دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 13 May 2024
کد خبر: 8769
تاریخ انتشار: 1400/10/01 12:23

مهمترین ویژگی های قالیشویی های مجاز مشهد از نگاه آئین خراسان درسال 1401

هرساله، با نزدیک شدن به عید، سفارشات شستشوی فرش در قالیشویی ها بالا میرود و تراکم سفارشات بسیار سنگین میشود. به همین خاطر، شاهد افزایش تبلیغات انواع قالیشویی ها در شکل و مدل های گوناگون هستیم. متاسفانه در چنین مواقعی، افرادی هم اقدام به ایجاد قالیشویی های تقلبی و نامعتبر می کنند تا پس از جمع آوری فرش ها وقتی تعداد قالی ها به مقدار قابل توجهی رسید، با اسم بی هویت خود ناگهان محو شوند. طبق گزارش های پلیس و اتحادیه، شکایت های بسیاری در اینباره از شرکت ها و نام های صوری در نزدیکی ایام عید ثبت شده که دال بر این موضوع است.

 در این مقاله سعی داریم تا نکاتی حیاتی از تجربیات اولین عضو اتحادیه فرش مشهد یعنی قالیشویی آئین خراسان که اولین اسمی که پس از نام بردن قالیشویی مشهد به ذهن همگان می آید را به شما عزیزان ارائه کنیم.

 

4 روش ساده و مطمئن برای پیداکردن قالیشویی مجاز

  1. اولین راه، بررسی سایت اتحادیه فرش و قالیشویی شهر مربوطه است. ازین طریق، لیستی از قالیشویی های مجاز را که در شهرتان هستند را میتوانید پیدا کنید. همچنین می توانید با اتحادیه در رابطه با کیفیت و شکایت های ثبت شده و هویت قالیشویی تماس بگیرید و سوال بپرسید. شما قرار است که فرش چند میلیونی و گران خود را به قالیشویی بسپارید، پس خیلی باید مهم باشد که حتما یکی از بهترین ها در این زمینه  را پیدا کنید. همچنین میتوانید با مراجعه به سایت اتحادیه از نرخ تعیین شده مطلع شوید که قالیشویی آئین خراسان در سایت خود نرخنامه رسمی اتحادیه قالیشویی مشهد را قرار داده است و با مراجعه به آن میتوانید از بروزترین قیمت های قالیشویی مشهد خبردار شوید.
  2. می توانید با ۱۱۸ تماس بگیرید و از مطمئن ترین و نزدیکترین قالیشویی مجاز مطلع شوید. همه ی شماره هایی که این سامانه به شما می دهد، معتبر می باشد. چراکه کارخانه ها برای ثبت برند و شماره های خود در سامانه ۱۱۸ به تاییدیه رسمی اتحادیه صنفی خود نیاز دارند.
  3. می توانید در قسمت قالیشویی ها در روزنامه های معتبر مانند خراسان، لیست قالیشویی های مجاز را ببینید. طبق توافقی که بین این روزنامه ها و اتحادیه قالیشویی مشهد صورت گرفته است، در آن فقط لیست قالیشویی های مجاز مشهد قرار میگیرد. البته توجه داشته باشید تعداد شماره تلفن های زیاد از یک قالیشویی، نشانه اعتبار آن قالیشویی و یا داشتن شعب زیاد در نقاط مختلف شهر نیست . این شماره ها همه به یک محل دایورت شده اند.
  4. سعی کنید تا از دوستان و آشنایان خود که به تازگی فرش هایشان را به یک قالیشویی معتبر و مجاز داده اند بپرسید تا بهترین قالیشویی را به شما معرفی کنند.

 

چند نکته مهم

  • به هیچ وجه به قالیشویی هایی که در تبلیغات و شعار های خود قیمت خود را ارزان تر و پایین تر از همه اعلام می کنند، اعتماد نکنید. اتحادیه، قیمت ها را براساس معیارهای خاصی تعیین می کند. قالیشویی مجاز هیچگاه قیمت خود را کمتر از اتحادیه اعلام نمی کند و در اصل می توان گفت که برای او اصلا صرفه اقتصادی ندارد که کمتر از حد معمول قیمت گذاری کند. اما قالیشویی های غیر مجاز و بی اصالت با این روش سعی می کنند توجه مردم را به خود جلب کنند تا بتوانند فرش های مردم را به هر قیمتی به بدست بیاورند.
  • زمانی که سرویس قالیشویی برای جمع آوری فرش های شما آمدند، حتما از صحت و درستی قالیشویی و قبضی که به شما میدهند آگاه باشید و تحت هیچ شرایطی به افراد غیرمجاز اعتماد نکنید.

قطعا اولین اسمی که با شنیدن قالیشویی مشهد به ذهن شما خطور میکند، قالیشویی آئین خراسان است که با بیش از 40سال سابقه در شستشوی انواع فرش های زینتی و ابریشمی و داشتن متخصصین باتجربه و حاذق در کنار شما بوده است و توانسته تا با مدرنیزه کردن سبک سفارش گیری و راه اندازی قالیشویی آنلاین مشهد،  در جمع بهترین قالیشویی ها یعنی قالیشویی آئین خراسان، ادیب و گل ابریشم سال ها مورد اعتماد و تحسین شما عزیزان قرار بگیرد.  

  • یکی از بارزترین و مهم ترین ملاک های تشخیص اصالت و معتبر بودن یک قالیشویی مجاز، وجود محوطه کارخانه بزرگ و مجهز است که میتواند بسیار تاکید کننده اعتبار و شایستگی قالیشویی باشد. این فضا فقط و فقط در اختیار قالیشویی های معتبر و باسابقه میباشد. قالیشویی آئین خراسان با دراختیار داشتن محوطه و کارخانه ای مجهز با مساحت بیش از 3500متر، سالهاست که یکی از بهترین قالیشویی های مشهد در حفظ و جذب رضایت و اعتماد مشتریان بوده و همچنین توانسته تا با حرفه ای ترین متخصصین مبل شویی مشهد در منزل، دامنه خدمات رسانی خود را بسیار افزایش دهد.

مبل شویی مشهد در منزل قالیشویی آئین خراسان مشهد


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2x8lp4