پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 16 May 2024
کد خبر: 90364
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/04/28 09:01

لیست بهترین هتل های مرکز شهر آنکارا

آنکارا یکی از شهرهای کشور ترکیه بوده که پس از استانبول پرجمعیت‌ترین شهر این کشور محسوب می‌شود و همچنین پایتخت کشور ترکیه می‌باشد.
لیست بهترین هتل های مرکز شهر آنکارا

آنکارا یکی از شهرهای کشور ترکیه بوده که پس از استانبول پرجمعیت‌ترین شهر این کشور محسوب می‌شود و همچنین پایتخت کشور ترکیه می‌باشد. سفر به آنکارا شاید هزینه‌های جانبی نسبتا زیادی را برای ایرانیان نسبت به شهرهای کوچک ترکیه به همراه داشته باشد؛ اما لذت‌های خاص خودش را دارد. به خصوص اینکه امکانات شهر آنکارا بسیار عالی است و می‌توان از پارک‌های تفریحی و امکانات مختلف دیگر این شهر نیز استفاده کرد. رزرو بهترین‌های مرکز شهر آنکارا به شما این امکان را می‌دهد تا با صرف هزینه کمتر برای رفت و آمد، به مراکز تفریحی شهر آنکارا دسترسی داشته باشید. به خصوص اینکه در سال‌های اخیر هزینه‌های رفت و آمد در آنکارا بسیار افزایش پیدا کرده است و برای مردم ایران به صرفه نیست که هزینه زیادی را برای رفت و آمد به مناطق مختلف شهر پرداخت کنند. پس با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین هتل های مرکز شهر آنکارا را به شما ارائه کنیم.

لیست بهترین هتل های مرکز شهر آنکارا

اگر به شهر آنکارا سفر کرده‌اید و یا قصد برنامه ریزی برای سفر به این شهر را دارید، بد نیست که از همین حالا به فکر رزرو هتل در انکارا باشید. در این صورت خیالتان از بابت اقامت خودتان در شهر آنکارا راحت است و با خیالی آسوده، به این شهر سفر می‌کنید. رزرو بهترین هتل های مرکز شهر آنکارا نیز لذت فوق العاده‌ای را برای شما به همراه دارد. به همین خاطر، می‌خواهیم لیستی از بهترین هتل‌هایی که در مرکز شهر آنکارا واقع شده‌اند را به شما ارائه کنیم:

هتل نیو پارک (New Park Hotel)

هتل نیو پارک (New Park Hotel)

هتل نیو پارک یکی از هتل‌های لوکس آنکارا است که دقیقا در مرکز شهر واقع شده است. اگر برای شما مهم است که در یک هتل نزدیک به ایستگاه مترو اقامت داشته باشید، می‌توانید این هتل را انتخاب کنید که در نزدیکی ایستگاه متروی کولج قرار دارد. این هتل به مراکز تجاری آنکارا دسترسی خوبی دارد. بنابراین، در کنار اینکه می‌توانید از امکانات فوق العاده هتل نیو پارک استفاده کنید، می‌توانید با خیالی راحت نیز به مراکز تفریحی آنکارا نیز دسترسی داشته باشید.

هتل نیو پارک دارای اتاق اسپا، رستوران با غذاهای خوشمزه، سونا، استخر و... می‌باشد. می‌توانید از اتاق ماساژ هتل نیو پارک برای دریافت 60 نوع ماساژ مختلف استفاده کنید و مشکلات بدنی خودتان را تسکین ببخشید. اتاق‌های این هتل دارای امکانات مختلفی از جمله تلویزیون، تهویه هوای عالی، سرویس بهداشتی می‌باشند. نظافت در این هتل به شکل احسنت رعایت می‌شود. پس اگر رزرو هتل تمیز با امکانات کامل برای شما مهم است، می‌توانید این هتل 5 ستاره در آنکارا را انتخاب کنید.

هتل آنکارا (The Ankara Hotel)

هتل آنکارا (The Ankara Hotel)

احتمالا برای شما جالب باشد که در شهر آنکارا هتلی به نام آنکارا وجود دارد. این هتل یکی از هتل‌های مرکز شهر آنکارا بوده که با امکانات خوب خودش، می‌تواند از مهمانان مختلف پذیرایی کند. هتل آنکارا در نزدیکی موزه آتاتورک قرار گرفته است. به راحتی می‌توانید از طریق این هتل به مناطق مختلف شهر دسترسی داشته باشید.

این هتل دارای وای فای رایگان است. همچنین یک رستوران به سبک بوفه باز در این هتل قرار دارد که می‌توانید برای میل کردن ناهار و شام از آن کمک بگیرید. همه اتاق‌های این هتل تمیز و با امکانات کامل به شما ارائه می‌شوند. تلویزیون در تک تک اتاق‌های هتل وجود دارد. همچنین می‌توانید از کانال‌های ماهواره‌ای که در اتاق‌ها وجود دارند برای گذراندن اوقات فراغت خودتان استفاده کنید.

هتل هالیدی (Holiday Inn Ankara-Kavaklidere)

هتل هالیدی این آنکارا یکی از هتل‌های لوکس و با قیمت مناسب آنکارا است. اگر به دنبال بهترین هتل های مرکز شهر آنکارا می‌گردید، ما این هتل را با امکانات خوب به شما پیشنهاد می‌کنیم. فقط 5 دقیقه فاصله شما از هتل تا پارلمان ترکیه است. این هتل بسیار به ایستگاه مترو نزدیک است. همچنین به راحتی می‌توانید به مقبره آتاتورک از طریق این هتل بروید.

هتل هالیدی این آنکارا، یک هتل لوکس با اتاق‌های خاص است. شما می‌توانید از منوی بالش در هر یک از اتاق‌های هتل استفاده کنید. چای ساز و قهوه ساز در اتاق‌های هتل وجود دارد. همچنین به راحتی می‌توانید به صورت رایگان از وای فای هتل استفاده کنید. غذاهای خوش طعمی که در رستوران این هتل سرو می‌شوند، شما را از مراجعه به رستوران‌های دیگر به غیر از هتل بی نیاز می‌کنند. همچنین، می‌توانید تنقلات و خوراکی‌های خوش طعم را از کافه و بار این هتل دریافت کنید.

هتل ایکال (Hotel Ickale)

هتل ایکال (Hotel Ickale)

هتل ایکال یکی از بهترین هتل های مرکز شهر آنکارا است که به دلیل داشتن امکانات لوکس و کامل، به یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامت شما تبدیل شده است. شما می‌توانید به راحتی از طریق این هتل به خیابان اصلی دسترسی پیدا کنید. بنابراین، با رزرو اتاق در این هتل، بسیاری از دغدغه‌های شما برطرف شده و می‌توانید خیلی راحت به هر جایی که می‌خواهید دسترسی داشته باشید.

هتل ایکال دارای اتاق‌های لوکس با بالکن، مینی بار و تلویزیون است. در این هتل می‌توانید به استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و حمام ترکی نیز دسترسی داشته باشید. یک رستوران لوکس در این هتل واقع شده که غذاهای محلی در آن به شما ارائه می‌شود. می‌توانید از بار هتل برای نوشیدن قهوه و نوشیدنی‌های سرد نیز استفاده کنید. اگر اوقات فراغت شما زیاد بود، می‌توانید از تفریحاتی که داخل هتل برای شما در نظر گرفته شده است مانند اتاق بخار، امکانات درمانی، اتاق ماساژ و... نیز استفاده نمایید. برخی از اتاق‌های بزرگ ایکال، دارای میز ناهارخوری و مبلمان نیز هستند.

رزرو بهترین هتل‌های آنکارا در مرکز شهر

حالا که با لیست بهترین هتل های مرکز شهر آنکارا آشنا شدید، احتمالا این سوال برای شما مطرح شده که چگونه می‌توانید این هتل‌ها را قبل از ورود به آنکارا رزرو کنید؟ خوشبختانه به لطف سایت‌های معتبری مانند بوکینگ، این امکان برای شما فراهم شده تا مراحل رزرو هتل‌های آنکارا را به صورت اینترنتی انجام دهید. فقط کافیست که هتل مورد نظر خودتان را برای اقامت انتخاب کنید و به صورت اینترنتی مراحل رزرو آن را انجام دهید.

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4pya76