-
جان ویک | جان ویک چهار | فیلم جان ویک

جان ویک چهار بزودی اکران می شود | تصویر پوستر جدید فیلم جان ویک ۴

مجموعه جان ویک در پنج سال اخیر تبدیل به یک پدیده شده است. داشتن یک دنیای منحصر بفرد در کنار سکانس‌های اکشن متفاوت و دیوانه‌وار باعث شده تا این مجموعه طرفداران بسیاری پیدا کند و کمتر از چند ماه دیگر باید منتظر عرضه فیلم جان ویک ۴ باشیم.

با انتشار پوستر جدید فیلم چهارم « جان ویک » که نمایی نزدیک از کیانو ریوز است، یک پیام جدید منتقل می شود و آن زمان محدود برای رسیدن به پایان راه است که به گرد ش افتاده است.جذابیت این مجموعه فیلم‌ها، که در هیچ یک شاهد کاهش کیفیت نسبت به فیلم قبلی نیستیم، قلابی است که تماشای کیانو ریوز در قالب یک شخصیت «گان-فو» در حال مبارزه با افراد بد، سرسپردگان و دشمنان سطح بالا به جان تماشاگر می‌اندازد. جذابیت « جان ویک ۴» هم صرفا در این است که فیلمی دیگر از فیلم‌های « جان ویک » است.

جان ویک

ریوز در این مجموعه در نقش قاتل بازنشسته‌ای بازی می‌کند که پس از کشته شدن همسرش و از بین بردن اوباش روسی، دوباره وارد عمل می‌شود.

«جان ویک» سال ۲۰۱۴ با بودجه ۳۰ میلیون دلاری تولید شد و ۴۳ میلیون دلار در داخل آمریکا و ۸۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت، در حالی که «جان ویک: فصل ۲» که با بودجه ۴۰ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۷ ساخته شد با فروشی ۹۲ میلیون دلاری در داخل و ۱۷۲ میلیون دلاری در جهان به یک الگو بدل شد. فیلم سوم نیز در تابستان ۲۰۱۹ تنها در اولین آخر هفته اکرانش ۵۶ میلیون دلار فروخت و به رقم ۱۷۱ میلیون دلار در فروش داخلی رسید و فروشش در سراسر جهان را به رقم ۳۲۸ میلیون دلار رساند؛ ‌در حالی که با بودجه ۷۵ میلیون دلاری ساخته شده بود.

چنین جهشی در ۳ فیلم اول از یک مجموعه تقریباً در تاریخ مدرن بی‌سابقه است و شباهتی با مواردی چون موفقیت فیلم مستقل «ال ماریاچی» رابرت رودریگز که به موفقیت‌ «دسپرادو» و «روزی روزگاری در مکزیک» منجر شد یا «مد مکس» و «جنگجوی جاده» و «مکس دیوانه فراتر از تندردام» ندارد.

آیا «جان ویک: فصل ۴» به روند صعودی خود ادامه می‌دهد؟ باید دید.

جان ویک

این فیلم به کارگردانی چاد استاهلسکی و با بازی دانی ین، اسکات ادکینز و کلنسی براون در کنار بازیگران قبلی مجموعه یعنی ایان مک شین، لارنس فیشبرن و لنس ردیک، در ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲) اکران می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*