چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 01 May 2024
کد خبر: 85665
تاریخ انتشار: 1402/01/11 11:58

عجیب‌ترین تصویر اردوی تیم ملی زنان فوتبال ایران + عکس

تیم فوتبال زنان ایران، در تلاش هستند تا در مرحله اول انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، با حضور مؤثر خود، موفقیت‌آمیز باشند.

دیروز، مریم آزمون اعلام کرد که او در فهرست ۲۲ نفره تیم ملی زنان ایران حاضر شده است که در اردوی تیم برگزار خواهد شد. بازیکنانی که قبلاً پذیرششان تأیید نشده بود، به خانه بازگردند و تنها بازیکنان منتخب تمرینات را طی خواهند کرد. همچنین، سپیده نزهتی که یکی از بازیکنان حرفه‌ای تیم است، در فهرست نهایی حضور دارد و برای حضور در خط دفاعی تیم ملی فوتبال به میانمار آماده می‌شود. او را جزء بازیکنان آماده‌تری مثل فاطمه عادلی و ملیکا متولی دانسته‌اند. تیم ملی فوتبال زنان به دنبال حضور موفق در مرحله اول انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس است و تلاش می‌کند که با فشار حداکثری در تمرینات آماده‌سازی تیم، برای حضور در این رقابت‌های بین‌المللی، آمادگی کامل داشته باشند.

تیم ملی زنان

در کنار نزهتی البته چهره‌هایی جوانی هم نام‌شان در فهرست تیم ملی فوتبال زنان به چشم می‌خورد که بدون‌شک پدیده تیم کسی جز نگین زندی نیست؛ ستاره سرعتی خاتون بم که حالا بعد از تجربه حضور در جام ملت‌های آسیا، به دنبال درخشش در مرحله اول انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

زندی که به تازگی وارد ۱۹ سالگی خود شده، امروز در قابی مشترک با سپیده نزهتی حضور پیدا کرد تا تصویری جالب‌توجه در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال زنان ایران توسط سهیل سعادتمندی به‌ثبت برسد؛ تصویری که در آن مهاجم ریزنقش و جوان تیم ملی در آغوش مدافع بلندقامت و باتجربه قرار گرفته است!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3qx7jp