شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
کد خبر: 94939
نویسنده: سارا سمیع شمس
تاریخ انتشار: 1402/07/17 09:24
گزارش اختصاصی گسترش نیوز؛

چاپ بنر تبریک یا تسلیت چقدر آب می خورد؟

چاپ بنر تبریک و تسلیت همواره بین مردم کارایی دارد و در مراسم‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند. در این گزارش به بررسی قیمت چاپ بنر می‌پردازیم و به این سوال پاسخ می‌دهیم که برای چاپ یک بنر چه مراحلی طی می‌شود؟
چاپ بنر تبریک یا تسلیت چقدر آب می خورد؟

ارسال پیام تبریک و تسلیت همواره در مناسبت‌ها و اتفاق‌های روزمره مردمی رواج دارد و در مدل‌های مختلفی هم دیده می‌شود. پیام تبریک و تسلیت از ارسال پیام متنی در اپلیکیشن‌های اجتماعی گرفته تا ارسال یک متن کوتاه از طریق پیام کوتاه تنوع دارد اما برخی نیز روش دیگری را انتخاب می‌کنند. چاپ بنر تبریک یا تسلیت و نصب آن در اماکن مختلف در بین مردم رایج است و به طبع هزینه‌هایی را هم در پی دارد.

قیمت‌های مختلف برای چاپ بنر تبریک یا تسلیت

هزینه چاپ بنر به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جنس چاپ گرفته تا ابعاد و طراحی بنر باعث می‌شود که محصول نهایی با تفاوت قیمت روبرو شود و بنابراین قیمت واحد و مشخصی را نمی‌توان اعلام کرد. در جدول زیر قیمت ۳ مدل بنر را می‌بینیم که در ابعاد ۶۰ در ۲۰۰.۷۰ در ۳۰۰ و ۹۰ در ۲۰۰ اعلام شدند. به ترتیب قیمت چاپ برای این بنرها ۱۳۰ هزار تومان، ۱۹۵ هزار تومان و ۲۶۸ هزار تومان ذکر شده است. این بنرها با طرح آماده هستند و ممکن است با طراحی ویژه قیمت آن تفاوت داشته باشد.

 

هزینه-بنر

در آگهی بعدی چاپ بنر و تابلو با حروف جنلیوم است. قیمت‌های مختلفی برای ابعاد مختلف این نوع بنر اعلام شده است. به عنوان مثال چاپ بنر متری را ۶۶ تومان مشاهده می‌کنیم و چاپ فلکس متری ۲۲۰ هزار تومان عنوان شده است.

چاپ-بنر-حروف

 

نکات مهم درباره چاپ بنر

چاپ بنر یکی از روش‌های مورد استفاده برای تبلیغات و ارتباطات تجاری است. بنرها معمولاً از مواد مانند وینیل (Vinyl) یا پارچه (Fabric) ساخته می‌شوند و می‌توانند با استفاده از چاپ دیجیتال یا چاپ افست تولید شوند.

در قدم اول باید طرح بنر را طراحی کنید. می‌توان از نرم‌افزارهای طراحی گرافیکی مانند Adobe Photoshop یا Illustrator استفاده کرد. در طراحی بنر، باید مطمئن شوید که اطلاعات مهمی مانند لوگو، شعار، تصاویر و اطلاعات تماس در طرح قرار داده شده‌اند و طرح به صورت جذاب و قابل خواندن است.

مرحله بعدیث انتخاب اندازه و نوع بنر است. قبل از چاپ بنر، باید اندازه و نوع بنر را مشخص کنید. معمولاً اندازه بنرها به واحدهایی مانند اینچ یا سانتی‌متر تعیین می‌شود. همچنین، باید تصمیم بگیرید که آیا بنر شما باید بر روی ویندوز، دیوار، یا سطوح دیگر نصب شود، زیرا این موضوع ممکن است تصمیماتی درباره نوع مواد و چاپ را تحت الشعاع قرار دهد.

بعد از طراحی بنر، باید نوع چاپ را انتخاب کنید. در چاپ بنر، معمولاً از دو روش چاپ دیجیتال و چاپ افست استفاده می‌شود. چاپ دیجیتال مناسب برای تیراژ کمتر و زمان تحویل سریع است، در حالی که چاپ افست برای تیراژ بالا و کیفیت بالاتر مناسب است. بر اساس محل استفاده و نیازهای خاص خود، باید نوع مواد بنر را انتخاب کنید. وینیل (Vinyl) و پارچه Fabric دو نوع محبوب از مواد برای بنرها هستند. هرکدام ویژگی‌ها و مزایای خود را دارند، بنابراین باید با تامین کننده چاپ صحبت کنید تا بهترین مواد را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

در نهایت، پس از تعیین طراحی، اندازه، نوع چاپ و مواد بنر، می‌توانید بنر خود را چاپ کنید. برای این منظور، بهتر است به یک چاپخانه یا تامین کننده چاپ متخصص مراجعه کنید. آن‌ها می‌توانند شما را در مورد نحوه انتخاب مواد، تنظیمات چاپ و نحوه نصب بنر راهنمایی کنند. پس از چاپ بنر، آن را می‌توانید بر روی سطح مورد نظر نصب کنید. این ممکن است شامل استفاده از چسب، گیره‌ها، بنر استندی، یا هر روش دیگری باشد که در محیط و شرایط مورد استفاده خود مناسب است.

درباره تعیین هزینه چاپ بنر، عواملی مانند اندازه، تیراژ، نوع چاپ و مواد مورد استفاده تأثیرگذار است. بنابراین بهتر است قبل از شروع فرآیند چاپ، با تامین کنندگان مختلف صحبت کنید تا بهترین گزینه را برای نیازهای خود پیدا کنید.

منبع:گسترش نیوز


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2oxkgg