-

چطور ۱۰۰۰۰ فالوور رایگان اینستاگرام بدون برنامه جذب کنیم؟

یکی از دغدغه های اصلی افراد که به فعالیت و کسب درآمد از اینستاگرام می پردازند این است که چطور فالوورهای واقعی بیشتری برای پیج خود جذب کنند. افزایش فالوور اینستاگرام کار سختی نیست به شرط اینکه واقعا روش کار را بلد باشید.

چطور 10000 فالوور رایگان اینستاگرام بدون برنامه جذب کنیم؟

افزایش فالوور اینستاگرام

آموزش های رایگان برای افزایش فالوور در اینترنت زیاد هستند اما آیا واقعا همه شان جواب می دهند؟ البته از روش های پولی هم می توانید فالوورهای پیج اینستاگرام تان را افزایش بدهید اما هرکسی نمی تواند پول زیادی بابت این کار خرج کند. به خاطر همین ما نیاز به استفاده از روش های رایگان افزایش فالوور داریم.

ما در این مقاله سعی می کنیم شما را با جذب 10.000 فالوور اولیه در اینستاگرام بدون برنامه و با روش های رایگان آشنا کنیم. اگر شما هم دوست دارید از این روش ها برای افزایش فالوور رایگان پیج تان استفاده کنید پیشنهاد می کنیم تا پایان این آموزش کاربردی همراه ما باشید.

چطور فالوورهای واقعی اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟

شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در دنیا به خصوص در کشورمان است که افراد زیادی در این شبکه اجتماعی فعال هستند. بسیاری از افرادی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام کار می کنند در تلاش هستند تا فالوورهای خود را افزایش دهند. به همین منظور در ادامه قصد داریم روش های جدید افزایش فالوور واقعی اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

راه های افزایش فالوور واقعی

از هشتگ ها درست استفاده کنید

یکی از دلایلی که پست های اینستاگرام شما در معرض دید مخاطبان و کاربران زیادی قرار می گیرد، استفاده از هشتگ است. برای استفاده از هشتگ های مناسب، باید محبوب ترین هشتگ های اینستاگرام را انتخاب کنید. بهترین راه برای یافتن هشتگ ها این است که رقبای خود را در اینستاگرام دنبال کنید و بررسی کنید که از چه هشتگ هایی در پست های خود استفاده کرده اند. بهترین هشتگ ها را انتخاب کنید و در پست های خود قرار دهید.

از لایو و استوری استفاده کنید

یکی از دلایلی که اینستاگرام بسیار محبوب و بهتر از اپلیکیشن های مشابه است، ویژگی هایی مانند لایو اینستاگرام است که باعث افزایش فالوورها نیز می شود. با استفاده از لایو اینستاگرام می توانید با مخاطبان خود ارتباط زنده برقرار کنید. هرچه مخاطبان شما را بیشتر ببیند، احتمال اینکه شما را دنبال کنند بیشتر می شود.

سعی کنید در استوری ها فعال باشید. چون استوری قوی ترین ابزار اینستاگرام برای افزایش تعامل با مخاطبان است. استوری گذاشتن در اینستاگرام از انتشار پست هم مهمتر شده است.

با پیج های هم حوزه خود در تعامل باشید

تعامل با صفحاتی که در زمینه شما فعال هستند راه دیگری برای افزایش فالوور اینستاگرام است. برای تعامل با آنها فقط باید با آنها در تماس باشید. سعی کنید پست های مربوط به رشته خود را دنبال کنید. به آنها نگاهی بیندازید و نحوه عملکرد آنها در اینستاگرام را تجزیه و تحلیل کنید. پست های آن ها را لایک کنید تا متوجه وجود شما بشوند!

فعال باشید فعالیت مستر داشته باشید

به طور منظم فعال باشید و روزانه 1 تا 5 پست را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. برای گرفتن لایک و فالوور بیشتر باید فعال باشید. اکانت های غیرفعال معمولا پس از مدتی فالوورهای خود را از دست می دهند. اما مراقب باشید که اسپم ارسال نکنید. اینستاگرام پیج های فعال را مدام در معرض دید مخاطبان قرار می دهد و شانس شما برای ورود به اکسپلور بیشتر می شود.

فعالیت در سایر شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید!

یکی از مواردی که باعث افزایش فالوور اینستاگرام می شود استفاده از سایر رسانه های اجتماعی مانند یوتیوب است. فرض کنید در یوتیوب هم فعالیت می کنید. در این صورت می توانید از کاربران اینستاگرام خود بخواهید که در کانال یوتیوب شما عضو شوند و از مشترکین و مخاطبان یوتیوب بخواهید صفحه اینستاگرام شما را فالو کنند.

رسانه های اجتماعی مختلف را امتحان کنید و از مخاطبان خود بخواهید صفحه اینستاگرام شما را دنبال کنند. می توانید با کدهای تخفیف یا جوایز مختلف مخاطبان خود را تشویق کنید که به صفحه اینستاگرام شما بیایند و شما را دنبال کنند.

افزایش فالوور با پین کردن کامنت های جذاب

یکی از ویژگی های اینستاگرام که چندان هم مورد توجه قرار نمی گیرد امکان ارسال یک تا سه کامنت در هر پست است. این ویژگی اینستاگرام به شما کمک می کند تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که بخشی از کپشن طولانی خود را در کامنت بنویسید و سپس آن را پین کنید.

در نتیجه این نظر به عنوان اولین نظر مخاطب نشان داده می شود. همچنین می توانید نظراتی را که در مورد محصولات شما نوشته شده است ارسال کنید تا سایر مخاطبان بتوانند این مسائل را ببینند و بیشتر بدانند.

جذب فالوور از طریق اکسپلور اینستاگرام

راه دیگر برای افزایش چشمگیر تعداد فالوورهای اینستاگرام، ورود به صفحه اکسپلورر است. اگر می خواهید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید، سعی کنید پست های خود را در صفحه اکسپلور به مخاطبان بالقوه خود نشان دهید. راه های مختلفی برای دسترسی به صفحه اکسپلور وجود دارد. این روش ها را امتحان کنید تا محتوای خود را در این صفحه مهم و موثر نمایش دهید.

حتما از ریلز اینستاگرام استفاده کنید

اگر از قابلیت بسیار جالب Reels استفاده نمی کنید، باید بگویم که فرصت بسیار خوبی برای افزایش فالوور اینستاگرام پیج خود را از دست دادید! این ویژگی عالی که در پاسخ به یک نشانک طراحی شده است، به کاربران اجازه می دهد ویدیوهای کوتاه 15 تا 30 ثانیه ای با افکت های مختلف ایجاد کنند.

مهم نیست کسب و کار شما چقدر بزرگ یا کوچک است. اگر از ریلز به درستی استفاده کنید، حتی مخاطبانی که صفحه شما را دنبال نمی کنند، محتوای شما را می بینند و این فرصتی عالی برای جذب کاربران بیشتر است.

جمع بندی و پایان

همانطور که متوجه شدید برای رسیدن به 10 هزار فالوور اولیه در اینستاگرام نیاز نیست از روش های پولی استفاده کنید. با همین روش های رایگان و کاربردی هم می توانید فالوورهای واقعی برای پیج خود جذب کنید. امیدواریم از مقاله هم استفاده کرده باشید.

این مقاله برگرفته از مقاله افزایش فالوور اینستاگرام سایت مخاطب به آدرس https://mokhatab.org/instagram-follower-increase/ است. اگر دنبال روش های جدید برای بالا بردن فالوورهای اینستاگرام خود هستید حتما مقاله اصلی را در سایت مخاطب مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین