سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 14 May 2024
کد خبر: 103522
تاریخ انتشار: 1402/11/07 13:35

علت خاموش شدن صفحه نمایش ماشین لباسشویی سامسونگ

در این مقاله به بررسی علت خاموش شدن صفحه نمایش ماشین لباسشویی سامسونگ و همچنین نحوه تعمیر و رفع این مشکل در لباسشویی سامسونگ می پردازیم.
علت خاموش شدن صفحه نمایش ماشین لباسشویی سامسونگ

نمایشگرها در ماشین لباسشویی برای کنترل راحت تجهیزات طراحی شده اند. با کمک آنها، کاربران می توانند برنامه و گزینه های شستشو را انتخاب کنند، مدت زمان برنامه و شمارش معکوس زمان باقی مانده تا پایان شستشو را مشاهده کنند. همچنین ماشین های لباسشویی با نمایش کدهای اضطراری بر روی نمایشگر، خرابی را گزارش می دهند. خاموش شدن صفحه نمایش ماشین لباسشویی سامسونگ سبب می شود که از هر کدام از مزیت های فوق محروم شویم

نکته مهم: اگر با این مشکل برخورد کردید و فرد دست به آچاری نیستید پیشنهاد می کنیم که از نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ پشتیبان با شماره 02147278 علت را جستجو  و مشاوره رایگان دریافت کنید.

انواع نمایشگر ماشین لباسشویی سامسونگ

از گذشته تا به امروز در مدل انواع نمایشگر ماشین لباسشویی سامسونگ پیشرفت های زیادی حاصل شده است. انواع نمایشگر ماشین لباسشویی سامسونگ به صورت زیر است:

نمایشگر LED

 این مدل از نمایشگر ها در مدل های قدیمی و ارزان قیمت لباسشویی دیده می شوند. این نوع نمایشگر یکی از قابل اعتمادترین نمایشگرها محسوب می شود زیرا عملا چیزی برای شکستن وجود ندارد.

نمایشگر دیجیتالی

 یک نوع نمایشگر گرافیکی است که دارای دکمه های مخفی برای کنترل است. در این نمایشگر تمام اطلاعات لازم در مورد حالت شستشو بر روی صفحه نمایش دیجیتال نمایش داده می شود، در حالی که شما همچنان حالت شستشوی مورد نظر را با استفاده از انتخابگر برنامه انتخاب می کنید.

نمایشگر متنی و دیجیتالی

این سری از ماشین لباسشویی سامسونگ قابلیت نمایش اطلاعات به صورت متنی و دیجیتالی به صورت تمام صفحه می باشند و در حال حاضر محبوب ترین گزینه در صفحه نمایش ماشین لباسشویی هستند.چنین نمایشگرهایی قادر به نمایش کامل تمام داده های مربوط به فرآیند شستشو با استفاده از پیام های متنی و گرافیکی هستند. مزیت این نوع نمایشگر محتوای اطلاعاتی آن است. با این حال، شما همچنان برنامه ها و عملکردهای اضافی را از طریق انتخابگر و دکمه های اضافی انتخاب خواهید کرد. اینگونه نمایشگرها از نظر حساسیت ویژه به رطوبت نیز دارای معایبی هستند

نمایشگر لمسی

نمایشگری که می توانید با لمس انگشت خود، شبیه به گوشی ها و تبلت های مدرن دستگاه را کنترل کنید. می تواند حجم زیادی از اطلاعات را به صورت متنی، دیجیتالی یا گرافیکی نمایش دهد واغلب ماشین لباسشویی های سامسونگ مدل جدید دارای این نوع نمایشگر گران می باشند.

صفحه نمایش ماشین لباسشویی سامسونگ روشن نمی شوند؟

خاموش شدن صفحه نمایش ماشین لباسشویی سامسونگ ممکن است به دلایل مختلف باشد. قبل از همه از اتصال ماشین لباسشویی به برق اطمینان حاصل کنید و پس از آن دلایل زیر را بررسی کنید.

  • حالت قفل کودک فعال شد

در زمان هایی که دکمه ی خاصی را فشار می دهید و حالت قفل کودک فعال می شود و یا زمانی که کودک شما در حین بازی چند دکمه را فشار داده و در واقع ماشین لباسشویی را به حالت محافظت بزرگسالان تغییر می دهد ممکن است صفحه نمایش ماشین لباسشویی سامسونگ خاموش شود. در این مواقع در برخی مدل ها، با فشردن متوالی چند دکمه یا با فشار دادن یک دکمه به تعداد مشخص فعال می شود. اینکه دقیقاً چگونه ماشین لباسشویی شما به حالت قفل کودک تغییر می کند، باید در دستورالعمل های آن یا در وب سایت رسمی سازنده پیدا شود.

 خرابی برد کنترل صفحه نمایش لباسشویی سامسونگ

  • خرابی برد کنترل

در برخی از مدل های ماشین های لباسشویی سامسونگ، برد کنترل و صفحه نمایش روی یک برد مدار چاپی قرار دارند، اما عملکردهای اساسی متفاوتی را انجام می دهند. صفحه نمایش دستگاهی است که از طریق آن تنظیمات شستشو را تنظیم می کنید و این فرصت را دارید که صحت آنها و پیشرفت خود فرآیند شستشو را بررسی کنید.

 برد کنترل وظیفه عملکرد کل دستگاه و انجام فرآیند شستشو را به طور کلی بر عهده دارد. اگر چراغ ها روشن نشدند و ماشین لباسشویی روشن شد، ممکن است مشکل از برد کنترل باشد. با این حال، لزوما خرابی برخی از عناصر نمی تواند منجر به خرابی کامل ماشین لباسشویی شود. از آنجایی که از نظر فیزیکی تابلو کنترل و تابلوی نشانگر یک واحد هستند، عدم وجود نشانگر به طور خاص به خرابی برد کنترل اشاره دارد. برای تعمیر این نقص، تکنسین عیب یابی را در محل انجام می دهد و در صورت تایید، برد را جدا می کند تا برای تعمیر به یک مهندس ارشد الکترونیک منتقل شود. متأسفانه امکان انجام تعمیرات در محل وجود ندارد، زیرا چنین تعمیراتی علاوه بر وجود تعداد زیادی قطعات الکترونیکی، نیازمند ابزارهای ویژه و ابزار دقیق مستقر در کارگاه نیز می باشد.

آسیب به صفحه نمایش

متأسفانه، مانند هر وسیله الکترونیکی، اجزای صفحه نمایش نیز از خرابی مصون نیستند. علت خرابی می تواند نه تنها نوسانات برق، بلکه رطوبت بالا نیز باشد که منجر به فرسودگی عناصر رادیویی-الکترونیکی فردی، اکسید شدن اتصالات می شود. بر خلاف تعمیر برد کنترل که عمدتاً قطعات مدار برق از کار می افتند، اجزای برد صفحه نمایش میکروالکترونیک هستند که تعمیر آن همیشه از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست.

آسیب به کابل اتصال

برد کنترل و برد نمایشگر توسط کابل مخصوصی که شامل سیم های زیادی است به یکدیگر متصل می شوند. از طریق این حلقه است که دستورات بین برد نمایشگر و برد کنترل رد و بدل می شود در صورت خاموش شدن صفحه نمایش ماشین لباسشویی سامسونگ ممکن است آسیب به کابل اتصال باشد. برای رفع این خرابی تعمیرکار لباسشویی سامسونگ کابل را تعویض می کند.

تعمیر روشن نشدن نمایشگر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران

در صورت خاموش شدن صفحه نمایش ماشین لباسشویی سامسونگ با سامسونگ پشتیبان samsungposhtiban.com تماس بگیرید و مشکل را با آنها در میان بگذارید. سامسونگ پشتیبان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران است که سال ها تجربه در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی را بر عهده دارید . تکنسین های این مجموعه با بیش از 5 سال سابقه کار علت خرابی را تعیین و تعمیر می کنند.

در این مجموعه از قطعات یدکی ماشین لباسشویی سامسونگ اورجینال این برند استفاده می شود. اعلام هزینه خاموش شدن صفحه نمایش ماشین لباسشویی سامسونگ قبل از شروع تعمیر، رعایت تعهدات گارانتی، شفافیت در گفتگو با مشتری ، خدمات 24 ساعت شبانه روز و همه ایام هفته و همچنین سرویس دهی در تمام نقاط تهران  از مزایای برتر این نمایندگی می باشد.

شماره تماس نمایندگی  تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شمال تهران: ۲۲۷۱۸۵۳۵ - ۲۲۷۱۷۷۹۶

تماس نمایندگی تعمیرات لباسشوی سامسونگ غرب تهران: ۴۴۲۹۱۲۲۴ - ۴۴۲۹۱۲۵۹

برای تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شرق و جنوب  تهران: ۳۳۵۰۵۳۸۵ - ۳۳۵۱۴۴۶۰

 

برچسب ها : سامسونگ,تعمیر لوازم خانگی,لباسشویی


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4ygnwm