نقشه شوم نتانیاهو رو شد + عکس

وزیر خارجه اردن در اظهاراتی گفت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای نجات آینده سیاسی خود در حال کشاندن خاورمیانه به جنگ منطقه‌ای است.

 ایمن الصفدی در پیامی در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: چنانچه تنش‌ها متوقف نشود، افزایش خطرناک آن در منطقه به رویارویی‌های همه‌جانبه‌تر و مخرب‌تر منجر می‌شود.

وی تاکید کرد که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه منطقه را به سمت جنگ منطقه‌ای سوق می‌دهد و توقف فوری این تجاوز، شعله آتش تنش رو به گسترش را پائین می‌کشد.

الصفدی

وزیر خارجه اردن افزود: نتانیاهو به دنبال اجرای ایدئولوژی نژادپرستانه خود است که در کشتار، ویرانی، جنایات جنگی در غزه و نقض بی وقفه قوانین بین المللی و حقوق بشر و جنایات تهاجمی در کرانه باختری اشغالی و منطقه نمود پیدا می‌کند.

الصفدی گفت که اگر جامعه جهانی بخواهد از تشدید تنش‌ها جلوگیری کند، باید با فعال کردن نقش شورای امنیت در حفظ صلح و امنیت و اعمال تحریم‌ها علیه رژیم صهیونیستی به تجاوز به غزه پایان دهد.

وی افزود: اردن در کنار لبنان، امنیت و حاکمیت آن می‌ایستد و بر لزوم پایبندی به قطعنامه شماره ۱۷۰۱ شورای امنیت تاکید می‌کند.

وزیر خارجه اردن همچنین بر حمایت از مذاکرات میان حماس و رژیم صهیونیستی به میانجیگری مصر، قطر و آمریکا برای دستیابی به یک توافق که به آتش بس دائمی و پایان دادن به فاجعه انسانی در غزه منجر شود، تاکید کرد.

 پس از گذشت بیش از ۱۰ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، درگیری‌های شدید میان نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل و مبارزان مقاومت در مناطق مختلف این باریکه در جریان است.

این جنگ که رژیم صهیونیستی آن را با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر ۲۲۰۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه انداخت، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

در همین راستا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به روند جنگ علیه نوار غزه و تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی اذعان کرده‌اند که وعده‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم طی حدود ۱۱ ماه گذشته درباره کسب پیروزی در جنگ و نابودی حماس، توخالی و عوام فریبانه بوده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین