جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 17 May 2024
کد خبر: 5406
تاریخ انتشار: 1400/08/19 12:39
در آیین بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط‌عمومی ایران

جایزه مدیریت ناب به فولادمردان جبهه صنعت رسید

در آیین بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط‌عمومی ایران، شرکت فولاد مبارکه تنها دریافت‌کننده جایزه مدیریت ناب (Lean Management) در حوزه روابط‌عمومی لقب گرفت؛ این جایزه در عرصه روابط‌عمومی توسط بزرگان و پیشکسوتان این عرصه در حضور روابط‌عمومی سازمان‌ها و نهادهای مختلف به روابط‌عمومی این شرکت اهدا شد.

به گزارش ایراسین، آیین بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط‌عمومی ایران در مرکز همایش‌های سیتی‌سنتر اصفهان و با حضور بزرگان عرصه روابط‌عمومی همچون خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران، حمید شکری خانقاه معاون برنامه‌ریزی و مطالعات افکار عمومی مرکز روابط‌عمومی، غلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی ایران و همچنین مدیران روابط‌عمومی شرکت‌ها و سازمان‌های برجسته کشوری و استانی برگزار شد.

در این مراسم علاوه‌بر سخنرانی بزرگان عرصه روابط‌عمومی، از تمبر مخصوص پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط‌عمومی ایران، چهارمین دوره مدیریت عالی روابط‌عمومی کشور (DBA روابط‌عمومی)، پوستر کنفرانس رویکردهای نوین روابط‌عمومی‌های ایران و دو کتاب «روابط‌عمومی و ارتباط با رسانه» (به قلم محمدمهدی فرقانی و مهدخت بروجردی علوی) و «روابط‌عمومی ایران با استاندارد جهانی» (تالیف حمید شکری خانقاه) نیز رونمایی شد.

از آنجا که نقش و جایگاه روابط‌عمومی در سازمان‌ها بسیار برجسته است، نحوه مدیریت در این بخش نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل هیات برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی رویکرد نوین روابط‌عمومی ایران شاخص‌هایی را بر‌اساس پیشرفته‌ترین متد مدیریتی جهان، مدیریت ناب و به منطور ارزیابی دقیق عملکرد روابط‌عمومی‌ها طراحی کرد که پس از ارزیابی‌های مختلف میان روابط‌عمومی‌های موجود، شرکت فولاد مبارکه پس از ۶ ماه بررسی دقیق، در بیشتر شاخص‌ها پیشتاز شده و به همین دلیل تنها دریافت‌کننده جایزه مدیریت ناب (Lean Management) در حوزه روابط‌عمومی لقب گرفت. این جایزه در عرصه روابط‌عمومی توسط بزرگان و پیشکسوتان این عرصه در حضور روابط‌عمومی سازمان‌ها و نهادهای مختلف به روابط‌عمومی این شرکت اهدا شد.

شاخص کلیدی در ارزیابی روابط‌عمومی برتر

هادی زمانی، رئیس دپارتمان ارتباطات و اطلاعات اصفهان، در این باره گفت: در ارزیابی بهترین شیوه مدیریت در حوزه روابط‌عمومی، مدیریت ناب به‌عنوان جدیدترین متد مدیریتی روز دنیا محور ارزیابی روابط‌عمومی‌ها قرار گرفت.

در همین راستا ۴ شاخص اصلی برای ارزیابی‌ها در‌نظر گرفته شد که عبارتند از: مسئولیت اقتصادی (نقشی که سازمان در ارزش‌آفرینی و توسعه اقتصادی دارد)، مسئولیت اجتماعی، مبارزه با هدررفت در سازمان و سطح شاخص‌های ارتباطات. در این میان شرکت فولاد مبارکه در یک بررسی دقیق ۶ماهه با جدیدترین استانداردهای روز دنیا در بیشتر شاخص‌ها پیشتاز شد.

وی خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی‌ها باید در این حوزه از برترین‌ها الگو بگیرند و برای کسب این جایزه در دوره‌های بعد تلاش کنند.

گام‌های فولاد مبارکه برای پشتیبانی از تولید

هادی نباتی‌نژاد، مدیر روابط‌عمومی شرکت فولاد مبارکه درباره کسب این جایزه بزرگ اظهار کرد: قطعا دستاوردی که با همکاری همه کارکنان روابط‌عمومی شرکت حاصل شده، مایه افتخار است.

وی افزود: روابط‌عمومی شرکت فولاد مبارکه همواره تلاش کرده با انتخاب دو شعار «روابط‌عمومی‌ها، پشتیبان تولید» و «این گام‌ها برای پشتیبانی از تولید ادامه دارد...» به شعار سال رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشاند. در همین راستا هوشمندانه تلاش کردیم ضمن تعامل با رسانه‌ها و بکارگیری تمامی ابزارهای موجود، هنرمندانه در جبهه‌ صنعت ایران پیشتاز باشیم.

مدیر روابط‌عمومی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به جایگاه روابط‌عمومی در سازمان‌ها و تاکید رهبر معظم انقلاب برای امیدآفرینی در جامعه گفت: توجه به رویکردهای خلاقانه و استفاده از ابزارهای مختلف رسانه‌ای به منظور انجام تعاملات منطقی و گسترده ‌با طیف‌های مختلف، یکی از موفقیت‌های فولاد مبارکه در عرصه روابط‌عمومی است.

نباتی‌نژاد اضافه کرد: با توجه به اینکه دو شعار فولاد مبارکه در عرصه روابط‌عمومی برگرفته از شعار سال رهبر معظم انقلاب است، تمام تلاش خود را برای تحقق آنها به کار می‌بندیم. در همین باره برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و اقدامات مختلفی در دستور کار قرار دارد که منجر به تحقق این دو خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که فولاد مبارکه برای دستیابی به این مهم عزم جدی دارد، آماده‌ایم تا با همفکری همه صاحب‌نظران عرصه روابط‌عمومی و رسانه و انجام اقدامات مشترک، در راستای اعتلای میهن اسلامی حرکت کرده و علاوه‌بر پشت سر گذاشتن تحریم، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم و اقتدار تولید داخل را به رخ بکشیم.

در پایان این همایش از پیشکسوتان عرصه روابط‌عمومی و همچنین روابط‌عمومی‌های شرکت‌کننده در برنامه گپ ارتباطی قدردانی شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4bqq54