پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
کد خبر: 14028
تاریخ انتشار: 1401/01/17 01:48

تشدید نظارت بر بازار رمضان در همدان

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: طرح نظارتی ضیافت ۱۴۰۱ با همکاری سایر دستگاه‌ها اجرا و نظارت بر نحوه عرضه مواد پرمصرف ماه رمضان تشدید شد.

به گزارش صمت از استان همدان، مرضیه یونسی در جمع خبرنگاران افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح نظارتی ضیافت ۱۴۰۱ با همکاری سایر دستگاه‌ها با هدف پیشگیری، پایش و نظارت مداوم و متمرکز بر نحوه عرضه کالاهای پرمصرف در این ماه مبارک آغاز شد.

وی اضافه کرد: باتوجه به افزایش تقاضا برای خرید کالاهایی مانند گوشت و مرغ، تخم‌مرغ، قند و شکر، خرما، برنج، روغن و زولبیا و بامیه کنترل بازار، ضروری به‌نظر می‌رسد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان اظهار کرد: این طرح با همکاری دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و جهاد کشاورزی اجرایی می‌شود. یونسی ادامه داد: طرح ضیافت ۱۴۰۱ از روز گذشته آغاز شده و در این راستا وضعیت توزیع کالاهای یادشده در مراکز تولیدی، توزیعی، بازار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی به‌عنوان رکن قضایی بازار تنها مکلف به رسیدگی به پرونده‌ها و صدور حکم است؛ با این وجود نسبت به پایش و نظارت مداوم و متمرکز بر نحوه عرضه کالا در بازار با همکاری سایر نهادهای مسئول اقدام می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/399wox