دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 06 May 2024
کد خبر: 15125
تاریخ انتشار: 1401/02/06 02:38

اختصاص اعتبار برای ایمن‌سازی راه‌ها

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز اعلام کرد: ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رئیس‌جمهوری برای ایمن‌سازی، بهسازی آسفالت و حذف نقاط پرحادثه راه‌های این استان اختصاص یافت.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با صمت خبرنگار افزود: از این میزان اعتبار ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ترافیکی آزادراه تهران – کرج در محدوده پل شهید سلطانی کرج هزینه می‌شود.
وی بیان کرد: تکمیل این پروژه نقش موثری در روان‌سازی ترافیک سنگین آزادراه تهران – کرج – قزوین در محدوده پل‌های شهید سلطانی و کلاک کرج خواهد داشت.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز افزود: اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای حذف نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان البرز یکی دیگر از مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به این استان است که امسال این پروژه به‌سرانجام می‌رسد.
زندی‌فر اظهار کرد: همچنین ۱۰۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس‌جمهوری صرف آسفالت و بهسازی آسفالت راه‌های روستایی و فرعی استان البرز خواهد شد.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز با بیان اینکه این استان در بخش راهداری کمبود بودجه ندارد، گفت: ۳ پروژه تقاطع زیرگذر پل شهید سلطانی کرج، ساختمان قرارگاه پلیس راه استان البرز و یک ساختمان دیگر پلیس راه استان تا خردادماه امسال به بهره‌برداری می‌رسند.
استان البرز دارای هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.
رئیس‌جمهوری و هیات‌دولت ۱۸ فروردین‌ماه امسال به استان البرز سفر کردند که این سفر بابرکت با اختصاص بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ۱۷۲ طرح و پروژه مختلف عمرانی، فرهنگی و بهداشتی در این استان همراه بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/36ebwj