-

راهنمای کامل خرید و انتخاب کنسول چوبی مدرن

امروزه یکی از وسایل پرکاربردی که در خانه‌ها به زیبایی خودنمایی می‌کند، میز کنسول است که در مدل‌ها و جنس‌های مختلف چوبی، فلزی، MDF و هایگلاس و با طرح‌های متنوع در بازار موجود هستند.

راهنمای کامل خرید و انتخاب کنسول چوبی مدرن

حال هرکسی متناسب با سبک دکوراسیون داخلی منزل خود می‌تواند یک مدل را انتخاب کند و با استفاده از آن دکور منزل خود را به شکل شیک و منحصربه‌فرد نشان دهد. یکی از انواع مدل کنسول‌های پرطرفدار، کنسول چوبی مدرن است که قصد داریم راهنمای کامل خرید این نوع کنسول و کاربردهای آن را بیان کنیم.

راهنمای کامل خرید و انتخاب کنسول چوبی مدرن

کنسول چوبی مدرن چیست؟

کنسول یک نوع کمد و درآور لوکس و شیک است که با طراحی‌های منحصربه‌فرد در زیباسازی دکوراسیون اتاق‌های پذیرایی و نشیمن نقش مؤثری دارد. یکی از انواع پرکاربرد و پرطرفدار میز کنسول، کنسول چوبی مدرن است که با سبک جدیدی در کنار سایر وسایل دکوراتیو خانه قرار می‌گیرد. کسانی که علاقه به چیدمان دکوراسیون به سبک مدرن دارند در کنار تمام محصولات دکوراتیو فضای خانه خود حتماً از کنسول چوبی استفاده خواهند کرد تا زیبایی دکوراسیون خانه خود را دوچندان کنند.

از مهم‌ترین مزایای کنسول چوبی می‌توان به منحصربه‌فرد بودن طرح‌های آن، زیبایی خاص، انعطاف‌پذیری در ست کردن با سایر وسایل دکوراسیون خانه اشاره کرد. با استفاده از این نوع میزها می‌توانید کیفیت دکور خانه خود را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهید.

کاربرد کنسول چوبی مدرن

درگذشته از کشوها و فضاهای کنسول چوبی برای نگهداری مدارک باارزش همچون شناسنامه‌، اسناد خانه و ماشین و پول نقد استفاده می‌کردند و روی کنسول نیز دکوری‌های باارزش چیده می‌شد.‌ البته برخی از کنسول‌ها بدون کشو هستند و بر روی آن‌ها آینه بزرگی قرار می‌گیرد و بیشتر برای جهیزیه عروس کاربرد دارد.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای کنسول چوبی مدرن استفاده از آن به‌عنوان دکور در اتاق نشیمن است که در کنار مبلمان مدرن جلوه زیبایی ایجاد خواهد کرد. کنسول‌هایی که از جنس چوب هستند اغلب با رنگ اکثر مبلمان‌ها قابل ست و هماهنگ کردن هستند. از کشوهای آن نیز می‌توان برای قرار دادن وسایل ارزشمند استفاده کرد که به‌سادگی در دسترس باشند.

راهنمای خرید و انتخاب کنسول چوبی مدرن

انواع کنسول چوبی مدرن

میز کنسول را می‌توان براساس جنس به انواع مختلفی تقسیم‌بندی کرد که پرطرفدارترین آن‌ها کنسول چوبی است که براساس جنس چوب به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. از انواع کنسول چوبی می‌توان به کنسول از جنس چوب طبیعی (چوب راش، درخت گردو و چوب توسکا)، ام دی اف، جنس PVC و غیره اشاره کرد که هرکدام مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند.

دراین‌بین یکی از لوکس‌ترین انواع کنسول چوبی که در سبک مدرن بسیار کاربرد دارد، کنسول چوب طبیعی است که به دلیل کیفیت بالا، قیمت بیشتری دارد. دراین‌بین کنسول‌های جنس ام دی اف نیز به دلیل قیمت مناسب و تنوع بسیار طرفداران خاص خود را دارد.

کنسول چوبی را علاوه بر جنس می‌توان براساس سبک و شکل نیز به مدل‌های دیواری، کلاسیک، مدرن، فانتزی، سلطنتی تقسیم‌بندی کرد؛ بنابراین در انتخاب کنسول باید به سبک دکوراسیون خانه نیز توجه کرد. مثلاً مدل‌های سلطنتی برای دکوراسیون‌های کلاسیک و لوکس مناسب هستند و کنسول چوبی مدرن نیز برای خانه‌هایی با دکوراسیون داخلی ساده کاربرد دارد.

استفاده از کنسول چوبی مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی منزل چه تأثیری دارد؟

تأثیر فوق‌العاده یک میز کنسول چوبی در دکوراسیون داخلی منزل بر کسی پوشیده نیست و این روزها به یکی از وسایل‌ بسیار ضروری خانه تبدیل شده‌است. این وسیله دکوراتیو در همه جای خانه قابلیت استفاده دارد و جلوه بصری زیبایی را در چیدمان دکوراسیون داخلی ایجاد می‌کند. به همین دلیل امروزه انواع و اقسام کنسول چوبی با تنوع بسیار ساخته می‌شود چراکه یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین تزئینات در طراحی دکوراسیون منزل به شمار می‌آیند.

یکی از بهترین انواع کنسول‌های چوبی که همواره با سایر وسایل خانه هم‌خوانی بالایی دارد کنسول چوبی مدرن است. پس جهت حفظ هارمونی دکوراسیون و زیبایی هر چه بیشتر باید آینه شیک و زیبایی را نیز برای قرار دادن بر روی کنسول تهیه کنید. از مهم‌ترین کاربردهای کنسول چوبی مدرن در دکوراسیون داخلی منزل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قرار دادن گلدان‌ با گل‌های طبیعی و یا مصنوعی
  • گذاشتن آیینه زیبا بر روی کنسول چوبی
  • قرار دادن ظروف زیبای مهمانی درون کشوهای آن
  • گذاشتن آباژور رومیزی جهت نورپردازی مناسب منزل
  • گذاشتن قاب‌های عکس خاطره‌انگیز بر روی آن
  • چیدن کتاب‌های نفیس همانند قرآن مجید، حافظ یا آلبوم‌های خانوادگی بر روی آن

خرید کنسول چوبی مدرن از سایت دکورال

راهنمای خرید و انتخاب کنسول چوبی مدرن

خرید کنسول چوبی مدرن برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل بهترین گزینه محسوب می‌شود. یکی از مهم‌ترین مزایایی که این نوع محصولات دارند، این است که با هر سبک دکوراسیونی هم‌خوانی و سازگاری دارند و دکور جذاب را ایجاد خواهند کرد. در ادامه سعی داریم تا نکات کاربردی را درباره خرید کنسول چوبی مدرن بیان کنیم تا محصولی مناسب و به‌صرفه را انتخاب کرده و بهترین خرید را برای خانه خود ببرید.

  • اندازه کنسول چوبی مدرن

انتخاب کنسول با اندازه و ابعاد مناسب یکی از گام‌های مهم هنگام خرید کنسول چوبی است چراکه اندازه کنسول باید متناسب با فضایی باشد که قرار است در آن چیده شود. البته اگر قصد تعویض خانه خود را دارید، بهتر است خرید محصولات جمع‌وجور را در اولویت قرار دهید تا حمل‌ونقل آن آسان‌تر باشد.

  • طرح و مدل کنسول چوبی

همچنین طرح و مدل کنسول چوبی باید با دکوراسیون داخلی منزل اعم از اتاق‌خواب، اتاق پذیرایی و غیره همخوانی داشته باشد. اگر نیاز به فضایی برای چیدن وسایل خود دارید طرح‌هایی را انتخاب کنید که تعداد کشوهای آن‌ها بیشتر باشد تا استفاده از این محصول بهینه‌تر شود. ممکن است هنگام خرید با محصولات دارای طرح‌های چندوجهی روبرو شوید، البته درصورتی‌که این طرح‌ها با سایر دکوراسیون خانه هماهنگ است، انتخاب آن بهترین گزینه است.

  • رنگ کنسول چوبی

رنگ کنسول چوبی باید با محل قرارگیری و نوع دکوراسیون داخلی آن همخوانی داشته باشد تا جلوه زیباتری به فضا هدیه کند. پس علاوه بر محل قرارگیری کنسول باید رنگ آن نیز با حساسیت بیشتری انتخاب شود. بهتر است در انتخاب رنگ کنسول، رنگ‌های خنثی را در اولویت قرار دهید تا در صورت تغییر دکوراسیون، دیگر نیازی به تعویض آن نباشد.

  • قیمت کنسول چوبی مدرن

قیمت کنسول چوبی مدرن بسته به نوع طرح و مدل آن متفاوت است. همچنین یکی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت این محصول جنس چوب به‌کاررفته برای تولید کنسول است. برای اینکه بتوانید این محصولات را با قیمت مناسب خریداری کنید باید از فروشگاه‌های معتبر فعال در این زمینه اقدام کنید و به‌صورت مستقیم قیمت‌ها را مقایسه و استعلام کنید. البته در زمان خرید بهتر است متناسب با بودجه خود محصول موردنظر را انتخاب کنید.

جمع‌بندی

حال که با انواع کنسول چوبی و نکات مهم خرید آن آشنایی کامل پیدا کردید، می‌توانید یک محصول باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید. فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند بهترین گزینه برای شما باشند چراکه تنوع کاری، جنس، کیفیت و قیمت‌های آن‌ها قابل‌دسترس است و می‌توانید براساس نیاز و بودجه خود بهترین محصول مناسب دکوراسیون داخلی منزل خود را انتخاب کنید.

یکی از بهترین فروشگاه‌ها جهت خرید کنسول چوبی مدرن و سایر انواع کنسول چوبی، فروشگاه اینترنتی دکورال است که محصولات تنوعی در حوزه کنسول ارائه کرده است. شما در این فروشگاه می‌توانید انواع کنسول و آینه، میز تلویزیون، میز جلو مبلی، میز عسلی، ویترین و غیره را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*