پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
کد خبر: 8842
تاریخ انتشار: 1400/10/01 18:34

سهامداران برنده بورس امروز+ جدول (۱ دی)

امروز معامله‌گرها ۱۲۰میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۲.۱درصد از کل سهام ریل سیر کوثر معامله شد.

روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۱۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فولاد»، «خودرو»، «فرابورس»، «شتران» و «کالا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در آخرین روز هفته معادل ۱۲۰میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان دست به دست شد، ایران‌ خودرو پس از معاملاتی به ارزش ۹۸میلیارد تومان دوم شد و سهام فرابورس ایران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۵۰۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات ۳۳۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۲.۱درصد از کل سهام ریل سیر کوثر (حسیر) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۱.۵درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در یک سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۹نماد نخست اختصاص داشت.

منبع: اقتصاد آنلاین

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2rvgw3