جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 12420
تاریخ انتشار: 1400/12/11 12:21

بررسی فست زبان برند برتر آزمون های زبان انگلیسی

اگر در کنکور کارشناسی ارشد و یا دکتری شرکت کرده باشید احتمالا اسم وبسایت فست زبان را شنیده‌اید و یا از منابع آن برای موفقیت در درس زبان انگلیسی استفاده کرده‌اید.

اگر در کنکور کارشناسی ارشد و یا دکتری شرکت کرده باشید احتمالا اسم وبسایت فست زبان را شنیده‌اید و یا از منابع آن برای موفقیت در درس زبان انگلیسی استفاده کرده‌اید. گروه آموزشی استاد مهرداد زنگیه وندی از سال 1395 با نام فست زبان و وبسایت fastzaban.com کار خود را در زمینه کسب موفقیت در آزمون‌های زبان دکتری با انتشار دو کتاب آغاز کرد. این گروه تاکنون 11 عنوان کتاب پرفروش در زمینه آموزش مهارت‌های مختلف زبان انگلیسی منتشر کرده است. در این نوشته قصد داریم کمی درمورد فعالیت‌های این گروه آموزشی صحبت کنیم و برند آن یعنی FastZaban را بررسی کنیم.

ایده فست زبان از کجا آمده است؟

برند FastZaban از دو کلمه Fast به معنی «سریع» و Zaban شکل فینگلیش «زبان» در زبان فارسی تشکیل شده است. هدف گروه فست زبان ارائه منابعی جامع و در عین حال کم حجم برای یادگیری مباحث مختلف زبان انگلیسی مانند گرامر، واژگان و درک متن است. گروه آموزشی استاد مهرداد زنگیه‌وندی با بررسی دقیق منابع اصلی آموزش زبان انگلیسی، منابعی را تالیف کردند که هر فرد در هر سطحی بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین نتیجه را کسب کند. این دیدگاه باعث شد اسم فست زبان را برای فعالیت خود انتخاب کنند.

کتاب‌های آموزش گرامر و ریدینگ - اولین منابع منتشر شده

اولین منابعی که منتشر شدند کتاب‌های گرامر جامع آزمون های زبان یا Fast Grammar و درک مطلب جامع آزمون‌های زبان یا Fast Reading بودند. این دو کتاب با این دیدگاه که برای کسب موفقیت در آزمون‌های زبان نیازی به یادگیری تمام مطالب زبان انگلیسی نیست، تالیف و منتشر شدند. حجم مطالب بسیار مناسب و در عین حال جوابگوی بیش از 95 درصد سوالات مطرح شده در آزمون‌های مختلف هستند. باتوجه به استقبال بسیار مناسب زبان آموزان در مدت زمان کوتاهی هر دو کتاب به چاپ دوم رسیدند. کتاب فست گرامر در حال حاضر پرفروش‌ترین کتاب آموزش گرامر انگلیسی برای آزمون‌های زبان دکتری در ایران است.

فعالیت در زمینه آزمون‌های زبان دکتری

دانشجويان مقطع دکتری دانشگاه‌های مختلف در زمان دفاع از رساله دکتری بایستی در یک آزمون زبان انگلیسی شرکت و مدرک قبولی در آن را به دانشگاه ارائه کنند. این آزمون‌ها برای دانشگاه‌‌های مختلف، فرق می‌کنند. بطور مثال دانشجویان دانشگاه آزاد باید در آزمون EPT، دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم باید در آزمون msrt و دانشجويان دانشگاه‌های تحت نظارت وزارت بهداشت باید در آزمون MHLE شرکت کنند و یا آزمون زبان دکتری دانشگاه تهران UTEPT نام دارد.

اگر تمایل دارید با آزمون‌های مختلف زبان دکتری آشنا بصورت کامل‌تر آشنا شوید به سایت فست زبان مراجعه نمایید.

ازآنجاکه اکثر دانشجویان مقطع دکتری شاغل هستند و زمان کمی برای آمادگی آزمون زبان دارند، سعی گروه آموزشی استاد مهرداد زنگیه‌وندی بر این بود منابعی را منتشر کند که در زمان کم داوطلبان بتوانند آماده شوند و نتیجه قبولی را کسب کنند. در این زمینه هم بسیار موفق کار کردند و تمام منابع به گونه‌ای کار شده‌اند که در زمان چند هفته‌ای بتوان آنها را مطالعه و در آزمون نتیجه مناسب گرفت.

بررسی بسته منابع آزمون زبان دانشگاه آزاد EPT

بسته منابع آزمون زبان دانشگاه آزاد فست زبان شامل ۴ کتاب برای یادگیری مباحث واژگان، گرامر، درک متن و بانک سوالات آزمون EPT با پاسخ تشریحی است. کتاب واژگان جامع EPT لغات مهم و کاربردی را در قالب ۶۰ درس ۱۲ لغتی ارایه می‌کند. در کتاب گرامر لایت، مطالب مورد نیاز برای پاسخگویی به سوالات گرامر را فراخواهید گرفت. مطالب و مهارت‌های لازم برای جواب دادن به سوالات ریدینگ را با کتاب فست ریدینگ یاد می‌گیرید. بانک سوالات EPT نیز یک مرجع کامل از سوالات این امتحان با پاسخ‌های تشریحی و کامل است. 

انتشار دوره آموزش تصویری گرامر و درک مطلب

دوره آموزش تصویری گرامر و درک مطلب استاد مهرداد زنگیه وندی

با شیوع بیماری کرونا برگزاری کلاس‌های حضوری کاملا محدود شدند و همچنین بدلیل مشکلات برگزاری کلاس‌های آنلاین، گروه فست زبان یک دوره آفلاین را برای یادگیری سریع گرامر انگلیسی منتشر کرد که تا پایان سال 1400 بیش از 1400 دانشجو داشته است. خیلی از کسانیکه در این دوره شرکت کردند توانستند در زمینه گرامر سطح خود را ارتقا دهند و در آزمون‌های مختلف نتیجه مناسب بگیرند.

این دوره آموزش تصویری گرامر و درک مطلب در 18 ساعت صفر تا صد مطالب گرامر انگلیسی را به شیوه‌ای کاملا منحصربفرد آموزش می‌دهد و هر فردی در هر سطحی می‌تواند از آن استفاده کند. ارایه نکات تستی و حل و تشریح سوالات آزمون‌های مختلف، این دوره را به یک مجموعه قوی و غنی برای شرکت در آزمون‌های زبان تبدیل کرده است. 

انتشار 11 منبع پرفروش آموزش زبان انگلیسی

گروه آموزشی استاد مهرداد زنگیه‌وندی تاکنون 11 عنوان کتاب در زمینه آموزش مهارت‌های مختلف زبان انگلیسی منتشر کرده است و برخی از آنها مانند کتاب فست گرامر تا پایان سال 1400 بیش از 12 بار تجدید چاپ شده است. همچنین کتاب واژگان جامع آزمون‌های زبان یا Fast Vocab MA-Ph.D در کمتر از شش ماه به چاپ سوم رسید. در ادامه یک بررسی کلی از این کتاب را آورده‌ایم.

واژگان جامع آزمون‌های زبان

واژگان جامع آزمون‌های زبان مهرداد زنگیه وندی

همیشه یادگیری لغت یک مساله حیاتی برای تقویت مهارت‌های مختلف زبان انگلیسی بوده است. با وجود کتاب‌های بیشمار آموزش لغت در بازار خیلی از زبان آموزان سردرگم می‌شوند. کتاب واژگان جامع آزمون‌های زبان مهرداد زنگیه‌وندی یک منبع بسیار کامل و در عین حال کاربردی برای تقویت دامنه کلمات انگلیسی است.

در این کتاب 2200 کلمه بسیار مهم و ضروری انگلیسی را که از ده‌ها منبع اصلی استخراج شده است، در قالب روش علمی لایتنر یاد خواهید گرفت. درواقع اگر کتاب فست وکب را بصورت کامل مطالعه کنید یعنی چکیده بیش از ده منبع اصلی یادگیری لغت را مطالعه کرده‌اید.

مطالعه کتاب فست وکب برای داوطلبان کنکورهای ارشد و دکتری بشدت می‌تواند قبولی آنها را با کسب درصد بالا در درس زبان انگلیسی، در دانشگاه‌های برتر ایران تضمین کند. همچنین کسانیکه قصد شرکت در آزمون‌های بین‌المللی مانند تافل و آیلتس را دارند نیز بایستی این کتاب را با دقت بیشتری مطالعه کنند.

داوطلبان‌ کنکورهای ارشد و دکتری بخوانند!

با رقابت سنگینی که در کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری بر سر دروس تخصصی وجود دارد، کسب درصد بالا در درس زبان عمومی کنکور ارشد و دکتری، ضامن قبولی شما در دانشگاه مورد علاقه‌تان است. متاسفانه بسیاری از داوطلبان در این بخش ضعیف هستند و کلا آن را نادیده می‌گیرند. درصورتیکه اگر بتوانید درصد بالای 30 را در کنکور کسب کنید براحتی می‌توانید جزو نفرات برتر رشته خود باشید.

سخن پایانی

در این نوشته کوتاه سعی شد یک بررسی اجمالی از برند فست زبان و گروه آموزشی استاد مهرداد زنگیه‌وندی انجام شود. این گروه در حال حاضر جزو موفق‌ترین گروه‌های آموزشی زبان انگلیسی در کشور است که توانسته جایگاه ویژه‌ای را در بین زبان آموزان در مقاطع مختلف داشته باشد. قبولی در آزمون‌های مختلف نیازمند داشتن پایه زبان انگلیسی در سطح بالا است. بنابراین سعی کنید از این بخش غافل نشوید و همیشه در حال یادگیری و تقویت مهارت‌های آن باشید. گروه فست زبان با تجربه‌ای که در زمینه چاپ و نشر منابع آموزش انگلیسی دارد می‌تواند انتخاب خوبی برای زبان آموزان در هر سطح و سن و سالی باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3wga52