یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 05 May 2024
کد خبر: 18674
تاریخ انتشار: 1401/05/09 01:09

راهنمای خرید بهترین ماشین لباسشویی ایرانی مناسب منزلتان!

قبل از اقدام به انتخاب لباسشویی باید بودجه‌ای که می‌خواهیم برای خرید بهترین ماشین لباسشویی ایرانی که برای منزلمان در نظر گرفتیم، مشخص کنیم. شما می‌بایست برای خرید یک ماشین لباسشویی ایرانی خوب نکات مهمی را در نظر بگیرید و مطابق با این فاکتور‌ها، نیاز خود را مشخص کنید.

 

ماشین لباسشویی از آن وسایلی‌ست که سال‌ها در خانه استفاده می‌شود و قرار نیست هر سال به فکر تعویض آن باشید؛ به‌همین دلیل قبل از خریدتان و با در نظر گرفتن بازه قیمت ماشین لباسشویی ایرانی، باید حسابی مدل‌ها را بسنجید تا از انتخاب‌تان راضی باشید. بازخورد خریداران قبلی کمک شایانی در این زمینه به‌حساب می‌آید که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید و به همین دلیل، ما در این مقاله از میان انبوه عظیمی دیتای واقهی بهترین ماشین لباسشویی ایرانی همچون ماشین لباسشویی اسنوا ۸ کیلویی را که از محبوب ترین لباسشویی‌های بازار به شمار می‌رود، از نگاه مصرف‌ کنندگان مورد بررسی قرار داده‌ایم.

قبل از اقدام به انتخاب لباسشویی باید بودجه‌ای که می‌خواهیم برای خرید بهترین ماشین لباسشویی ایرانی که برای منزلمان در نظر گرفتیم، مشخص کنیم. شما می‌بایست برای خرید یک ماشین لباسشویی ایرانی خوب نکات مهمی را در نظر بگیرید و مطابق با این فاکتور‌ها، نیاز خود را مشخص کنید.

تا پیش از این، برندهایی مثل بوش (bosch)، ال جی، سامسونگ اولین گزینه‌های خرید به‌حساب می‌آمدند؛ اما با نگاهی به افزایش قیمت‌ها و تفاوتی که این مارک ها با برندهای ایرانی دارند، می‌بینید که اغلب خارجی‌ها از سبد خرید خانواده های ایرانی خارج شده‌اند؛ به‌همین دلیل برندهای ایرانی مرغوب و قابل رقابت ایرانی مثل پاکشوما و snowa روی کار آمدند که در ادامه این مطلب از بهترین ماشین لباسشویی ایرانی برای شما توضیح خواهیم داد.

راهنمای خرید بهترین ماشین لباسشویی

انتخاب این برندها بر اساس چند عامل مهم مختلف بوده است:

موجود بودن کالا در بازار ایران

در حال حاضر و با وجود تحریم‌های کشور ایران بعضی از کالاهای شرکت‌ها موجود نیست یا تنها چند مدل آن را پیدا می‌کنید. این را هم در نظر بگیرید که در صورت نقص فنی لباسشویی خانه شما، پیدا کردن قطعات این کالا‌ها ممکن است چقدر دردسرساز باشند؛ درحالی‌که هنگام خرید، تنها نیاز دارید مدل‌های مختلف با کارایی و ویژگی‌های مناسب‌تان را ببینید و بهترین ماشین لباسشویی در بازار ایران را به‌ خانه ببرید.

رضایت خرید کاربران

شرکت‌ها همواره در تبلیغات‌شان از نشر رضایت کاربرانی که قبلا محصولی را خریداری کرده ‌اند، استفاده می‌کنند. شما هم می‌توانید از این مزیت تبلیغاتی شرکت‌ها بهره ببرید و با توجه به میزان حدودی نظرات مثبت کاربران، بهترین ماشین لباسشویی ایرانی را گزینش کنید. چه کسی بهتر از مصرف‌کننده همان محصول می‌تواند به شما بگوید چقدر از خرید خود راضی بوده و آیا محصول نسبت به قیمتی که داشته است ارزش دارد یا نه؟

قیمت رقابتی

بودجه‌ای که برای خرید لوازم خانگی از جمله خرید بهترین ماشین لباسشویی بازار تعیین می‌کنید، نقش پررنگی در انتخاب شما دارد. ضمن این‌که تمرکزتان به کیفیت برند و محصول است؛ در عین حال مراقب هستید که قیمت آن اختلاف بالاتری از رقبا نداشته باشد.

خدمات پس از فروش

هیچ کس دوست ندارد بعد از مدت‌ها بررسی سخت‌گیرانه، محصولی را به آشپزخانه‌اش ببرد که مدتی بعد خراب شود؛ اما گاهی پیش می‌آید که به‌هر دلیل معلوم یا نامعلومی کالای خانگی شما نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه یا سرویس داشته باشد. این‌جاست که پای پرسنل خدمات پس از فروش شرکت ماشین لباسشویی شما به‌میان می‌آید. حتما قبل از خرید دقت کنید راه‌های تماس با شرکت مشخص شده باشد و کارکنان شرکت، پاسخگوی مصرف‌کنندگان باشند. در این مورد هم می‌توانید از تجربه‌های کاربرانی که قبلا از آن شرکت خرید کرده‌اند، استفاده کنید.

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی در بازار کدام است؟

در ادامه این مطلب قصد داریم در انتخاب مناسب برای بهترين ماشين لباسشويي ايراني به شما دوستداران پاکیزگی کمک کنیم و چند مدل محبوب طبق نظر شما کاربران را معرفی کنیم.

ماشین لباسشویی اسنوا ۷ کیلویی مدل SWM-71136 (انتخابی برای خانواده‌های کوچک)

ماشین لباسشویی اسنوا ۷ کیلویی مدل SWM-71136 قطعا بهترین گزینه برای خانواده‌های 2-3 نفره است که عموما میزان نسبتا کمی از لباس برای شستشو دارند. برای مطالعه‌ ویژگی‌های این مدل می‌توانید از کلمه لباسشویی اسنوا مدل ۷ کیلویی برای سرچ این ماشین لباسشویی ایرانی با کیفیت استفاده کنید.

ماشین لباسشویی اسنوا ۸ کیلویی سری اکتا مدل SWM-84527

لباسشویی اسنوا ۸ کیلویی سری اکتا مدل SWM-84527 از لباسشویی‌های جدید شرکت بزرگ SNOWA می باشد. از ویژگی‌های مطرح این ماشین لباسشویی می‌توان به موتور اینورتر دیجیتال آن اشاره کرد که دیگر لازم نیست که کارهایتان را عقب بیندازید تا بتوانید در سکوت به کارهای‌تان برسید. ماشین لباسشویی اسنوا 8 کیلویی به موتور دایرکت درایو Direct Drive مجهز می‌باشد و با حداقل صدا، لباس‌ها را می‌شوید و باعث مصرف هر‌چه کمتر انرژی می‌شود.

ماشین لباسشویی پاکشوما ۸ کیلویی مدل TFB-85402

این مدل از ماشین لباسشویی پاکشوما ۸ کیلویی از نوع درب از جلو می‌باشد که کنترل‌‎ها و نمایشگر LED این ماشین لباسشویی در قسمت جلویی آن قرار دارد. محل ریختن مواد شوینده در سمت دیگر پنل است که با کشیدن باز شده و در دسترس قرار خواهد گرفت. در پایین نیز محل فیلتر آب خروجی قرار گرفته است که هرازگاهی نیاز به تمیز کردن دارد تا مواردی مانند موی سر یا نخ اگر در آن گیر کرده باشد، پاک شود.

ماشین لباسشویی پاکشوما ۷ کیلویی مدل tfu 74401 (مناسب خانواد‌ه های طرفدار کیفیت)

یکی از بهترین ماشین لباسشویی ایرانی این مدل می‌باشد که با امکان اضافه کردن لباس حین کار، مهر تاییدی بر ضمانت کاربردی بودن محصول خود زده است و انتخاب بسیار مناسبی برای کسانی‌ست که مارک لباسشویی انتخابی‌شان همواره برایشان مهم بوده است؛ چرا که پاکشوما از نام‌های قدیمی و مطرح در لوازم خانگی بوده است.

ماشین لباسشویی دوو ۸ کیلویی مدل dwk 8140

ماشین لباسشویی دوو ۸ کیلویی مدل dwk 8140 برای کسانی که به زیبایی خانه خود اهمیت می‌دهند، مناسب است. ماشین لباسشویی مدل DWK-8140 ظرفیت8 کیلویی یکی از دستگاه‌های لباسشویی‌های پرقدرت و با کیفیت ارائه شده توسط شرکت دوو است. دوو با بهره‌گیری از فناوری‌های مدرن توانسته است رتبه مصرف انرژی این محصول را به +++A برساند. این لباسشویی با بهره‌گیری از توان موتور قدرتمند با سرعت 1400 دور در دقیقه و ظرفیت 8 کیلوگرم می‌تواند به راحتی نیازهای شستشوی یک خانواده ایرانی با جمعیت متوسط را برطرف کند.

امیدواریم توانسته باشیم با این راهنمای کامل و جامع از هرآنچه که برای خرید بهترین ماشین لباسشویی ایرانی نیاز دارید در اختیارتان قرار داده باشیم.

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی را از کجا بخریم؟

فروشگاه لوازم خانگی شیانچی در حال حاضر از بزرگترین فروشگاه های لوازم خانگی و کالای دیجیتال است که فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است؛ این فروشگاه باتوجه به استقبال خوب کاربران و درراستای توسعه خدمات خود، شروع به ارائه خدمات فروش آنلاین و آفلاین در حوزه لوازم خانگی و انواع کالای دیجیتال به خصوص انواع تلویزیون کرد.

جهت خرید از فروشگاه لوازم خانگی شیانچی می‌توانید به آدرس https://www.shianchi.com مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

برچسب ها : ماشین لباسشویی,


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/27qk6d