-

راهنمای خرید ست موس و کیبورد از کمترین تا بیشترین بودجه

امروزه خرید گجت ها و لوازم جانبی از جمله ست ماوس و کیبورد به یکی از هیجان انگیز ترین خرید های کاربرانی تبدیل شده است که به دنیای کامپیوتر و گیم علاقمند هستند. ست موس و کیبورد یا کمبو که در بازار امروزه تولید و فروش زیادی پیدا کرده است با طراحی های متفاوت و با قابلیت های جدید و مدرنی در بازار وجود دارند که کاربران سیستم های معمولی را نیز جلب می‌کنند و اگر توجه کرده باشید خیلی از کاربران با سیستم اداری موس و کیبورد های گیمینگ و RGB دار استفاده می‌کنند.

خرید ست موس و کیبورد

اما بسیاری از کاربران با در اختیار داشتن بودجه کمی قصد خرید ست ماوس و کیبورد دارند که باکیفیت و هم از نظر طراحی زیبا باشد اما بودجه شان به خرید ست موس و کیبورد خارجی نمی‌رسد. در این مطلب قصد داریم قیمت ست موس و کیبورد ارزان از برند های ایرانی و یا برند های خارجی ارزان قیمت در بازار را بررسی کنیم و مشخص کنیم با هر محدوده قیمت کدام ست ماوس و کیبورد مناسب چه سیستم هایی خواهد بود.

خرید ست ماوس و کیبورد

خرید ست ماوس و کیبورد باید با نوع عملکرد روزانه شما مرتبط باشد. اگر کارمند هستید به یک ست موس و کیبورد با محدوده قیمت 200 تا 500 هزار تومان نیاز دارید که نه خیلی گران قیمت و خاص باشد و نه خیلی ارزان و بی کیفیت. ست ماوس و کیبورد کارمندی از شرکت بیاند به قدری تنوع دارد که می‌توانید با کمترین بودجه از شرکت بیاند یا تسکو ست موس و کیبورد بخرید. خرید ست موس و کیبورد از برند های ایرانی نسبتا به صرفه تر خواهد بود چرا که پول گمرک و حمل و نقل کالاهای ورداتی شامل آن ها نخواهد شد.

قیمت ست ماوس و کیبورد

قیمت ست موس و کیبورد در ایران محدوده های متفاوتی دارد که در ادامه طبق این محدوده قیمت به شما کالاهای متفاوتی معرفی خواهیم کرد. ست موس و کیبورد ارزان قیمت از 200 هزار تومان تا 500 الا 600 هزار تومان در بازار ایران به فراوانی یافت می‌شود که اکثرا از برند سادیتا، تسکو و بیاند هستند.

قیمت ست ماوس و کیبورد

جدیدا برند های کوچک و متفرقه ای نیز به بازار اضافه شده اند که محصولات آن ها از نظر کیفیت مورد اطمینان نخواهد بود. اگر قصد خرید ست موس و کیبورد دارید و می‌خواهید از برند معتبری خرید کنید، ما برای خرید ست موس و کیبورد سایت مهرگان آی تی را به شما معرفی می‌کنیم و یا سایت هایی که به صورت معتبر به فروش قطعات اصلی و جانبی مشغول هستند. با خرید از این شرکت ها مطمئن خواهید بود ست موس و کیبورد خریداری شده شامل ضمانت و خدمات پس از فروش خواهد بود. حال بیایید با توجه به هر محدوده قیمت بازار بررسی کنیم کدام ست موس و کیبورد ارزش خرید دارند.

ست کیبورد و ماوس زیر 200 هزار تومان

ست ماوس و کیبورد ارزان قیمت معمولا سیمی هستند و محدوده قیمت ست موس و کیبورد بی سیم از رده ست موس و کیبورد اقتصادی خارج خواهد شد. موس و کیبورد هایی که محدوده قیمتی بین 200 تا 300 تومان دارند، سیمی هستند و مناسب سیستم های اداری و خانگی می‌باشند.

ست کیبورد و ماوس 200 تا 500 هزار تومان

برای خرید ست موس و کیبورد در این محدوده قیمتی، می‌توانید ماوس‌های گیمینگ اولیه با قابلیت‌ DPI قابل تنظیم (حساسیت ماوس) پیدا کنید. این گزینه برای گیمرهای معمولی مناسب خواهد بود و نه چهره ارزان قیمتی دارد و نه قیمت آن چنانی که شما را از خرید آن منصرف کند.

کیبورد ست کیبورد و موس های ممبرین، از کیبوردهای مکانیکی و لاستیکی هستند و قیمت مناسب‌تری دارند. در این محدوده قیمتی، می‌توانید کیبوردهایی با نورپردازی LED پیدا کنید که ظاهر جذابی به میز کار شما می‌بخشند و آن ها نیز قیمت چندان زیادی ندارند. ست موس و کیبورد برند های بیاند، تسکو، رپو و سادیتا در این محدوده قیمتی وجود دارند.

ست کیبورد و ماوس بالای 500 هزار تومان

ست کیبورد و ماوس ارزان

ست کیبورد و ماوس‌های گیمینگ باکیفیت که محدوده قیمتی بین 500 هزار تومان تا 1 میلیون تومان دارند، دارای سنسورهای دقیق‌تر، دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی یا شخصی سازی و وزن قابل تنظیم هستند. خرید ست ماوس و کیبورد های این قیمتی گزینه مناسبی برای گیمرهای حرفه‌ای که به عملکرد بدون خطا اهمیت می‌دهند خواهد بود.

همچنین موس و کیبورد ست بالای 500 تومان دارای کیبوردهای مکانیکی هستند که این کیبورد ها، بهترین تجربه تایپ را ارائه می‌دهند. کلیدهای این کیبوردها دارای سوئیچ‌های مجزا هستند که احساس رضایت‌بخش‌تری هنگام تایپ کردن ایجاد می‌کنند. برندهای شناخته‌شده‌ای مانند Razer ریزر و لاجیتک Logitech در این رده قیمتی وجود دارند.

نکات مهم هنگام خرید ست کیبورد و ماوس

نوع اتصال کیبورد و موس ست

ست کیبورد و موس از نظر اتصال آن روی قیمت تاثیر گزار است. قیمت موس و کیبورد ست با سیم کمتر از ست موس و کیبورد با سیم خواهد بود. با سیم یا بی‌سیم بودن ماوس و کیبورد ست را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

دقت ماوس (DPI) در ست موس و کیبورد

دقت ماوس برای گیمرها و کارهای طراحی گرافیک اهمیت بیشتری دارد و بالا بودن دقت موس در موس و کیبورد ست بسیار مهم است و پیش از خرید حتما این مورد را بررسی نمایید.

نوع سوئیچ کیبورد در ست موس و کیبورد

انواع مختلفی از سوئیچ‌های کیبورد مکانیکی وجود دارد که هر کدام حس متفاوتی هنگام تایپ کردن ایجاد می‌کنند.

سخن آخر

سوال بسیاری از کاربران این است که کدام کیبورد و ماوس مناسب سیستم ماست؟ با توجه به مقدار بودجه مان چه محصولی انتخاب کنیم که هم کیفیت و هم طراحی دلخواهمان را داشته باشد؟ در این مطلب قصد داشتیم به تمامی سوالات شما در رابطه با خرید ماوس و کیبورد ارزان یا همان ست موس و کیبورد اقتصادی مناسب پاسخ دهیم و بررسی کنیم کدام ماوس و کیبورد های بازار به نسبت قیمتشان ارزش خرید دارند؟ امیدواریم این مطلب به شما در انتخاب ست موس و کیبورد مورد نیازتان کمک کرده باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*