جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
کد خبر: 108963
تاریخ انتشار: 1403/02/04 06:34

اپلیکیشن حرف آخر تی وی , اپلیکیشنی که هر کنکوری باید داشته باشد

برای کسانی که تجربه کار کردن با اپلیکیشن حرف آخر تی وی را داشته‌اند، سبک آموزشی متمایز این مؤسسه کاملاً اثبات شده است. این مجموعه که به عنوان یک موسسه کنکور نسبتاً جوان شناخته می‌شود، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ و به سرپرستی استاد عبدالرضا منتظری آغاز کرد.
اپلیکیشن حرف آخر تی وی , اپلیکیشنی که هر کنکوری باید داشته باشد

برای کسانی که تجربه کار کردن با اپلیکیشن حرف آخر تی وی را داشته‌اند، سبک آموزشی متمایز این مؤسسه کاملاً اثبات شده است. این مجموعه که به عنوان یک موسسه کنکور نسبتاً جوان شناخته می‌شود، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ و به سرپرستی استاد عبدالرضا منتظری آغاز کرد. موسسه حرف آخر که امروز به یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های آموزشی کنکور تبدیل شده، شیوه‌های نوینی را در تدریس سرفصل‌های مختلف به‌ویژه دروس تخصصی رشته‌های علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی فیزیک در پیش می‌گیرد که از جمله آن‌ها باید به تصویرسازی و پویانمایی آموزش‌ها برای ثبت در حافظه بلندمدت دانش‌آموزان اشاره کرد.

حرف آخر

 آموزش الگو محور؛ یک تیر و هزار هدف

شما با دانلود مشاهده دوره رایگان صفر تا رتبه حرف آخر و همچنین بررسی شیوه‌های حل سوالات توسط اساتید مجموعه، به سادگی روند آموزش الگومحور را در تدریس آنان مشاهده خواهید کرد. این سیستم، راهکاری جایگزین برای شیوه‌های تکنیک‌محور است که برای هر سوال یکتا یا تعداد معدودی از سوالات، تکنیک مجزایی ارائه می‌دهد. درواقع در سیستم آموزشی تکنیک‌محور، نمی‌توان راهکار جامعی برای حل همه یا اغلب سوالات یاد گرفت. در حالی که این ضعف با ارائه‌ی الگوهای حل مسئله برطرف می‌شود.

 

مراحل آموزش الگومحور

پیش از آن که به دنبال دوره رایگان حرف آخر بگردید یا خواهان تست کردن برخی از آزمون‌ها و آموزش‌های آن باشید، ابتدا باید با شیوه تدریس مدرسان این مجموعه آشنا شوید. آموزش الگومحور که با یک راهکار جامع امکان حل صدها و بلکه هزاران سوال را برای شما فراهم می‌کند، شامل دو مرحله‌ی زیر است:

۱. تبدیل مفاهیم انتزاعی به مفاهیم تصویری توسط مدرسان و ارائه آموزش‌های بصری در قالب فیلم و عکس

۲. تثبیت آموزش‌های تصویری در ذهن دانش‌آموز و امکان یافتن و به‌خاطر سپردن الگوها

 

تدریس کنکور با هوش مصنوعی در حرف آخر

در کنار ارائه برخی بسته‌های آموزشی موسسه حرف آخر رایگان ، سایر بسته‌ها که از قدرت هوش مصنوعی نیز در شخصی‌سازی آموزش‌ها استفاده کرده‌اند، با تخفیف‌های دوره‌ای و ویژه در فروشگاه رسمی حرف آخر ارائه می‌شوند. در واقع بر خلاف شیوه‌های سنتی تدریس کنکور که به‌صورت یکسان برای دانش‌آموزانی با سطح استعداد متفاوت ارائه می‌گردد، در نرم‌افزار هیبرید اپلیکیشن حرف آخر امکان دریافت بازخورد از نحوه یادگیری دانش‌آموز وجود دارد. به‌طوری که در ادامه، سطح آموزش به کمک هوش مصنوعی براساس این داده‌های دریافتی شخصی‌سازی می‌شود.

 

جمع بندی و رفع اشکال کنکور

تنها ویژگی ورود به سایت حرف آخر انسانی یا ریاضی و تجربی، استفاده از آموزش‌های این مجموعه نیست؛ بلکه امکان جمع‌بندی و رفع اشکال مباحث کنکور نیز وجود دارد. در واقع اساتید این مجموعه در کلاس‌های خود که طبق برنامه‌زمان‌بندی و از پیش تعیین‌شده برگزار می‌شود، فرصت پرسش اشکالات توسط داوطلبان و پاسخگویی به ابهامات آن‌ها را فراهم می‌کنند. لازم به ذکر است که شرکت در کلاس‌های آنلاین رفع اشکال و تثبیت ذهنی (Endclass)، نقش مؤثری در افزایش بهره‌وری یادگیری داوطلب دارد.

 

دوره صفر تا رتبه رایگان حرف آخر

حتماً شما هم درباره طرح رایگان آموزشگاه کنکور حرف‌آخر شنیده‌اید. این مجموعه با هدف توسعه‌ی عدالت آموزشی، ۲۰ درصد از منابع خود را در بسته‌ای با عنوان «دوره آموزشی صفر تا رتبه» بدون دریافت هزینه ارائه می‌دهد. بسته‌ی صفر تا رتبه در قالب یک برنامه‌ی مطالعاتی پنج روزه، این فرصت را برای داوطلبان فراهم می‌کند که مباحث مهم و کلیدی را به شیوه‌ی آموزشی این موسسه و اپلیکیشن حرف آخر تی وی یاد بگیرند و در پایان نیز با پاسخ‌دهی به تست‌های شبیه‌ساز، آمادگی خود را محک بزنند. لازم به ذکر است که با توجه به اهمیت مرور سریع کلیه دروس، این شیوه به یادآوری تمامی آموخته‌ها کمک می‌کند. شما می توانید با ارسال کلمه رایگان به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۹۸۳۳ دوره صفر تا رتبه حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید

 

برنامه ریزی و مشاوره با پشتیبان

همان‌طور که ذکر شد، برای دریافت بسته‌های ویژه نیازی به یافتن کانال دانلود رایگان دی وی دی های حرف آخر نهم ، دهم، یازدهم و... نیست و از طریق وبسایت موسسه هم می‌توان سفارش خود را ثبت کرد. این بسته‌ها به دلیل بهره‌گیری از هوش مصنوعی می‌توانند برنامه‌ریزی منحصربه‌فرد و مجزایی را براساس روند یادگیری هر داوطلب، برای او تعریف نمایند. بااین‌حال، پشتیبان‌ها نیز به صورت مستمر با داوطلبان در ارتباطند و ضمن ارائه‌ی مشاوره‌های متعدد به آنان، هرگونه اشکال در فرایند یادگیری را برطرف می‌کنند.

 

معرفی اپلیکیشن حرف آخر تی وی

همین الآن با جست‌وجو و ورود به سایت حرف آخر تی وی می‌توانید با ویژگی‌های اپلیکیشن مجموعه آشنا شوید. همان‌طور که ذکر شد، این نرم‌افزار علاوه بر بهره‌مندی از آموزش الگو محور و تصویری برای کلیه دروس و رشته‌ها، داده‌های مربوط به بازخوردها و عملکرد داوطلب حین دریافت ویدئوهای آموزشی را جمع‌آوری کرده و در اختیار پشتیبان قرار می‌دهد. پشتیبانان و مشاوران می‌توانند با مشاهده فیلم و بررسی مدت‌زمان اجرای ویدئو یا آنالیز عملکرد به کمک هوش مصنوعی، به اطلاعات مناسبی درخصوص اثرگذاری آموزش‌ها برسند و به رفع اشکالات داوطلب بپردازند.

 

قیمت محصولات حرف آخر چقدر است؟

بدیهی است که به دلیل تفاوت مواد آموزشی، قیمت بسته‌های موسسه حرف آخر انسانی با تجربی یا ریاضی متفاوت باشد. از طرفی در هر رشته تحصیلی، دروس عمومی و تخصصی گوناگونی وجود دارد که حجم مطالب را به شدت بالا می‌برد. به همین دلیل بسیاری از بسته‌ها به تفکیک دروس ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها باید به آزمون جامع آزمایشی، دروس اختصاصی تجربی، دروس اختصاصی ریاضی و... اشاره کرد. در هر حال با ورود به سایت حرف آخر تی وی یا سایت رسمی و مرکزی این موسسه می‌توانید آشنایی دقیق‌تر و بهتری با انواع پکیج‌ها و هزینه آن‌ها پیدا کنید و از قسمت لیست دوره های حرف آخر قیمت آن ها را با تخفیف مشاهده کنید.

 

ثبت نام از طریق وبسایت مجموعه

سایت رسمی و مرکزی موسسه به نشانی harfeakhar.com تمامی اطلاعات لازم درخصوص دوره‌ها و بسته‌ها و نحوه دریافت آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. توصیه می‌شود برای جلوگیری از اشکالات احتمالی، به‌جای جستجو برای محصولات موسسه حرف آخر رایگان تلگرام یا سایر بسترها، ثبت نام خود را مستقیماً از طریق سایت انجام دهید. باید افزود که این مجموعه با سابقه‌ی چندین ساله‌ی خود در ارائه‌ی پروژه‌هایی همچون پنج ستاره، صفر تا صد، مینی درس و... کلیه محصولات و پکیج‌ها را با گارانتی یک ساله در اختیار داوطلبان می‌گذارد.

 

برچسب ها : حرف آخر,حرف اخر,کنکور,موسسه حرف آخر,اپلیکیشن حرف آخر,حرف آخر تی وی


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2ol65q