شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
کد خبر: 96177
تاریخ انتشار: 1402/08/07 07:39
با توجه به اعلام حضور ایران در نمایشگاه عمان آگروفود انجام شد

انتصاب اسلامی‌فرد به سمت رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق مشترک ایران و عمان

اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان در تدارک اعزام هیئت تخصصی صنایع و مواد غذایی به عمان در آذر ماه است تا آخرین دستاوردها و تعاملات دانش غذایی ایران را به صورت تخصصی با دیگر فعالان این عرصه در دنیا بررسی کند.
انتصاب اسلامی‌فرد به سمت رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق مشترک ایران و عمان

به همین منظور و برای بهره‌برداری هر چه بهتر از شناخت ظرفیت‌ها، دکتر ناصرالدین اسلامی فرد به سمت رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق مشترک ایران و عمان منصوب شد.

انتصاب اسلامی‌فرد به سمت رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق مشترک ایران و عمان
به گزارش پایگاه خبری گسترش‌نیوز، اتاق مشترک بازرگانی قصد دارد تا همزمان با برگزاری نمایشگاه عمان آگروفود 2023 (Oman Agrofood 2023)، مورخ 12 الی 16 آذر 1402، هیئتی تخصصی در زمینه صنایع و مواد غذایی را به این کشور اعزام نماید. این رویداد مهم بین‌المللی در صنعت غذایی منطقه و جهان، فرصتی مغتنم است برای بررسی ظرفیت‌ها و دریافت و اشتراک‌گذاری دانش این حوزه تامین غذایی با دیگر کشورها و شرکت‌های حضور یافته است. به همین منظور اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان حکم انتصاب رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی این اتاق را برای دکتر ناصرالدین اسلامی فرد ابلاغ کرد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر ناصرالدین اسلامی فرد، احتراما با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی بدینوسیله سمت رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق مشترک ایران و عمان به شما ابلاغ می گردد. یقین دارد مساعی جنابعالی نوید بخش کمیسیون فعال و موثر در توسعه روابط اقتصادی فیمابین دو کشور خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2aabjl