-

باسکول و عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن: تراز محک

باسکول برای بسیاری از کسب و کارهایی که اجسام سنگینی را در طول روز توزین میکنند از تجهیزات بسیار ضروری محسوب میشود زیرا هیچ ابزار توزین دیگری وجود ندارد که چنین قدرت بالایی داشته باشد.

باسکول و عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن: تراز محک

قدرت توزین باسکول را نمیتوان حتی با قدرتمندترین ترازو نیز مقایسه نمود. نه تنها قدرت توزین بلکه مقاومت آن نیز بسیار بیشتر از ترازو و تجهیزات دیگر است که همواره شاهد هستیم که از آن در محیط های خشن صنعتی استفاده زیادی میشود. بدنه و سینی فلزی و قطعات داخلی بسیار با کیفیت همگی در کیفیت و مقاومت آن تاثیر گذار هستند و باعث شده اند تا به خوبی اجسام سنگین را بدون اینکه با مشکلی مواجه شود توزین کند. برندهای مختلف و همچنین مدل های گوناگونی از باسکول وارد بازار شده اند که این تنوع بالا آن را با نوسانات قیمتی همراه ساخته و به همین دلیل قصد داریم تا به کلیه عواملی که بر روی قیمت آن تاثیر گذار هستند بپردازیم. یکی از عواملی که بر روی قیمت باسکول تاثیر گذار است مانند هر تجهیزات دیگری برند آن است. خوشبختانه کشور ما یکی از پیشتازان تولید باسکول در کشور است و حتی باسکول های تولید شده در داخل به دیگر کشور ها نیز صادر میشوند. برندهای خارجی قیمت بالایی دارند اما واقعا با وجود برندهای ایرانی نیاز است تا به سراغ این برندهای وارداتی برویم؟ باید گفت با وجود باسکول ایرانی که یکی از آنها باسکول محک است نیازی به خرید باسکول های وارداتی گران قیمت دیده نمیشود. البته تصمیم با شما است.

باسکول محک

قیمت باسکول متاثر از قدرت توزین

یکی از عواملی که قیمت باسکول را بعد از برند میتواند تحت تاثیر قرار دهد قدرت توزین آن است. قدرت توزین باسکول از 200 کیلوگرم تا 1500 و 2000 کیلوگرم و یا بیشتر متغیر است و باسکول هایی که قدرت بالایی دارند از قیمت بیشتری نیز برخوردار هستند. قیمت باسکول 200 کیلویی با باسکولی که میتواند 1.5 تن بار را توزین کند قابل مقایسه نیست که کاملا منطقی نیز هست. باید یک نکته را در رابطه با قیمت باسکول یاد آور شویم که ممکن است محصولی در بازار وجود داشته باشد که با توجه به قدرت توزین بالا از محصولی با قدرت توزین کمتر به مراتب قیمتی پایینتر داشته باشد که این موضوع میتواند به برند و یا امکانات باسکول ارتباط داشته باشد. برخی از انواع باسکول به دلیل خارجی بودن و یا امکانات بیشتر و بهتر از قیمت بالاتری نسبت به باسکول های قدرتمند برخوردار هستند و تنها نباید قدرت توزین را ملاک بالا بودن قیمت نام برد.

انواع باسکول

انواع باسکول تا کنون طراحی و تولید شده اند که این تنوع باسکول ها نیز خود عاملی موثر بر قیمت ها محسوب میشود. از انواع باسکول که تا کنون تولید شده اند باید به باسکول ثابت ، باسکول متحرک ، باسکول دیواری و باسکول رولیک دار اشاره نمود. برخی از برندها انواع باسکول که نام برده شدند را تولید میکنند اما برخی دیگر نیز تنها باسکول ثابت و یا باسکول متحرک را تولید میکنند اما در هر صورت این مدل از باسکول ها جزو محبوب ترین و پر فروش ترین ها هستند که شرکت توزین توان سنجش یا همان محک نیز اقدام به تولید آنها نموده است. باسکول ثابت به دلیل نمایشگر ثابت تعبیه شده بر روی بدنه نامگذاری شده و نمایشگر آن را نمیتوان جابجا نمود. نمایشگر باسکول ثابت کاملا دیجیتالی است و امکانات زیادی را نیز به خود اختصاص داده که کار توزین را آسان و سریع میکند. از انواع باسکول پرطرفدار که بر خلاف نوع ثابت از نمایشگری با قابلیت جابجایی برخوردار است، باسکول متحرک است. نمایشگر باسکول متحرک به وسیله یک کابل چند متری از بدنه باسکول فاصله میگیرید. باسکول دیواری نیز مانند باسکول متحرک از نمایشگری با قابلیت جابجایی برخوردار است اما نمایشگر آن بر روی دیوار قابل نصب است. نمایشگر باسکول دیواری را میتوان بر روی دیوار و هر سطح دیگری نصب نمود. باسکول رولیک دار از لحاظ عملکرد با سه باسکول قبلی متفاوت است و غلطک هایی بر روی سینی آن قرار گرفته اند. غلطک های باسکول رولیک دار علاوه بر توزین عملیات انتقال کالا را نیز انجام میدهند و برای خط تولید و یا بسته بندی بسیار ایده آل و پرکاربرد محسوب میشوند.

خرید باسکول با در نظر گرفتن امکانات

هر چه باسکول ها پیشرفته تر شدند در نتیجه امکانات بیشتری نیز به آنها افزوده شد. همین موضوع باعث شد تا قیمت آنها نیز تحت تاثیر قرار گیرد. اگر برای خرید باسکول به فروشگاه ها سری زده باشید متوجه شده اید که قیمت ها با توجه به امکانات آنها بالاتر میرود. هر چه امکانات باسکول ها افزایش می یابد در نتیجه باید انتظار قیمت بالاتری را نیز داشته باشید. برای خرید باسکول اگر امکانات برای شما اهمیت زیادی ندارد پس نیازی به صرف هزینه بیشتر نیست و یک باسکول ساده نیز میتواند برای شما کافی باشد. از امکانات باسکول و به طور مثال باسکول محک که بیشترین امکانات را به خود اختصاص داده است میتوان به باطری داخلی، حافظه، شمارش اقلام هم وزن، توزین چند مرحله ای، اتصال به کامپیوتر، اتصال به چاپگر، امکان شبکه شدن، اتصال به شبکه وای فای و پارسنگ اشاره نمود که در صورت عدم نیاز میتوانید به سراغ باسکول هایی بروید که فاقد این امکانات بوده و قیمت کمتری نیز دارند. برای خرید باسکول در برند محک و مدل های متنوع میتوانید به وب سایت تراز محک ( دفتر مرکزی ترازو و باسکول محک ) مراجعه نموده و با انواع باسکول و امکانات و همچنین قیمت های آنها آشنا شده و بر اساس نیاز خود بهترین گزینه را سفارش دهید.

باسکول محک

باسکول محک جزو بهترین باسکول های موجود در بازار است و این را تمامی افرادی که جزو مصرف کنندگان این برند باسکول هستند به خوبی میدانند. باسکول محک را میتوانید در مدل های مختلف یعنی باسکول ثابت ، باسکول متحرک ، باسکول دیواری و باسکول رولیک دار خریداری کنید و هر یک از این باسکول ها نیز در قدرت توزین مختلفی به فروش میرسند. باسکول 200 کیلویی ، باسکول 300 کیلویی ، باسکول 500 کیلویی ، باسکول 1000 کیلویی و باسکول 1500 کیلویی از جمله باسکول های موجود هستند که در نوع ثابت، متحرک، دیواری و رولیک دار عرضه میشوند.

باسکول

خرید باسکول محک

برای خرید باسکول محک دست شما باز است تا امکانات دیگر و یا بهتر است بگوییم آپشن های دیگری را برای آن انتخاب کنید. باسکول محک را میتوانید با سینی گالوانیزه و یا استیل سفارش دهید. سینی پیش فرضی که برای خرید باسکول محک میتوانید انتخاب کنید سینی گالوانیزه است که از کیفیت بالایی برخوردار است اما مقاومت چندانی در برابر آب ندارد. برای خرید باسکول محک اگر کسب و کار شما به گونه ای است که امکان برخورد آب به سینی وجود دارد پس بهتر است باسکول با سینی استیل را سفارش دهید. با خرید باسکول محک با سینی استیل دیگر نگرانی از بابت زنگ زدن سینی نخواهید داشت زیرا استیل به هیچ وجه زنگ نمیزند و همچنین از قابلیت تمیزشوندگی بسیار خوبی برخوردار است. همچین امکان خرید باسکول محک به صورت چرخ دار نیز برای مشتری فراهم شده است و اگر باسکول های ثابت را انتخاب کرده باشید پس میتوانید چرخ را نیز به عنوان یک آپشن جداگانه برای آن انتخاب کنید. چرخ باسکول محک نیز در دو نوع معمولی و پاترولی در نظر گرفته شده است که چرخ های پاترولی از مقاومت و کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

https://tarazmahak.com/

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*