تحلیل ۳۶۰ درجه از بازار خودرو ایران
مدتی است که «اندیشکده خودرو» با هدف ارائه تحلیلهای جامع و کل نگر اقدام به انتشار بستههای دانشی نموده است که از طریق کانالهای ارتباطی در اختیار علاقمندان قرار میگیرد.
این نوشتار با ساختاری هدفمند در دو بخش تدوین شده است. در بخش نخست، به بررسی و تحلیل چالشهای صنعت و بازار ایران از منظر تعاملات زیستبومی در نقاط ارتباطی پرداخته است؛ چالشی که ناشی از کمتوجهی به تعاملات میان ذینفعان مختلف در ایران طول ۵۰ سال گذشته بوده است. در بخش دوم، پس از تشریح این چالش بنیادین، مسیر بحث به سوی ارائهی راهبردهای کلیدی برای ذینفعان هدایت میشود. برای هر گروه از ذینفعان، چهار راهبرد اولویتدار بر اساس تحلیل جامع ۳۶۰ درجهای پیشنهاد شده است.