-
شهردار اصفهان خبر داد:

بروزرسانی سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری

شهردار اصفهان از بروزرسانی سامانه ۱۳۷ و بارگذاری نسخه جدید آن خبر داد و گفت: در این نسخه ارتباط شهروندان با شهرداری و شخص شهردار آسان‌تر شده و شهروندان می‌توانند مستقیم پیام‌های خود را به گوش شهردار اصفهان برسانند.

به گزارش صمت از استان اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» اظهار کرد: برای تسهیل ارتباط شهروندان با مدیریت شهری، سامانه ۱۳۷ بروزرسانی و نسخه جدید آن، بارگذاری شده است و شهروندان می‌توانند مشکلات و معضلاتی که در سطح شهر می‌بینند را به شهرداری انعکاس دهند تا مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی ادامه داد: این امکان فراهم شده تا شهروندان به‌صورت مستقیم از طریق سامانه ۱۳۷، پیام‌هایی را برای شهردار ارسال کنند و این پیام‌ها روزانه در کارتابل قرار می‌گیرد و شهردار می‌تواند مستقیم نظرات همشهریان را بررسی کند.

تهیه فهرستی از مشکلات محلات

شهردار اصفهان بیان کرد: رویکرد ما در مدیریت شهری جدید، محله‌محوری است و قرار است سطح زندگی را از دل محلات ارتقا دهیم تا امکان زندگی بهتر برای مردم در محلات فراهم شود. از همین رو برای اینکه در اولویت‌بندی محلات دچار خطا نشویم، علاوه‌بر اطلاعات و آماری که در شهرداری جمع‌آوری شده است، به صورت عینی در تک‌تک محلات تیمی حضور پیدا کرده و با مردم ارتباط برقرار می‌کنند تا فهرستی از مشکلات مردم در محلات تهیه شود.

وی افزود: با توجه به اینکه امکان نشست حضوری و چهره‌به‌چهره با همه اهالی یک محله فراهم نمی‌شود، سامانه ۱۳۷ امکانی است که همه مردم می‌توانند، از طریق آن، مشکلات محلات خود را به ما انعکاس دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین