-
کد خبر: 110622
تاریخ انتشار: 1403/03/06 12:55

معرفی بهترین تاکتیک‌ها و استراتژی‌ها در وارزون موبایل

ورود به میدان نبرد وارزون، در ابتدا کمی سخت و حتی گیج کننده است. امکانات و آیتم های بسیار زیادی وجود دارد که هر یک در زمان و مکان خاصی به کار می روند. برای پیروزی در وارزون، باید استراتژیست خوبی باشید و به سرعت تصمیم بگیرید‌. شاید یادگیری این تکنیک ها در ابتدا سخت به نظر برسد، اما از شما یک پلیر حرفه ای می سازد. به یاد داشته باشید که اتکا به یک سبک بازی، به مرور زمان، قدرت و مقاومت شما در برابر دشمن را کاهش می دهد. در ادامه به معرفی بهترین تاکتیک ها در بازی وارزون موبایل می پردازیم. همراه ما باشید.  
معرفی بهترین تاکتیک‌ها و استراتژی‌ها در وارزون موبایل

انتخاب موقعیت مناسب برای فرود آمدن

اولین نکته در بازی وارزون، فرود مناسب و سریع است. در حقیقت باید سرعت عمل بالایی داشته باشید و زودتر از بقیه بپرید. اگر سایر افراد زودتر از شما به زمین برسند، تمام اسلحه و مهمات را بر می دارند و شما دست خالی می مانید! مطمئن شوید که ارتفاع کمی با زمین دارید و سپس چتر نجات خود را باز کنید تا احتمال زنده ماندن بیشتر شود. از مناطق مرتفع و شیب دار هم دوری کنید!

سنسور ضربان قلب یا heart rate

باید پیش از ورود به ساختمان، از حضور یا عدم حضور دشمن مطمئن شوید. اینجاست که سنسور ضربان قلب به کمک شما می آید و حضور دشمن در ساختمان یا اطراف آن را به شما نشان می دهد. البته این ویژگی برای افرادی که پرک ghost را فعال کرده اند، قابل استفاده است. 

خرید UVA

با نزدیک شدن به انتهای مبارزه، محیط نبرد کوچک تر شده و حساسیت مسابقه افزایش می یابد. برای پیروزی در چنین شرایطی، به UVA نیاز دارید. با اینکه UVA آیتم گران قیمتی است، اما بسیار کاربردی می باشد. این ویژگی، مکان همه افراد دشمن تا انتهای بازی را به شما نشان می دهد. نگران هزینه آن نباشید، شما در طول بازی به اندازه کافی پول جمع می کنید یا حتی می توانید سی پی وارزون بخرید.

چک کردن موقعیت

بررسی موقعیت خودتان حتی از چک کردن موقعیت دشمن مهم تر است! پیش از شروع نبرد، باید مطمئن شوید که فاصله و موقعیت مناسبی نسبت به دشمن دارید. در چنین شرایطی، موقعیتی را انتخاب کنید که نسبت به دشمن بالاتر باشد. همچنین برای پشتیبانی بیشتر، می توانید از هم تیمی هایتان کمک بگیرید.

عدم سکون در موقعیت تکراری

اگر فکر می کنید که پناه گرفتن و دوری از دشمن کار هوشمندانه ای است، سخت در اشتباهید! هرچه قدر هم که باهوش باشید یا امکانات زیادی در دسترس شما باشد، باز هم در معرض دید دشمن قرار خواهید گرفت. به همین دلیل، حرکت در وارزون یک امر کلیدی است. افرادی که حرکت ندارند، یکی از بهترین گزینه ها برای شلیک دشمن هستند. بهتر است از زاویه های مختلف به دشمن شلیک کنید تا لوت بهتری به دست بیاورید. 

توجه به صدا

در بیشتر بازی های اکشن، صدا به یک عامل کلیدی در پیروزی بازیکنان تبدیل شده است. صدای رد پای دشمن، حرکت افراد، شلیک گلوله و حتی ریوایو دشمن به سادگی قابل تشخیص است. اگر به صداها دقت کافی داشته باشید، احتمال غافلگیری شما توسط دشمن به صفر می رسد. البته این صداها بسیار جزئی هستند و بعضاً به سختی شنیده می شوند. استفاده از یک هدفون می تواند راهکار مفیدی برای حل این مشکل باشد. 

استفاده از وسایل نقلیه

در طول بازی، برای فرار از دشمن یا جابجایی سریع تر ، به وسایل نقلیه نیاز دارید. c4 یکی از وسایل نقلیه پرطرفدار است، البته باید دعا کنید که به دست دشمن نیفتد! چون در یک چشم به هم زدن، بازنده میدان نبرد خواهید شد. با استفاده از وسایل نقلیه مناسب می توانید کل تیم را را جابجا کنید. اگر هم حریف به شما حمله کرد، دنده عقب گرفته و آن را زیر بگیرید. این کار باعث می شود تا دید کافی نداشته و نتواند شلیک کند.

رها کردن هم تیمی

شاید این کار چندان جوانمردانه نباشد، اما رها کردن هم تیمی ناک شده در شرایط خاص، به نفع کل تیم است. ریوایو کردن هم تیمی تنها در شرایطی عاقلانه است که شما پشتیبانی مناسبی داشته باشید یا در موقعیت بهتری نسبت به حریف باشید. در غیر اینصورت، احتمالا خودتان هم کشته می شوید!

دریافت سی پی وارزون

برخی از امکاناتی که در طول مقاله بیان کردیم، قیمت بسیار بالایی دارند، اما به موفقیت شما در طول بازی کمک می کنند. به دست آوردن سی پی در وارزون کار چندان راحت نیست و به زمان زیادی نیاز دارد. اما سایت های زیادی وجود دارند که با قیمت بسیار مناسب، سی پی وارزون را در اختیار شما قرار می دهند. با خرید سی پی وارزون، در مدت زمان کوتاهی به یک پلیر حرفه ای تبدیل می شوید. 

نتیجه گیری

کال آف دیوتی وارزون یکی از جذاب ترین بازی های اکشن است که میلیون ها کاربر در سراسر جهان دارد. با اینکه ترفندهای وارزون خیلی بیشتر از موارد ذکر شده است، اما با انجام نکات بالا نیز می توانید به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوید. خرید سی پی نیز از راه های مطمئن برای پیشرفت در وارزون است. حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنید تا در کمترین زمان، بیشترین کیل را به دست بیاورید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4yvq8a