دانا پرو راه حل جامع ITSM برای کسب و کارهای موفق
سازمانهایی که میخواهند کسب و کار خود را گسترش دهند باید بتوانند فرآیندها و خدمات فناوری اطلاعات خود را با اهداف سازمانی هماهنگ کنند. و کسب و کاری موفق است که بتواند به خوبی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) را در سازمان پیاده سازی کند. ITSM مجموعه ای از فعالیتها مثل طراحی، ارائه، مدیریت و بهبود خدمات فناوری اطلاعات است که سازمان به کاربران نهایی خود ارائه میدهد.
دانا پرو نرم افزار ITSM است که مطابق با چارچوب ITIL به شما کمک میکند خدمات فناوری اطلاعات را مدیریت کنید و تمام ابزارهایی را که برای مدیریت بهتر خدمات IT دارید را به صورت یکپارچه در اختیار داشته باشید.
کسب و کارها برای آن که بتوانند از منابع موجود مثل IT، نیروی انسانی و منابع مالی به درستی استفاده کنند و کیفیت خدمات فناوری اطلاعات خود را بهتر مدیریت کنند باید به نرم افزار ITSM روی بیاورند که علاوه بر اینها باعث میشود سازمان برنامه ریزیهای استراتژیک بهتری ارائه دهد و از سیستمهای بهینه مدیریت چرخه عمر خدمات فناوری اطلاعات استفاده کند.
نرم افزار ITSM دانا پرو راه حلی مطمئن برای گسترش کسب و کار شما
اگر کسب و کار شما میخواهد فناوری در همه بخشهای شرکت به صورت روان اجرا شود، نرم افزار دانا پرو راهکار مناسب و جامعی است که با پیش گرفتن رویکرد ITSM در حقیقت از بسیاری از رخدادهای ناخواسته جلوگیری میکند و در زمینههای مختلف مثل بازاریابی، فروش، عملیاتی، تولیدی و منابع انسانی نیازهای سازمان را بر طرف میکند.
نرم افزار ITSM دانا پرو تمام ابزارهایی را که سازمان برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات به آنها نیاز دارد را یکجا و یکچارچه در اختیار سازمان قرار میدهد.
برای مثال دانا پرو سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISMS شرکت شما را هم زیر نظر میگیرد تا میزان ریسک امنیتی را در تمام سازمان کنترل کند. نرم افزار دانا پرو با داشتن گواهی افتا از دادههای شما حفاظت میکند و برای این که سازمان شما بتواند استاندارد بین المللی امنیت اطلاعات ( ISO/IEC 27001) را دریافت کند باید به استفاده از نرم افزار دانا پرو روی بیاورد.
با کمک رویکرد ISMS دانا پرو میتوانید تمام ریسکهایی که تجهیزات اطلاعاتی با آن روبرو هستند را شناسایی کنید و مراحلی را که برای حفاظت از این تجهیزات ارائه شده را پیاده سازی کنید. و برای مقابله با هر گونه نقض امنیتی یک طرح عملیاتی طراحی کنید.
همان طور که میبینید دانا پرو نرم افزاری است که به کسب و کارهای متوسط و بزرگ کمک میکند تا به راحتی و به ساده ترین روشها فرآیندهای ITIL را در سازمان پیاده کنند و خدمات فناوری اطلاعات را همسو با اهداف سازمانی مدیریت کنند.
کاربرد نرم افزار دانا پرو در سازمان
نرم افزار ITSM دانا پرو کاربردهای زیادی در راستای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در سازمان دارد که برخی از آنها را در ادامه بررسی میکنیم:
مدیریت صحیح رخدادها
به کمک ماژول مدیریت رخداد دانا پرو با پیروی از قواعد SLA در هزینهها صرفه جویی میکنید و میزان قطعیها را کاهش میدهید. تیم شما در اولین فرصت از هر گونه رخدادی آگاه میشود و حتی کاربرها میتوانند خودشان مشکلات را حل کنند و کارکنان سازمان هم به روش خودشان به تیکتها و رخدادها رسیدگی کنند. به علاوه با ماژول مدیریت رخداد میتوانید فرآیندها را اتوماسیون کنید و بار کاری مدیریت رخدادها را تا 40 درصد کاهش دهید.
مدیریت داراییهای IT
با ماژول ITAM نرم افزار دانا پرو سازمان شما میتواند تمام داراییهای سخت افزاری و نرم افزاری را به صورت متمرکز مدیریت کند. تیم IT شما میتواند برای آگاهی از آخرین تغییرات سرورها و سیستمها از پویشگر شبکه دانا پرو و یا ابزار دانا کلاینت استفاده کند و چرخه حیات تمام داراییها را زیر نظر بگیرد؛ که این خود در کاهش هزینههای جانبی نقش اساسی دارد.
مدیریت تغییرات
تغییر در سیستم و زیرساختها در سازمان ریسک زیادی را به همراه دارد، اما به کمک زیر سیستم مدیریت تغییر دانا پرو سازمان میتواند فرآیند استاندارد اعمال تغییرات را بر اساس چارچوب ITIL پیش ببرد و به کمک بهروشها تمام مراحل تغییر از جمله درخواست تغییر، ارزیابی ریسکهای موجود، برنامه ریزی و تایید و پیاده سازی را اعمال کند.
مدیریت جامع پیکربندی
با ماژول مدیریت پیکربندی (CMDB) در نرم افزار دانا پرو که منطبق بر ITIL است میتوانید همه CI های فناوری اطلاعات در سازمان را شناسایی و بعد پیکربندی هر کدام را مشخص کنید و در آخر هم بین این CI ها ارتباط برقرار کنید و نقشه جامع و کاملی از زیر ساخت IT به دست بیاورید.
دسترسی به سرویس دسک
بخش IT هر سازمانی باید برای آن که بتواند بهترین خدمات را به کارکنان و مشتریان خود بدهد باید به راهکار پیشرفته و یکپارچه سرویس دسک توجه لازم را نشان دهد. نرم افزار دانا پرداز با داشتن ماژول سرویس دسک از بهروشهای ITIL و سیستم مدیریت امنیت اطلاعات یا ISMS استفاده میکند و تیم فناوری اطلاعات را قادر میسازد تا روزانه به هزاران تیکت با راندمان بالا رسیدگی کند.
مدیریت سطح خدمات
با ماژول SLA نرم افزار دانا پرداز تیمهای IT و پیمانکاران قادر خواهند بود به رخدادها و درخواستهای کاربران در سریع ترین زمان ممکن پاسخ دهند. تیکتها را دسته بندی کنید، از نقض SLA آنها جلوگیری کنید و ترتیب رسیدگیها را اولویت بندی کنید و در نهایت هم سطح خدمات خود را ارتقا دهید.
سرویس و نگهداری پیشگیرانه
نرم افزار ITSM دانا پرو با داشتن ماژول سرویس نگهداری (PM) با ماژول مدیرت دارایی یکپارچه میشود و میتوانید برای داراییها برنامه سرویس تعریف کنید و به کارشناس مربوطه اختصاص دهید. به کمک این ماژول جزئیات و روش انجام سرویس را مشخص کنید، عملکرد افراد تیم و پیمانکاران را نظارت کنید و با نگهداری به موقع در هزینهها صرفه جویی کنید.
قابلیتهای مدرن دانا پرو
برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات سازمان شما به نرم افزاری نیاز دارد که در بازار و دنیای مدرن بتواند با اهداف تجاری خود پیش برود و بتواند از تمام امکانات نرم افزار استفاده کند.
یکپارچگی و توسعه پذیری آسان
نرم افزار ITSM دانا پرو دارای مجموعه کاملی از REST API ها است که به راحتی با دیگر سیستمها و سامانههای نرم افزاری در سازمان ادغام و یکپارچه سازی میشوند و به شرکت این اجازه را میدهند تا امکانات آن را توسعه دهند.
ارائه رویکرد ISMS
نرم افزار دانا پرداز با استفاده از بهروشهای ISMS به تیم فناوری اطلاعات کمک میکند تا نیازهای کسب و کار را درک کند، برای امنیت اطلاعات خط مشی ایجاد کند، بر دسترسی دادهها و دستگاهها نظارت داشته باشد، دادهها را رمزگذاری کند، از دادهها نسخه پشتیبان تهیه و دورههای آموزشی آگاهی از امنیت برای تیمها برگزار کند.
ISMS در حقیقت مکمل ITSM است و یکپارچه سازی این دو با هم سازمان را قادر میسازند تا امنیت را در خدمات فناوری اطلاعات خودشان مدیرت کنند.
سفارشی سازی آسان
در دانا پرو تیم شما میتواند سیستم سازی کند و دانا پرو فرصتی را برای آنها فراهم میکند تا با اتوماسیون کارها، همه کارهای تکراری و دستی را اتوماسیون کند و بتواند بدون نیاز به کدنویسی ماژولهای جدید ایجاد کند و تمام امور را به دانا پرو منتقل کند.
با دانا پرو خدمات فناوری اطلاعات سازمان را بهتر مدیریت کنید
نرم افزار ITSM دانا پرو با ارائه بهروشهای ITIL و ISMS سعی دارد سطح خدمات فناوری اطلاعات سازمانهای متوسط و بزرگ را ارتقا دهد و میزان هزینههای جانبی در سازمانها را کاهش دهد.
در کنار هزینه، زمان در هر کسب و کاری بسیار مهم است و یک راهکار ITSM کارآمد مثل نرم افزار دانا پرو باعث صرفه جویی در وقت واحد IT سازمان میشود. دانا پرو فراتر از یک سرویس دسک است و سعی دارد با مدیریت داراییها، مدیریت رخدادها، مدیریت تغییرات و بسیاری قابلیتهای بی نظیر دیگر یک سیستم واحد به سازمان ارائه دهد تا تمام نیازهای سازمان را به مدیریت و امنیت خدمات فناوری اطلاعات بر طرف کند.
سازمانها میتوانند برای رفع اشکالات کاربری و هر گونه سوالی با تیم پشتیبانی 24 ساعته دانا پرو تماس بگیرند و در کمترین زمان جواب سوالهای خود را دریافت کنند.
همچنین نرم افزار ITSM دانا پرو را میتوانید به صورت رایگان تحت عنوان نسخه دمو رایگان 14 روزه تهیه کنید و از قابلیتهای آن و نحوه کار با آن بهره مند شوید.