-
کد خبر: 111627
تاریخ انتشار: 1403/03/26 07:35

چالش های خرید سیم کارت 0912 کارکرده

چالش های خرید سیم کارت 0912 کارکرده

سالهای زیادی از ورد سیم کارت به کشور می گذرد. با توجه به گذشت زمان، سیم کارت های صفر به ندرت در بازار یافت می شود. افرادی که قصد تهیه سیم کارت صفر را دارند بیشتر باید به دنبال خطوط 912 کم کارکرد باشند و یا مجبور به تهیه سیم کارت های کارکرده هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید سیم کارت های کارکرده نیز چالش های خود را دارد. اگر شما نیز به دنبال  تهیه سیم کارت همراه اول هستید این مطلب را به دقت بخوانید. همانطور که می دانید سیم کارت همراه اول به دلایل خاص از سیم کارت های دیگر اپراتور ها قیمت بالاتری دارد. به همین خاطر بیشتر افراد برای پیدا کردن سیم کارت با قیمت مناسب تر به سراغ خطوط ارزان تر می روند.  قیمت سیم کارت 0912 کارکرده باعث شده که طرفداران بیشتری داشته باشد.  

  قیمت سیم کارت0912  کارکرده، اولین چالش

قیمت گذاری سیم کارت 0912 با توجه به حساسیت بالا نیاز به تجربه و تخصص خاص خود را دارد و هرکسی نمیتواند در این امر صاحب نظر باشد. برای اطلاع از قیمت سیم کارت باید به مراجع معتبر در این زمینه رجوع کرد.

  نکته مهمی که روی قیمت‌ سیم کارت 0912 تاثیر مستقیم دارد، میزان تقاضای این خطوط است. این قانون در بازار عرف است که هرزمان میزان عرضه و تقاضا متعادل نباشد و میزان تقاضا بیشتر شود به طبع قیمت‌ها نیز بیشتر و بیشتر می‌شوند. برای مثال افزایش خرید سیم کارت 0912 کد 5 باعث شد شماره‌های صفر موجود این کد کاهش پیدا کند و قیمت تعداد باقی مانده بالاتر از سیم کارت های قبلی باشد. هرچند فاکتورهای مشخصی وجود دارند که قیمت شماره موبایل 0912 رو تحت تاثیر قرار می‌دهند اما نکته مهمی که وجود داره این است که تعیین میزان تاثیر هر فاکتور پیچیده است.

یکی از این فاکتورها که در قیمت نهایی سیم کارت تاثیر خیلی خیلی زیادی دارد، وضعیت خط 912 است. سیم کارت‌های 0912 دارای سه وضعیت هستند.

  • صفر یا سیم کارت بی نام
  • کم کارکرد (در حد صفر، زنگ خور پایین، به‌نام)
  • کارکرده (دست دوم، به‌نام)

مطمئنا قیمت خط صفر ۹۱۲ از نوع سیم کارت کارکرده بیشتر است. اما این که چه میزان کارکرد تا چه حد، قیمت خط 0912 کارکرده را پایین می‌آورد، موضوعی است که نیاز به تحلیل و بررسی حرفه‌ای و کارشناسانه دارد. برای همین برای خرید سیم 912 کارکرده، با چالش تعیین قیمت مواجه خواهید شد.

برای اینکه سرتان کلاه نرود و از بابت قیمت خیالتان راحت باشد؛ باید به یک فرد حرفه‌ای، معتمد و باتجربه در زمینه خرید و فروش خط همراه اول 0912 مراجعه کنید. البته سامانه‌هایی که در این زمینه به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کنند هم گزینه بسیار مناسبی هستند. سیم کارت جم با بیش از 17 سال سابقه در امر خرید و فروش سیم کارت یاری رسان شما در این امر می باشد.


 

 

 

 

 

 

 

 

  بررسی صحت اطلاعات سیم کارت0912  کارکرده، چالش دوم

زمانی که تصمیم به خرید سیم کارت کارکرده همراه اول کردید، فروشنده خط، ویژگی‌های شماره را برای شما شرح می دهد و سعی می کند بهترین مزیت های سیم کارت را به شما گوشزد کند تا شما تصمیم به خرید آن خط کنید. برای مثال مدت زمان خاموش بودن سیم کارت چقدر است (این موضوع در مورد میزان زنگ‌خورِ سیم کارت اهمیت پیدا میکند)

و یا اینکه اطلاعاتی در مورد مالک سیم کارت به شما بدهد تا اعتماد شما را جلب کند و شما اطمینان پیدا کنید که بعد از خرید سیم کارت کارکرده همراه اول 0912 مشکلی برای شما پیش نمی‌آید. در برخی موارد خریدار بعد از خرید ممکن است دچار مشکلات حقوقی شود  برای همین در هنگام خرید باید دقت کنید.

تشخیص صحت اطلاعات اعلام شده می‌تواند برای شما چالش‌برانگیز باشه به‌خصوص وقتی که قیمت شماره موردنظر شما بالا باشه برای مثال خرید سیم کارت 0912 کد 2 که قیمت بالایی دارد ریسک بیشتری نسبت به سیم کارت 0912 کد 8 دارد. برای حل این مسئله می‌توانید از طریق اپراتور استعلام بگیرید. توجه داشته باشید که خرید شماره ۹۱۲ از مراکز معتبر  باعث می شود که خیال شما از بابت خط راحت باشد.

   زیاد بودن زنگ خور سیم کارت؛ سومین چالش

یکی از دغدغه‌های افرادی که به دنبال خرید سیم کارت همراه اول هستند، تماس‌های زیادی است که با آن گرفته می‌شود. در صورتی که شماره‌ای که گرفته‌اید رند باشد، ممکن است تعداد این تماس‌ها بیشتر هم ‌شود. به همین دلیل اگر در مورد این موضوع حساسیت دارید پیشنهاد می‌دهم که به سراغ خط صفر 0912 بروید تا کارکرده!

یکی از راه‌حل‌های خلاص شدن از این تماس‌ها این است که در حین خرید در رابطه با مدت زمان خاموش بودن سیم کارت پرس‌و‌جو کنید. هرچه سیم کارت مدت زمان بیشتری را خاموش بوده باشد احتمال این تماس‌های مزاحم، کمتر خواهد بود. بنابراین سیم کارتی که با این شرایط فروخته می‌شود ممکن است قیمت بالاتری داشته باشد. در هر صورت در هنگام خرید و فروش سیم کارت کارکرده این چالش وجود دارد و نباید نادیده گرفته شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از جمله کارهایی که به کاهش این تماس‌ها کمک می‌کند این است که از مالک قبلی بخواهید به مخاطبین خود اطلاع دهد که قصد واگذاری سیم کارت را دارد و مشخصات خود را در شبکه‌های اجتماعی حذف کند. این کارها باعث می‌شود تا حدی، تعداد این مزاحمت‌ها کمتر شود. با صبوری می‌توانید بعد از مدتی با خیال راحت‌تری از سیم کارت استفاده کنید

 در آخر به این نکته توجه کنید که، از مالک قبلی سیم کارت بخواید قبل از تحویل سیم کارت به شما، اطلاعات مورد نیاز خودش را در محل دیگری ذخیره کند. لازم است تا مالک قبلی تمامی اطلاعات را پاک کرده و بعد سیم کارت را به شما تحویل بدهد. هر چند وجود اطلاعات مالک قبلی، برای شما به عنوان خریدار، چالش نیست اما برای جلوگیری از هر گونه مشکل و دردسری در آینده، بهتر است به این توصیه عمل کنید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/48r8kl