تعمیرگاه کیا در تهران با ضمانت طلایی
مجموعه دایرکتینو انواع تعمیرات تخصصی تعمیر موتور ، تعمیر گیربکس اتوماتیک ، سیستم تعلیق و جلوبندی ، بخش برق و الکترونیک خودروهای کیا را با بهرهگیری از مهندسین و متخصصین کارآزموده و استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با کیفیتی بالا انجام میدهد.
به نقل از تعمیرگاه تخصصی کیا دایرکتینو خودرو کیا یکی از دو برند برتر کرهجنوبی است که سهم گستردهای از بازار خودرو در سرتاسر جهان را به خود اختصاص داده است. از ویژگیهای این خودروها میتوان به مصرف کم و سرعت آنها اشاره کرد. این سهم گسترده از بازار خودرو کیا، نیازمند ایجاد پایگاههای تخصصی تعمیرات خودروهایی چون سراتو، اوپتیما، سورنتو و اسپورتیج شده است.
مجموعه دایرکتینو انواع تعمیرات تخصصی تعمیر موتور ، تعمیر گیربکس اتوماتیک ، سیستم تعلیق و جلوبندی ، بخش برق و الکترونیک خودروهای کیا را با بهرهگیری از مهندسین و متخصصین کارآزموده و استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با کیفیتی بالا انجام میدهد.
دایرکتینو در خدمت صاحبان ماشینهای کیا
مجموعه تعمیرگاه تخصصی کیا دایرکتینو با بهرهگیری از مهندسین و متخصصین زبده و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در خدمترسانی به صاحبان خودروهای کرهای در ایران بالاخص کیا فعالیت می کند. این مجموعه تمامی تعمیرات کیا و سایر خودروهای کرهای را با بهترین کیفیت ارائه میدهد.
این مرکز در راستای مشتری مداری و با هدف راحتی شما در تمامی نقاط تهران خودروبر رایگان در اختیار مشتری قرار می دهد.
خدمات تعمیرگاه تخصصی کیا دایرکتینو برای خودروهای کیا از قبیل سراتو ، اوپتیما ، سورنتو و اسپورتیج در زمینههای زیر می باشد:
بخش موتور:
تعمیر اساسی موتور شامل یاتاقان زدن و سوختن واشر سرسیلندر و روغن سوزی
تعمیر کاتالیزور - تعمیرگاه تخصصی کیا
عیبیابی و تعمیر خام سوزی و بد کار کردن موتور جهت معاینه فنی
رفع صدای اولیهی موتور هنگام استارت و روشن کردن موتور
بخش گیربکس:
تعمیرات اساسی و یا تعویض گیربکس - تعمیرگاه تخصصی کیا
تعمیرات ساعت گیربکس، توربین و رفع تقهی تعویض دندهها و گاز هرز
عیبیابی و تعمیرات کامپیوتر گیربکس
بخش سیستم تعلیق:
سرویس جلوبندی ، تنظیم زاویهی چرخها و رفع لاستیک سایی در تعمیرگاه تخصصی کیا
تعمیر جعبه فرمان و رفع روغنریزی (با یکسال گارانتی)
تعمیر و تعویض کمکها و کمپرسور باد و تنظیم ارتفاع
بخش برق و الکترونیک:
عیبیابی و تعمیر سیمکشی مطابق نقشههای کمپانی
عیبیابی و تعمیرات یونیتها شامل (ECM، TCM، ABS و …)
تعمیرات سانروف در تعمیرگاه کیا
عیبیابی و تعمیرات کروز و رادار و سنسورهای سپر
تعویض ترانس و لامپهای زنون
شارژ و گاز کولر و تعمیر کمپرسور و نشتگیری
تعمیر و شفافسازی چراغهای جلو
کیا موتورز- KIA - شرکت خودروسازی کرهای است، که زیرمجموعه بزرگی از تعمیرگاه هیوندای محسوب میشود.
کیا با تولید سالانه بیش از 2.5 میلیون خودرو، دومین خودروساز کره جنوبی محسوب میشود.این شرکت هماکنون دارای ۸ کارخانه تولیدی در کشورهای آمریکا، چین، کره جنوبی، ویتنام و اسلواکی میباشد.هیوندای با در اختیار داشتن ۳۳٫۹۹٪ از سهام کیا موتورز، بزرگترین سهامدار آن بهشمار میآید.
نخستین خودروی کیا در ایران پراید است که در دهه 70 شمسی به بازار کشورمان وارد شد از آن سال تاکنون، با اشکال اسامی مختلف، به میهمان دایمی خطوط تولید سایپا تبدیل شده است.
سایپا همچنین از سال 1393، به مونتاژ تعمیرگاه کیا سراتو نسل دوم در ایران نیز میپردازد، در کنار مونتاژ خودروهای کیا از سال 2007 توسط اطلس خودرو به ایران وارد میشوند و از همان ابتدای واردات، همواره جزو خودروهای محبوب بازار کشور هستند.
شرکت تعمیرگاه کیا موتورز بهعنوان قدیمیترین شرکت خودروسازی کره ای، در سال ۱۹۴۴ با موضوع ساخت و تولید مفتولهای فلزی و دوچرخهسازی، شروع به کار نمود. در سال ۱۹۵۲، این شرکت نام خود را از «صنایع دقیق کیونگ سانگ» به کیا تغییر داد و چندی بعد شروع به ساخت موتورسیکلت، کامیون و خودروی سواری کرد.در سال ۱۹۸۶ و با همکاری شرکت فورد، کیا موتورز مبادرت به ساخت برخی از مدلهای مزدا مانند مزدا فامیلا هم برای بازار داخلی و هم برای بازار خارجی (جهت صادرات) نمود.این مدلها همچنین شامل کیا پراید (بر مبنای مدل مزدا ۱۲۱) و کیا آولا بودند، که در بازار آمریکای شمالی و استرالیا با نامهای فورد فستیوا و فورد اسپایر به فروش رفت.
تعمیرگاه کیا موتورز که در سال ۱۹۸۶ تنها ۲۶ دستگاه خودرو تولید کرده بود، در سال ۱۹۸۷ در فاصله تنها یک سال، تولیدش را به ۹۵٫۰۰۰ دستگاه افزایش داد.در سال ۱۹۹۲، کیا موتورز آمریکا، در ایالات متحده آمریکا شروع بکار نمود. اولین خودروی دارای برند کیا، در ایالات متحده از طریق ۴ شعبه نمایندگی فروش در پورتلند، اورگن و در فوریه ۱۹۹۴ بهفروش رفت. از آن زمان، تعمیرگاه کیا به صورتی روشمند فعالیت خود را توسعه داد. نمایندگیهای فروش در سال ۱۹۹۴ مدل کیا سفیا این شرکت را به فروش رساندند و بعد از مدتی، اندک خط تولید محصول این شرکت، از طریق مدل کیا اسپورتیج، شرکت گسترش یافت.
با این حال، ورشکستگی شرکت کیا در سال ۱۹۹۷؛ که در جریان بحران مالی آسیا رخ داد، موجب گردید که این شرکت توسط دیگر شرکت خودروساز کرهای، هیوندای موتور در سال ۱۹۹۸ از طریق خرید سهام شرکت فورد، که در سال ۱۹۸۶ بخشی از سهام این شرکت را خریداری نموده بود، تصاحب گردد.
در سال ۱۹۹۸، شرکت کیا موتورز با مدیریت هیوندای موتور گروپ، شروع به صادرات خودروی کیا منتور نمود. این مدل از کیا رقیب مدلها فورد اسکورت و اپل آسترا در بازار اروپا بود، که به جهت قیمت پائین، فروش نسبتأ خوبی در اروپا داشت. سپس در اواسط دهه ۱۹۹۰ مدل هاچبک منتور، با نام کیا شوما عرضه شد. تغییر ظاهری (فیس لیفت) که در سال ۱۹۹۹ صورت گرفت، کیا منتور را همچنان در رده سدان نگاه داشت.
تعمیرگاه کیا به بازار خودروهای خانوادگی، تا زمانی که کیا کردوس را تولید نمود، وارد نگردید. کردوس که ماشینی چهار در و در کلاس سدان بود، در سال ۱۹۹۹ ارائه شد. این خودرو اندازه مشابهی با فورد موندئو داشت، اما در هنگام ارائه آن به بازار از نظر اندازه، کوچکتر فورد فوکوس بود. این خودرو دارای تزئینات داخلی ویژه، محفظه صندوق عقب بزرگ، قیمت رقابتی و سطوح بالای تجهیزات بود، اما جذابیت کمتری برای بازارهای جهانی داشت.
خودروی جانشین کیا برای کردوس، یعنی کیا مجنتیس در سال ۲۰۰۱ نتوانست محبوبیت کیا کردوس را احیا کند. کیا در سال ۱۹۹۹ با خودروی کیا سدونا وارد بازار خودروهای امپیوی شد. در زمان ارائه این خودرو به بازار، ارزانترین خودرو در مقایسه با دیگر خودروهای کلاس امپیوی در بریتانیا شناخته شد.
این مدلها تا سال ۲۰۰۴ که مدل کیا سراتو به بازار عرضه شد، به فروش رفت و همین امر سبب گردید تا شرکت کیا موتورز، به عنوان یکی از خودروسازان جدی، وارد عرصه رقابت گردد.