سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
کد خبر: 7601
تاریخ انتشار: 1400/09/16 12:29

دنیای چسب ها

چسب کاشی چیست ؟میخواهیم بدانیم چه ویژگی ها و کاربرد هایی دارد ؟چسب کاشی جنسی نسبتاً جدید است که برای چسباندن کاشی به جای سیمان از آن استفاده می شود.

 چسب کاشی چیست ؟میخواهیم بدانیم چه ویژگی ها و کاربرد هایی دارد ؟چسب کاشی جنسی نسبتاً جدید است که برای چسباندن کاشی به جای سیمان از آن استفاده می شود. همچنین برای بندها بین کاشی نیز می‌توان از چسب استفاده کرد و کاشی یا سرامیک را می توان به راحتی با این چسباند. فراوان نسبت به نسبت به مصالح ساختمانی مثل سیمان سفید و گچ و غیره دارد .به علت مواد تشکیل دهنده  بسیار مرغوبی که در آن به کار رفته آن  بسیار محکم است .و کاشی را خوب می چسباند.

کاربرد انواع چسب - چسب کده - فروشگاه تخصصی انواع چسب و ملزومات آن

 این مصالح ساختمانی در کیسه های بزرگ و کوچک به صورت آماده در بازار وجود دارد. به خاطر اجزای تشکیل دهنده خوبی که دارد در ساختمان سازی کاربرد فراوان داشته و کار با این نوع چسب بسیار ساده و راحت می باشد به طوری که این جنس از مواد را با آب مخلوط کرده و تمامی درز های سرامیک و کاشی و حتی سنگ و موزاییک را با آن پر میکنیم .از ترکیباتی که در چسب کاشی به کار برده شده می‌توان به مواد شیمیایی و معدنی مثل ماسه ریز و سیمان و افزودنی های چسب دار اشاره کرد. در تهیه چسب کاشی سعی شده از موادی که قدرت چسبندگی بالایی را دارند استفاده شود و هم اینکه این جنس از مواد سبک بوده تا در هنگام کار با این نوع از چسب کمترین انرژی و زمان را بگیرد .شرکت ما نمایندگیهای معتبری برای خرید و فروش چسب در تمامی استان ها و شهرستان ها دارد و این نوع چسب   را با بهترین ترکیبات و عالی ترین کیفیت  در خدمت شما عزیزان قرار می دهد.

و همین که کارگرانی دلسوز دارد تا بسته‌های چسب را برایتان در هر نقطه و مکان است که بخواهید بفرستند. و دومین مزیت این چسب ها و مقاومت و استحکام بالای آن میباشد چسب کاشی بعد از اینکه کاملاً خشک شده در مقابل فشار و سنگینی و حتی رویدادهایی مثل زلزله بسیار محکم و مقاوم استگ این چسب ضد آب بوده و با در اثر آب و رطوبت مقاومت بالایی دارد و حتی می توان گفت که با این چسب از نفوذ آب به لایه‌های زیرین ساختمان جلوگیری می‌شود چسب کاشی برای سرویس های بهداشتی حمام و آشپزخانه کاربرد فراوانی دارد. 

 و نوع دیگر از چسب چسب خمیری میباشد که احتیاجی به مخلوط کردن با آب هم ندارد بسیار مقاوم و محکم است ما در شرکت خود مفتخریم که این مساله را به اندازه کافی داشته و هر موقع که شما بخواهید در اختیارتان قرار می دهیم با شماره های زیر تماس گرفته و از مشاورین ما درباره چسب های کاشی راهنمایی بگیرید این شرکت ۲۴ ساعته و در تمام طول روز حتی ایام تعطیل یکسره باز و آماده ارائه خدمات می باشد.

پرایمر ساختمانی چیست؟  در واقع نوعی پیش پوشش برای سطوح ساختمانها است که قبل از رنگ کردن اجسام بر روی آنها می ماند و باعث چسبندگی بهتر رنگ و دوام و محافظت بیشتر از مواد سطوح میشود پرایمر به‌خوبی تمامی منافذ سطح را میپوشاند و مواد تشکیل دهنده پرایمر استاندارد بوده و دوستدار محیط زیست است . این مواد بدون خطر است برایم در شرایط جوی مختلف مقاومت بسیار بالایی دارد و هزینه کردن برای آن طول عمر و دوام ساختمان را بالا برده و شما را هرگز پشیمان نمی کند این شرکت بسیار عالی با قیمت مناسب در اختیار شما قرار میدهد در شرکت ما برای به صورت کلی و جزئی بوده با بسته بندی های استاندارد به تمامی نقاط کشور ارسال می کند.

ما در شرکت‌ها در امور مربوط به کشورهای مصر عراق و پاکستان افغانستان صادر می‌کنیم بعضی از آنها به دلیل مواد تشکیل دهنده آن ها دوام بیشتری دارند برآورده رنگی پیوندی بین سطوح رنگ نهایی برقرار می‌کند این محصول برای جاهایی که متخلخل هستند و سیمانی چوب مورد استفاده قرار گرفته و به راحتی این سطوح را پر میکند.

پرایمر روی گچ نیز استفاده می‌شود حتی می توان با قاطعیت گفت که از رشد قارچ و کپک روی دیوارهای ساختمان جلوگیری می کند و این به عنوان یک زیر کار رنگ قوی نیز استفاده می شود.

برای نصب پیش ساخته ایزوگام پرایمر به عنوان یک زیر ساز به کار میرود .پرایمر را می توان به صورت خمیر و یا مایع ازان  استفاده کرد امکان پوشش دهی سطوح غیر قابل دسترسی

نیز با پرایمر های ساختمانی آسانتر می گردد.

شکل پرایمر برای ساختمان مایع سفید رنگ شبیه دوغ  می باشد از مزیت ها و کاربردهای پرایمر می توان گفت که این محصول سوراخ های کوچک انواع سطح زیر کار را می پوشاند دوام و کیفیت بسیار بالایی دارد در شرایط جوی گرمایی طاقت فرسا و سرمای  شدید مقاومت دارد قابل استفاده در نمای ساختمان است باعث چسبندگی و اتصال بهتر مواد به سطح زیر کار شده و از ریزش مو اد جلوگیری می کند و بسیاری دیگر از مزیت هایی که پرایمر می تواند در ساختمان داشته باشد مراحل کار پرایمر به این صورت می باشد که ابتدا به صورت صحیح به دیوار کشیده می شود و بعد از اینکه دیوا کاملا خشک شود و جلا پیدا کرد نوبت بتونه کاری می رسد و بعد در آخرین مرحله رنگ اصلی را روی دیوار میزنیم البته سنباده کاری در تمامی مراحل کار بسیار مهم و ضروری می باشد.

انواع چسب و کاربرد آن

 مهمترین مزیت این چسب به این شکل است که می تواند با تشکیل الهی به شکل چسب دو طرفه عمل کرده واز نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه  می باشد شرکت ما به شما این پیشنهاد را می کند که از پرایمر برای نقاشی دیوارها و سقف های داخلی و همچنین های ساختمانهای  قدیمی استفاده کنید. ما انواع پرایمر را به شما مشتریان عزیز عرضه می کنیم. شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت معدن زیتها و کاربردهای این محصول با خبر شوید شرکت ما دارای متخصصان و کارشناسان خود می باشد که شما را راهنمایی می کند. این شرکت به صورت اینترنتی محصولات خود  و مخصوصاً پرایم را در جهت رفاه حال مشتریان ارائه می دهد.

 تقریباً می‌توان گفت گروت یک نوع چسب است. از ترکیب سیمان و ماسه به دست می‌آورد و ترکیب حاصل از این مواد حالت چسبنده ای دارد که از آن به عنوان یک ملات استفاده می شود معمولاً از گروه ها در جاهایی استفاده می شود که نیاز به مقاومت بالا ترمیم ترکها و یا زیرسازی داشته باشد همانطور که گفتیم کاربرد گوتها همانند ملات ها می باشد از گروه های زیر ستون ها نصب و راه اندازی پل ها و الحاق استفاده می‌شود چون مقاومت و استحکام بیشتری دارد بعد از نصب کاشی و سرامیک ها بر روی کف منزل حمام و سرویس بهداشتی با استفاده از گروه اقدام را بندی آنها می‌کند معمولاً باید اجازه بدهیم قوت‌ها خشک شده و بعد اقدام به آب بندی کنیم.

معمولاً در ساختمان ها باید بگذاریم گروت هاا خشک شده بعد اقدام به آب بندی کاشی و سرامیک آب کنیم البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که باید ببینیم بعد از نصب کاشی و سرامیک شرایط به گونه است که نیاز به آب بندی سطوح داشته باشد یا خیر .ولی بعد از این که گروت در   سطوح شد استفاده از یک درزگیر عاقلانه  تراست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/36zo72