شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
کد خبر: 87432
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/03/24 07:20

راهنمای خرید کتاب فمیلی اند فرندز (استار، 1 الی 6) Family and Friends

برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان، کتاب های فمیلی اند فرندز، یکی از برترین مجموعه های آموزشی است که مکررا در آموزشگاه‌های زبان معتبر تدریس می‌گردد.
راهنمای خرید کتاب فمیلی اند فرندز (استار، 1 الی 6) Family and Friends

برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان، کتاب های فمیلی اند فرندز، یکی از برترین مجموعه های آموزشی است که مکررا در آموزشگاه‌های زبان معتبر تدریس می‌گردد.

این کتاب ها برای آموزش رده سنی 7 تا 13 سال مناسبند و دارای هفت سطح آموزشی می‌باشند. بایثد بدانید که تمرکز و فوکوس این کتب بر Speaking و Writing است و این مهارت ها را با جدیدترین و به‌روزترین متدهای آموزشی جهان، به فرزندان شما آموزش خواهد داد.

این مطلب، ضمن معرفی این مجموعه، شما را برای خرید کتاب فمیلی اند فرندز راهنمایی خواهد کرد. با ما همراه باشید.

معرفی کتاب های Family and Friends

 

در این کتاب زبان آموز از همان شروع اولیه میتواند مهارت های مکالمه را بیاموزد و همچنین نحوه ی مکالمه را با تصاویر زیبا و آموزشی به تصویر کشیده است. کتاب فمیلی اند فرندز(Family and Friends) دارای 2 لهجه امریکن (American) و بریتیش (British) میباشد.

این کتاب در 90 درصد مراکز آموزشی و موسسات کشور جهت یادگیری هر چه بیشتر کودکان برای زبان انگلیسی تدریس و توصیه میشود. در این کتاب تلفظ کلمات و هجای انها بصورت کاملا دقیق و برنامه ریزی شده آموزش داده شده است.

نحوه مکالمه ی صحیح و پیرامون مسایل روز در فایل صوتی بصورت فرمت MP3 ارایه شده است. کتابهای فمیلی اند فرندز(Family and Friends) با بهرگیری از لغات فراوان و نکات گرامری سعی در افزایش مهارت های عاطفی و آموزشی در محیط خانه و خارج از خانه را دارد. این کتاب یک پک کامل آموزشی میباشد که در برگیرنده کتاب دانش آموز و کتاب تمرین دو حلقه دیسکCD-ROM  می‌باشد.

در این کتابها با استفاده از تصاویر رنگی کودکان و خردسالان را هر چه بیشتر علاقه مند به یادگیری این کتاب میکند.دسته بندی کتابهای امریکن فمیلی اند فرندز ویرایش دوم که جز جدیدترین این متد میباشد بدین صورت است.

خرید کتاب فمیلی اند فرندز استارتر

خرید کتاب فمیلی اند فرندز استارتر، یعنی خرید اولین جلد از مجموعه کتاب Family and Friends به طور دقیق و برنامه‌ریزی شده برای آموزش زبان به کودکان تالیف و تدوین شده است.

کتاب Family and Friends Starter پایه ی کودکان را در یادگیری زبان انگلیسی تقویت می کند و از یک برنامه درسی مبتنی بر گرامر در کنار آموزش مهارت های زبانی و آوایی بهره می گیرد. کودکان گرامر زبان انگلیسی را از طریق طیف وسیعی از فعالیت های گفتاری و نوشتاری تمرین می کنند.

خرید کتاب فمیلی اند فرندز 1

خرید کتاب فمیلی اندر فرندز 1 به معنای دسترسی به دومین جلد از مجموعه سطح بندی شده فمیلی فرندز است. ویژگی های آموزشی این جلد بدین شرح است:

رویکرد گام به گام این کتاب و درس های انگیزشی آن به کمک آهنگ، سرود، برچسب و نقش آفرینی داستانی سرعت یادگیری زبان انگلیسی را در کودکان بالا می برد.

کتاب Family and Friends 1 از یک برنامه درسی مبتنی بر گرامر در کنار آموزش مهارت های زبانی و آوایی بهره می گیرد. کودکان گرامر زبان انگلیسی را از طریق طیف وسیعی از فعالیت های گفتاری و نوشتاری تمرین می کنند.

خرید کتاب فمیلی اند فرندز 2

 کتاب Family and Friends 2 در 90 درصد مراکز آموزشی و موسسات کشور جهت یادگیری هر چه بیشتر کودکان برای زبان انگلیسی تدریس و توصیه میشود.

در این کتاب تلفظ کلمات و هجای انها بصورت کاملا دقیق و برنامه ریزی شده آموزش داده شده است. نحوه مکالمه ی صحیح و پیرامون مسایل روز در فایل صوتی بصورت فرمت MP3 ارایه شده است.

کتابهای فمیلی اند فرندز(Family and Friends) با بهرگیری از لغات فراوان و نکات گرامری سعی در افزایش مهارت های عاطفی و آموزشی در محیط خانه و خارج از خانه را دارد.

خرید کتاب فمیلی اند فرندز 3

کتاب American Family and Friends 3 سومین سطح این مجموعه آموزشی است.این کتاب‌ها، ویرایش جدیدی هستند که اخیراٌ به چاپ رسیده‌اند. به همین دلیل مطالب آموزشی آن کاملاً به‌روز‌رسانی شده و با نیاز روزمره افراد هماهنگی بیشتری پیدا کرده‌است.

هر پکیج آموزشی شامل کتاب کار و لوح فشرده است. بهتر است دانش‌آموزان پس از یادگیری دروس جدید، به سراغ کتاب کارشان بروند و تمرین‌های مربوط به آن بخش را حل کنند. به این طریق تمام آموزش‌ها در حافظه بلند‌مدت‌ آن‌ها ثبت می‌شود. علاوه‌بر این مطمئن می‌شوند که دروس جدید را به طور کامل یاد گرفته‌اند.

دانش‌آموزان می‌توانند از طریق لوح فشرده‌ای که همراه با هر کتاب ارائه می‌شود، مهارت‌های شنیداری خود را تقویت کنند و لهجه خود را بهبود بخشند. آن‌ها با استفاده از این سبک آموزشی طریقه مکالمه کردن را یاد می‌گیرند و در‌نهایت با انجام فعالیت‌های مختلف آن، بعد از مدتی اعتماد به‌نفش‌شان برای انگلیسی صحبت کردن افزایش می‌یابد.

کتاب family and friends 4

در کتاب family and friends 4 که کتاب پنجم از این مجموعه است، شاهد تکرار برخی از مطالب مطرح شده در جلدهای قبلی هستیم. این مسئله به جهت مرور مطالب و جلوگیری از فراموشی احتمالی کودک و نیز برطرف سازی ایرادات احتمالی در آموزش‌های پیشین صورت می‌گیرد.

کتاب Family and Friends 5

کتاب American Family and Friends 5 2nd Edition از کتاب‌های مورد‌علاقه‌ی معلمان و زبان آموزان است. کتاب‌های جانبی جامع شامل Grammar, Reading and Writing, and Stories و همچنین بهره‌گیری از متد Lexical Teaching آن را به یکی از دوره‌های محبوب برای کودکان و معلمان تبدیل کرده است.

کتاب Family and Friends 6

کتاب Family and Friends 6 از یک برنامه درسی مبتنی بر گرامر در کنار آموزش مهارت های زبانی و آوایی بهره می گیرد. کودکان گرامر زبان انگلیسی را از طریق طیف وسیعی از فعالیت های گفتاری و نوشتاری تمرین می کنند.

متد Lexical Teaching با تمرکز بر ساختارهای زبانی و شکل جمله‌بندی ابتدا ساختارهایی ثابت برای زبان‌آموز ایجاد کرده و سپس با اضافه کردن لغات کاربردی و افزایش دایره‌ی واژگان می‌کوشد توانایی انتقال معانی را گسترش بخشد.

خرید کتاب فمیلی اند فرندز

کتاب های Family and Friends با تکیه بر اصول آموزشی مدرن و جدید در جهان، سعی در ایجاد فضای یادگیری مفرح و بدون خستگی همراه با بازی برای کودکان دارند.

یکی از نقاط قوت این کتاب‌ها، این است که دارای دو لهجه بریتیش و امریکن هستند و زبان آموز می‌تواند بسته به هدف خود، از ابتدا به یادگیری لهجه دلخواه خود بپردازد. برای آشنایی با محتوا و یا خرید سایر مجلدهای این مجموعه، می‌توانید به وبسایت کتابانه مراجعه نمایید.

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3e8wzy