-

محصولات شرکت دانش بنیان طعم و عطر ماگنولیا

طعم دهنده خوراکی در ترکیبات بسیاری از فرآورده ‌های غذایی وجود دارد. شرکت طعم و عطر ماگنولیا یکی از مراکزی است که انواع طعم دهنده مورد نیاز صنایع غذایی را تولید و عرضه می ‌کنند.

محصولات شرکت دانش بنیان طعم و عطر ماگنولیا

طعم دهنده خوراکی در ترکیبات بسیاری از فرآورده ‌های غذایی وجود دارد. شرکت طعم و عطر ماگنولیا یکی از مراکزی است که انواع طعم دهنده مورد نیاز صنایع غذایی را تولید و عرضه می ‌کنند.

طعم دهنده چیست؟

مراکز تولیدی برای تهیه فرآورده‌ های غذایی مختلف از انواع افزودنی استفاده می کنند. طعم دهنده ‌ ها یا به عبارت دیگر اسانس های خوراکی یکی از اجزای تشکیل دهنده این محصولات هستند. طعم دهنده ها قادرند عطر و طعم مطلوبی به فرآورده ها ببخشند.

عرضه انواع طعم دهنده توسط مراکزی مانند شرکت طعم و عطر ماگنولیا شرایط خوبی را برای تولیدکنندگان صنایع غذایی فراهم کرده است. این افزودنی ‌های خوراکی از تنوع بالایی برخوردار بوده و در فرآیند تولید بسیاری از محصولات به کار می‌ روند. به طور مثال برای تهیه انواع دسر، نوشیدنی، بستنی، نان، شیرینی، آدامس، شکلات، روغن، پاستیل و... می ‌توان از اسانس‌ های خوراکی استفاده کرد.

محصولات طعم دهنده صنایع غذایی

در دنیای امروز استفاده از طعم دهنده ‌ ها برای تهیه محصولات غذایی رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. این امر تا جایی گسترش یافته که دیگر به سختی می‌ توان فرآورده هایی بدون طعم دهنده را در بازار مشاهده کرد. اسانس های مورد استفاده در صنایع غذایی عموما از انواع گیاه، میوه‌ و خشکبار تهیه می ‌شوند. به صورت کلی موادی که بو و طعم مناسبی دارند برای تهیه اسانس‌ های خوراکی قابل استفاده هستند.

تولید انواع اسانس مورد نیاز صنایع غذایی

مراکز فعال در صنایع غذایی کشور بسته به نیاز خود می ‌توانند از انواع طعم دهنده برای تولید محصولات خوش عطر و طعم و مشتری پسند کمک بگیرند. همان طور که اشاره شد اسانس‌ های خوراکی از منابع مختلفی به دست می ‌آیند. اسانس‌ های میوه ای از معمول ‌ترین طعم دهنده ‌ های مورد استفاده در صنایع غذایی هستند. این اسانس ‌ها در طعم‌ های بسیار متنوع به بازار عرضه می ‌شوند. به کمک اسانس ‌های تهیه شده از میوه می ‌توان انواع فرآورده‌ های غذایی را با رایحه دلپذیر و طعم لذت بخش میوه‌ ها در دسترس مصرف کنندگان قرار داد. طعم دهنده ‌های میوه ‌ای از میوه‌ های خوشمزه و پرطرفداری مثل پرتقال، توت فرنگی، موز، لیمو، سیب، نارگیل، آناناس، انبه، طالبی و... تهیه می ‌شوند. این اسانس ‌ها موارد استفاده متعددی داشته و در ترکیبات محصولاتی مثل انواع کیک، شیرینی، بیسکویت، شکلات، کلوچه، آبمیوه، ژله و... به کار می‌ روند.

نوع دیگری از طعم دهنده ‌ های خوراکی در بازار وجود دارد که برای تهیه آنها از انواع گیاهان استفاده می ‌شود. به طور مثال بسیاری از اسانس‌ های موجود در بازار از نعناع، گل رز، شیرین بیان و... تهیه می‌ شوند. مغزهای خوراکی هم گزینه بسیار مناسبی برای تهیه انواع اسانس هستند. از مغزهای لذیذ و پرخاصیتی مثل پسته، بادام، گردو، بادام زمینی و... می‌ توان اسانس های خوراکی باکیفیتی تهیه کرد. طعم دهنده ‌ هایی مثل اسانس عسل، اسانس قهوه، اسانس هل، اسانس زعفران، اسانس وانیل و... از جمله دیگر انواع اسانس خوراکی عرضه شده به بازار هستند.

کاربرد طعم دهنده های ماگنولیا :

  • طعم های اسنک و آجیل آلات
  • طعم های صنایع لبنی
  • طعم های صنایع شیرینی و شکلات ، نان و صنایع آردی
  • طعم های صنایع گوشتی ، کنسرو ، غذاهای آماده و نیمه آماده
  • طعم های صنایع نوشیدنی ، کمپوت ، چای و دمنوش
  • طعم های صنایع سس، چاشنی، ادویه، ترشیجات و شوریجات

( کاتالوگ محصولات صنعتی ماگنولیا )

معرفی محصولات صنعتی ماگنولیا

تولید و فروش انواع طعم دهنده صنایع غذایی توسط شرکت ماگنولیا

شرکت دانش بنیان طعم و عطر ماگنولیا با تکیه بر دانش و تخصص نیروی انسانی متعهد و با بهره‌ گیری از فناوری‌ های روز دنیا در تلاش است تا نیاز تولیدکنندگان مواد غذایی در نقاط مختلف کشور را با بهترین کیفیت و مناسب ‌ترین قیمت پاسخ دهد. این شرکت انواع طعم دهنده ‌های غذایی مورد استفاده در صنایع نوشیدنی، شیرینی و شکلات، لبنی، گوشتی و... را آماده و عرضه می ‌کند. طعم دهنده ‌ های شرکت ماگنولیا نیاز صنوف مرتبط با فرآورده‌ های غذایی را هم برطرف می ‌کنند. اسانس ‌های تولیدی این شرکت تامین کننده نیاز قنادی‌ ها، رستوران‌ ها و مراکز تهیه فست فود است.

برچسب ها : طعم دهنده,اسانس,صنعت,تولیدکننده,دانش بنیان,نوشیدنی,لبنیات,رنگ خوراکی,سس,چاشنی

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*