یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 19 May 2024
کد خبر: 109704
تاریخ انتشار: 1403/02/17 13:40

اتاق تعاون ایران به عنوان برگزارکننده برتر نمایشگاهی در سال ۱۴۰۲ انتخاب شد

«اتاق تعاون ایران» با بهره گیری از تجارب ارزشمند در برگزاری نمایشگاههای بین المللی داخلی و خارجی کشور از جمله نمایشگاههای بین المللی صنعت ساختمان، توانسته است همچون سالهای گذشته، به عنوان برگزارکننده برتر نمایشگاهی در سال 1402 به لحاظ متراژی و کیفیت برگزاری نمایشگاه، منتخب شرکت های سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران و سازمان توسعه تجارت ایران گردد.
اتاق تعاون ایران به عنوان برگزارکننده برتر نمایشگاهی در سال ۱۴۰۲ انتخاب شد

 

با توجه به نقش برگزاری نمایشگاههای تخصصی و بین المللی بر توسعه اقتصادی و رشد کسب و کارها در کشور ، نمایشگاهها به عنوان ویترین اقتصادی کشور بوده و برگزاری رویدادها موجبات رشد و توسعه تولیدات داخلی و خدمات فنی و مهندسی و فناوری را در بر دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، «اتاق تعاون ایران» با بهره گیری از تجارب ارزشمند در برگزاری نمایشگاههای بین المللی داخلی و خارجی کشور از جمله نمایشگاههای بین المللی صنعت ساختمان، توانسته است همچون سالهای گذشته، به عنوان برگزارکننده برتر نمایشگاهی در سال ۱۴۰۲ به لحاظ متراژی و کیفیت برگزاری نمایشگاه، منتخب شرکت های سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران و سازمان توسعه تجارت ایران گردد.

در مراسم روز گذشته با حضور دکتر اعلایی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی، قنادزاده معاون سازمان توسعه تجارت ایران و اعضا هیئت مدیره شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی و جمعی از برگزار کنندگان نمایشگاهی، از اتاق تعاون ایران تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 شایان ذکر است اتاق تعاون ایران سه رویداد مهم بین المللی در سال ۱۴۰۳ را در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران با عناوین “سیزدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی و بالابرها” و “بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ” و دومین نمایشگاه بین المللی ایران کمیکال” را برگزار خواهد نمود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/39bjmw