-
کد خبر: 111466
تاریخ انتشار: 1403/03/22 07:27
پله استخری استیل

ساخت و نصب پله سالمندی / اجرای پله استخری استیل 304 و 316

ساخت و نصب پله سالمندی / اجرای پله استخری استیل 304 و 316
ساخت و نصب پله سالمندی / اجرای پله استخری استیل 304 و 316

ساخت پله استخری

عزیزان سالمند و افراد معلول  و هر کسی که درگیر تصادفات و بیماریهایی هستند که با شرایط موجود نمیتوانند ورود خوبی به استخر داشته باشند  داشتن یک استخر مجهز به پله سالمندی استیل یکی از بهترین تجربیات آنها خواهد بود , پله استخری یک بخش مهم در زیرساخت استخرها محسوب می شود  .  این پله ها در دو طرف استخر در نقاط مختلف نصب می شوند وبه طور مستقیم به سطح آب استخر متصل هستند حفاظ استخر نیز ازدیگر تجهیزات مهم مورد استفاده در استخر هاست و هدف از آن تأمین امنیت در جشن ها و دور همی هاست به خصوص اگر کودک خردسال یا حیوان خانگی داشته باشید . مجموعه تکنو استیل با طراحی و ساخت و اجرای پله استیل استخری یا همان پله سالمندی در خدمت شماست . برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ما مراجعه نمایید 

ساخت و نصب پله استخری استیل

عناوین 

  • آشنایی با پله استخری و کاربردهای آن

  • جنس و انواع پله استخری

  • اهمیت نرده و حفاظ دور استخری

آشنایی با پله استخری و کاربردهای آن

پله استخری از مهمترین اجزا در هر استخری محسوب می شود این پله در دو طرف استخر نصب شده و به افراد برای ورود و خروج به استخر کمک می کند , پله های استخری ساخته شده از استیل ضد زنگ سری 304 یا 316 بوده که مقاومت بالایی در برابر رطوبت , کلر موجود در آب و مواد شیمیایی دارد همچنن این پله ها به دلیل سطح صاف و ضد لغزش ایمنی شناگر را در هنگام ورود و خروج به استخر افزایش می دهد .

مهمترین کاربردهای این پله شامل :

مدل های 1403 پله استیل

جنس و انواع پله های استخری

از آنجا که این پله ها دائم در معرض رطوبت هستند در ساخت آنها از استیل 304 یا 316 ساخته می شود این متریال در برابر مواد شیمیایی در استخرها مانند کلر , ازن و اسید مقاومت بالایی دارند در برخی پله ها نیز از ترکیب پلاستیک و استیل استفاده می شود بدین صورت که دستگیره از استیل با کیفیت وپله از جنس پلاستیک فشرده یا پلیمر ABC است زیرا با وجود زیبایی استیل امکان لیزخوردگی وجود داشته و با کاربست پلاستیک از لیزخوردگی شناگر جلوگیری می شود .

پله های استخری در مدل های مختلف تولید و خریداری می شود از جمله : 

مدل استاندارد : این نوع قسمت بیرونی شیب داشته و به شناگر اجازه می دهد راحت از آب خارج شود.

مدل عصایی : در قسمت دستگیره شکل نیم دایره با عصا دارد این مدل فضای کمتری از لبه کناری را میگیرد.

مدل شیبدار : بالارفتن از پله را راحت تر می کند .

اهمیت نرده و حفاظ دور استخری

نرده و هندریل استخری :

هندریل استخری که خیلی از مردم نیز آن را با عنوان دستگیره استخری نیز می شناسند از استیل 304 تهیه می شود و به صورت دستگیره در قسمت بالا و لبه استخر به صورت افقی و به وسیله آسانسوری های مخصوص استخر نصب می شود هدف از نصب این سازه سهولت در بیرون آمدن از آب استخر و یا نگهدارنده در زمان خستگی بوده که درلبه استخر نصب می شود و می توان برای افراد مبتی نقش ناجی را داشته باشد .

نرده دور استخری :

نرده دور استخری نیز یک گزینه ایمن و زیبا برای حفاظت از دور استخر و جلوگیری از سقوط و افتادن حیوانات , کودکان و فرزندان کوچک است این حفاظ می تواند تماما از استلس استیل و با به صورت ترکیبی از استیل و شیشه نشکن لمینت یا سکوریت با ضخامت 5 تا 10 میل تهیه شود , این حفاظ علاوه بر تأمین امنیت جنبه زیبایی نیز داشته و فضای دور استخر را شیک تر نشان می دهد همچنین برخی مدل های از نفوذ سرما و هوای سرد به داخل استخر نیز جلوگیری می کند .

انواع شیشه برای اطراف استخر شامل , نرده های شیشه ای اسپیگات , اکسپوز روکار , دفنی , هنزا و نرده شیشه ای فیکس پوینت می باشد .

اجرای پله سالمندی استخری استیل


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2rgadw