جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 17 May 2024
کد خبر: 101330
تاریخ انتشار: 1402/10/13 09:47

لذت رانندگی با خودر­­­­­­­­­­­­­­­­­­­و­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­های کراس اوور این بار با هماگشت ارزان­تر از همیشه

در چند سال اخیر در بین انواع کلاس­های خودرویی­­­­­­­­­­­­­­­­­ کراس اوور­ها چه در مارکت ایران و چه در سایر کشورها محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده­اند. از ویژگی­های کراس اوورها می­توان به ظاهر جذاب و با ابهت، فضای بیشتر کابین و صندوق، توانایی نسبی آفرود و بیراهه نوردی اشاره کرد.
لذت رانندگی با خودر­­­­­­­­­­­­­­­­­­­و­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­های کراس اوور این بار با هماگشت ارزان­تر از همیشه

در چند سال اخیر در بین انواع کلاس­های خودرویی­­­­­­­­­­­­­­­­­ کراس اوور­ها چه در مارکت ایران و چه در سایر کشورها محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده­اند. از ویژگی­های کراس اوورها می­توان به ظاهر جذاب و با ابهت، فضای بیشتر کابین و صندوق، توانایی نسبی آفرود و بیراهه نوردی اشاره کرد. اگر قصد اجاره ماشین کراس اوور را دارید، شرکت هما گشت از هر برند و در هر بازه قیمتی اتومبیل مورد نظر شما را در اختیارتان قرار می دهد. در ادامه به بررسی برخی از محبوب ترین کراس اوورهای بازار ایران می­پردازیم.

هیوندای سانتافه نسل سوم

از دلایل محبوبیت این خودروی کره­ای می­توان به طراحی جذاب و آپشن های زیاد آن اشاره کرد. این امکانات رفاهی شامل صندلی برقی همراه با مموری، گرم­کن و سرد­کن صندلی، استارت دکمه ای، درب صندوق برقی، گرم­کن فرمان، چراغ شور و سیستم کنترل حرکت در سرازیری و سربالایی می­باشد.

موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپ

حجم موتور: 2359 سی­سی

تنفس موتور: تنفس طبیعی

انتقال قدرت: هم به صورت دو دیفرانسیل و هم تک دیفرانسیل(بسته به سطح آپشن و نوع واردات)

حداکثر قدرت: 188 اسب بخار

حداکثر گشتاور: 245 نیوتن متر

گیربکس: 6 دنده شیفت ترونیک

کیا اسپورتیج نسل سوم

این نسل از کیا اسپورتیج با طراحی بروز و جوان­پسند یکی از پرطرفدارترین محصولات کره­ای در ایران است. بعد از گذشت چندین سال از طراحی این خودرو همچنان زیبا و مدرن به نظر می­رسد. اسپورتیج­ های وارد شده به بازار ایران بسته به نوع واردات تجهیزات و امکانات متفاوتی دارند اما کروز کنترل، کی­لس استارت، گرم­کن صندلی، صندلی برقی راننده و تهویه مطبوع دو کاناله و سقف پانوراما از آپشن های نسخه معمولی هستند.

موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپ

حجم موتور: 2360 سی­سی

تنفس موتور: تنفس طبیعی

انتقال قدرت: دو دیفرانسیل

حداکثر قدرت: 177 اسب بخار

حداکثر گشتاور: 227 نیوتن متر

گیربکس: 6 دنده تیپ ترونیک

بی ام و X4

این کراس اوور کوپه با طراحی جوان پسند و اسپرت توانست نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند. شتاب خوب، سیستم تعلیق نرم و هندلیگ عالی باعث شده تا سواری متفاوتی را با این اتومبیل تجربه کنید. آپشن­ها و تجهیزات این خودرو جذابیت آن را دوچندان کرده اند. مواردی مانند هدآپ دیسپلی، کی­لس استارت، اتو ترانک، سیستم صوتی هارمن کاردن، انواع رادارها و انواع حالت ای رانندگی اشاره کرد.

موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپ

حجم موتور: 1997 سی­سی

تنفس موتور: توربو شارژ

انتقال قدرت: دو دیفرانسیل

حداکثر قدرت: 245 اسب بخار

حداکثر گشتاور: 350 نیوتن متر

گیربکس: 8 دنده استپ ترونیک

بی ام و X3 نسل دوم

این خودروی لوکس آلمانی که یکی از کراس اوور های قدیمی بازار به شمار می­رود و در نسل قبلی خود به فروش قابل توجهی دست یافته بود این بار مدرن­تر و بروز­تر با تغییرات چشمگیر که عیوب نسل قبلی را برطرف کرده، راهی بازار شده است. سقف پانوراما، صندلی برقی، هدآپ دیسپلی، انواع رادارها، گرم کن صندلی، پرده عقب، شیفتر پشت فرمان و درب صندوق برقی از تجهیزات این خودرو هستند.

موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپ

حجم موتور: 1994 سی­سی

تنفس موتور: توربو شارژ

انتقال قدرت: دو دیفرانسیل

حداکثر قدرت: 242 اسب بخار

حداکثر گشتاور: 350 نیوتن متر

گیربکس: 8 دنده تیپ ترونیک

هیوندای توسان نسل دوم

اگرچه نسل قبلی توسان از لحاظ طراحی ظاهری، طراحی داخل کابین و تجهیزات حرف زیادی برای گفتن نداشت اما نسل دوم به محبوبیت قابل توجهی دست یافته است. طراحی شکیل­تر چه در بیرون و چه در داخل کابین باعث شده تا نظر طیف وسیعی از مصرف کنندگان به این خودرو جلب شود. سطح امکانات رفاهی توسان در حد معمول و به اندازه سایر رقباست. آپشن هایی نظیر گرم­کن صندلی، سقف پانوراما، گرم­کن آینه­ها، سیستم کنترل پایداری و کروز کنترل.

موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپ

حجم موتور: 2359 سی­سی

تنفس موتور: تنفس طبیعی

انتقال قدرت: دو دیفرانسیل

حداکثر قدرت: 177 اسب بخار

حداکثر گشتاور: 228 نیوتن متر

گیربکس: 6 دنده تیپ ترونیک

کیا سورنتو نسل دوم

نسل دوم سورنتو با تغییرات اساسی نسبت به قبل به تولید انبوه رسید. تمام نقاط ضعف و کاستی های نسل قبلی در این مدل برطرف شده بودند. لازم به ذکر است بعد از مدتی فیس لیفت این نسل روانه بازار شد که با تغییراتی جزیی همراه بود. کی­لس استارت، ظرفیت هفت نفره، سقف پانوراما، کروز کنترل، اتولایت، گرم­کن صندلی جلو و آینه تاشو برقی به همراه گرم­کن از امکانات این خودرو هستند.

موتور: 6 سیلندر 24 سوپاپ

حجم موتور: 3500 سی­سی

تنفس موتور: تنفس طبیعی

انتقال قدرت: دو دیفرانسیل

حداکثر قدرت: 277 اسب بخار

حداکثر گشتاور: 335 نیوتن متر

گیربکس: 6 دنده تیپ ترونیک

چری تیگو 7

بعد از گذشت چند سال از ورود چینی­ها به صنعت خودروسازی، ماشینی مانند تیگو 7 کاملا بیانگر پیشرفت آنهاست. طراحی جذاب و هماهنگ این خودرو با این که از خودروساز­های کره­ای الهام گرفته اما نظرات بسیاری را به خود جلب کرده است. یکی دیگر از عواملی که باعث جذابیت این خودرو شده است تجهیزات رفاهی آن می باشد. از جمله آپشن­های تیگو7  می­توان به فرمان برقی، سقف پانوراما، گرم­کن صندلی، سیستم کنترل باد لاستیک­ها، کی­لس استارت و حالت های رانندگی اشاره کرد.

موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپ

حجم موتور: 1498 سی­سی

تنفس موتور: توربوشارژ

انتقال قدرت: دیفرانسیل جلو

حداکثر قدرت: 147 اسب بخار

حداکثر گشتاور: 210 نیوتن متر

گیربکس: 6 دنده دو کلاچه

اگر شما هم علاقه مند هستید رانندگی با انواع خودروهای کراس اور تجربه کنید پیشنهاد ما اجاره کوتاه مدت ماشین از شرکت هماگشت می باشد . این مجموعه شرایطی را فراهم کرده است تا در کمترین زمان ممکن و با بهترین شرایط خودروی مورد نظر خود را بصورت با راننده یا حتی بدون راننده اجاره کنید. حتی اگر در شرف برگزاری جشن عروسی هستید. می توانید هر یک از این خودرو ها را به عنوان ماشین عروس اجاره کنید.

 

 

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4bnnde
















دیدگاه ها


امید4 ماه پیش

عالی و مفید