقۀ اتصال غلظت زیادی از مواد فعال ایجاد می شود.

به طور کلی دستگاه لیزر دایود با از دست دادن فوتون، تابش الکترومغناطیسی را ایجاد نموده و در نهایت یک کاواک لیزری ایجاد می شود. عمدتاً این نوع دستگاه های لیزر موهای زائد با استفاده از ضریب شکست نواحی P و N می توانند فرآیند پرتو لیزر را تشدید نمایند. در همین راستا دستگاه لیزر دایود با قدرت نفوذپذیری بالا جهت از بین بردن موهای زائد در قسمت های مختلف بدن از جمله ساق پا و دست، زیر بغل، بیکینی، سینه، کمر، چانه، بالای لب، ریش و ... مورد استفاده قرار گرفته می شود. به طور کلی با بهره گیری از فناوری دستگاه لیزر دایود، به سهولت می توان رفع دائم موهای زائد را در تعداد جلسات اندک انجام داد. در ادامه بیشتر به جزئیات مراقبت های پیش و بعد از انجام لیزر می پردازیم و اینکه دستگاه لیزر دایود مجهز به چه نوع قابلیت هایی می باشد و قیمت دستگاه لیزر دایود جهت تأمین مراکز تخصصی پوست و زیبایی را مشخص نمائیم.

دستگاه لیزر

مزایای خرید دستگاه لیزر موهای زائد

نکتۀ مهم و اساسی که موجب استقبال افراد از دستگاه های لیزر موهای زائد گردیده است، درمان فوری حذف موهای زائد در نواحی مختلف بدن می باشد. پیش از انجام لیزر دایود نیاز است که افراد یک سری نکات مهم را مد نظر داشته باشند که می توان به پاک نمودن سطوح لیزر از هر گونه مواد آرایشی و بهداشتی، تراشیدن موهای زائد بدن با استفاده از یک ژیلت و عدم قرار گرفتن در معرض نور شدید آفتاب و عدم استفاده از سولاریوم اشاره نمود. بدین وسیله اپراتور به سهولت می توانید از فناوری دستگاه لیزر دایود جهت نفوذ عمیق به بافت پوست و حذف فولیکول مو استفاده نماید.

پس از اجرای لیزر موهای زائد، جهت کاهش قرمزی و التهاب پوست نیاز است که در معرض اشعۀ مستقیم نور خورشید قرار نگیرید و استفاده از کرم های ضد آفتاب ضروری است. تا زمانی که قسمت های ملتهب، به صورت کامل مرتفع نشده است، از پوشیدن لباس های تنگ اجتناب نمائید و استفاده از لباس های خنک و گشاد گزینۀ مناسب تری می باشد و به فرآیند درمان فرد کمک می کند. امروزه استفاده از فناوری دستگاه لیزر موهای زائد به افراد کمک می کند که بتوانند بهتر بهداشت فردی خود را رعایت نموده و پوستی شاداب و زیبا در اختیار داشته باشند.

از ویژگی های مهم دستگاه لیزر دایود می توان به عمق نفوذپذیری بالا، تابش لیزر با پالس یکنواخت و کمترین ریسک آسیب دیدگی، تجهیز بودن به سیستم خنک کنندۀ سطحی، قابلیت استفاده بر روی هر پوست تیره و روشن، پوشش سطح وسیعی از پوست، کاهش تعداد جلسات درمان، حذف موهای زائد نازک و ضخیم، قابلیت استفاده در هر ناحیه از بدن، هزینۀ مناسب درمان و بازدهی بالا اشاره نمود. در همین راستا اکثر مراکز تخصصی لیزر پوست و مو به فناوری دستگاه لیزر دایود و دیگر دستگاه های لیزر موهای زائد تجهیز می باشند. بدین وسیله بتوانند زمان بهبودی و رفع موهای زائد بدن را تسریع ببخشند و جلب رضایت مراجعه کنندگان را برای کلینیک به ارمغان آورند.

استقبال فراوان کلینیک های زیبایی پوست و مو از خرید دستگاه لیزر دایود به دلیل عملکرد بالای آن و قیمت مناسب دستگاه نسبت به دیگر دستگاه های لیزر موهای زائد می باشد. جهت استعلام قیمت دستگاه لیزر دایود و سفارش تلفنی و یا اینترنتی آن می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ طاهر تاج لیزر تماس حاصل فرمائید. البته امکان مشاورۀ تخصصی رایگان با مشاوران فروش این مجموعۀ معتبر برای کلیۀ مشتریان در تهران و شهرستان ها از جمله تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد و ... مهیا می باشد. از مزایای مهم دستگاه لیزر دایود می توان به قابلیت استفاده از آن بر روی هر رنگ پوست اشاره نمود. با توجه به ضخامت و جنس مو، با استفاده از دستگاه لیزر دایود می توان طول درمان رفع دائمی موهای زائد بدن را با تعداد جلسات 6 الی 10 جلسه تعیین نمود. البته بستگی به ناحیۀ درمان و جنس مو دارد و زمان درمان بین 15 الی 1 ساعت صورت می پذیرد. عمدتاً تکرار جلسات درمان متناسب با محل لیزر یک الی 2 ماه برگزار می شود و پس از اولین جلسه می توانید به وضوح نتایج درمان را مشاهده نمائید.

دستگاه لیزر

سفارش اینترنتی دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر دایود به عنوان یکی از دستگاه های لیزر موهای زائد از بازدهی بالایی برخوردار است و این مسئله موجب شده تا اکثر کلینیک های تخصصی پوست و مو تمایل به خرید دستگاه لیزر دایود داشته باشند. بدین ترتیب می توانید جهت خرید اینترنتی دستگاه لیزر دایود از طریق فروشگاه طاهر تاج لیزر اقدام نمائید. این مجموعۀ معتبر متشکل از کادر فروش مجربی است که شرایط مناسبی را جهت پاسخگویی به سفارشات مشتریان در سراسر کشور با حداقل هزینه حمل و نقل فراهم نموده اند و می توانید جهت کسب اطلاعات دقیق تر با واحد فروش تماس حاصل فرمائید. پس از سفارش اینترنتی دستگاه لیزر دایود مورد نظر خود را در مدت زمان کوتاهی تحویل بگیرید.

https://tahertajlaser.com/


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2lq974