سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
کد خبر: 40248
نویسنده: رپورتاز
تاریخ انتشار: 1402/02/17 09:37

كاسه روشویی و انواع آن

روشویی یکی از بخش های مهم در سرویس بهداشتی است که ما هر روز با آن سر و کار داریم و به همین علت بسیار مهم است که از كاسه روشویی مناسب استفاده شود.
كاسه روشویی و انواع آن

روشویی یکی از بخش های مهم در سرویس بهداشتی است که ما هر روز با آن سر و کار داریم و به همین علت بسیار مهم است که از كاسه روشویی مناسب استفاده شود. برای انتخاب كاسه روشویی باید به مقاومت ، جنس، اندازه، طراحی و رنگ آن دقت داشته باشید. در گذشته، روشویی ها در مدل های محدودی به تولید می رسیدند که متریال ساخت آن ها محدود بود و در هر خانه ای كاسه روشویی مشابه با اندکی تفاوت با سایر خانه ها مشاهده میشد اما امروزه كاسه روشویی ها در تنوع بسیار بالایی به تولید می رسند که از نظر جنس و طراحی بسیار متفاوت از یکدیگر هستند. کاسه های روشویی جدید ، لوکس و مدرن هستند و در دکوراسیون سرویس بهداشتی اهمیت زیادی دارند بنابراین طرح های كاسه روشویی به یک یا دو مورد خلاصه نمی شود و متناسب با هر سلیقه ای می توان خرید كاسه روشویی را انجام داد.

فروشگاه علائدین یکی از بهترین فروشگاه ها در حوزه ی لوازم بهداشتی و شیرآلات ساختمانی از جمله کاسه روشویی می باشد. برای خرید کاسه روشویی با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به سایت فروشگاه علائدین مراجعه نمایید.

کاسه روشویی

جنس كاسه روشویی

كاسه روشویی ها از متریال مختلفی ساخته می شوند به طور مثال بسیاری از آن ها از سنگ ساخته شده اند که در مدل های سنگ تراش خورده و یا سنگ طبیعی رودخانه ای می باشد و برخی از شیشه مقاوم ، چوب ضد آب و... تهیه شده اند. كاسه روشویی در جنس های چینی و سرامیک از انواع كاسه روشویی های متداول است که با پوشش لعاب یا سیلیکات بوده و در ضخامت و اندازه های مختلف عرضه می شوند. كاسه روشویی چوبی از چوب درخت ساج ساخته می شود که این چوب در مقابل رطوبت بسیار مقاوم است. پیش از خرید كاسه روشویی باید ابتدا انواع كاسه روشویی ها را مشاهده نموده و اطلاعات لازم را درباره ی هر یک به دست آورید سپس نسبت به خرید كاسه روشویی اقدام نمایید تا بتوانید این کالا را در نوع مناسب با انتظاراتی که دارید تهیه کنید.

قابلیت کوتینگ در كاسه روشویی

همان طور گه گفته شد در تولید كاسه روشویی ها با پیشرفت هایی روبرو هستیم که امروزه انواع كاسه روشویی چوبی و شیشه ای با مقاومت بالا ساخته می شوند و می توان به راحتی از آن ها استفاده کرد. یکی از قابلیت های ویژه ای که برای تزئینات كاسه روشویی به آن اضافه شده است ، کوتینگ است که در ادامه آن را معرفی می کنیم. شاید سوال بریتان پیش آید که کوتینگ چیست؟ کوتینگ شامل پوشش دادن سطحی با استفاده از مایع که امکان جذب جوهر را برای آن فراهم کند. بنابراین با استفاده از کوتینگ سامبلیشن می توان امکان چاپ را برای سطوح بوجود آورد. در صنایع مختلف مانند فلز، بتن، پارچه ، سنگ و.... از کوتینگ استفاده می شود. برای استفاده از کوتینگ نیاز به ابزار خاص بوده و در روشویی های جدید این ، فرایند استفاده می شود. كاسه روشویی کوتینگ از نظر کارکرد شبیه به سایر كاسه روشویی ها است و تنها تفاوت آن داشتن طرح و زرق و برق آن می باشد. با استفاده از این روش می توان بر روی سرامیک چاپ انجام داد و همین موجب طراحی های زیبا و تنوع برای كاسه روشویی ها شده است.

قیمت كاسه روشویی

كاسه روشویی ها با توجه به تنوع زیادی که دارند شامل قیمت های مختلفی هم می شوند. یکی از عوامل موثر در قیمت كاسه روشویی، جنس آن است. همان طور که گفته شد كاسه روشویی در جنس های چوبی، شیشه ای ، چینی، سرامیکی، سنگی و... به تولید می رسد که هر کدام شامل قیمت گذاری متفاوتی هستند. همچنین ابعاد یکی از موارد مهم در قیمت كاسه روشویی می باشد. طراحی كاسه روشویی بر قیمت آن تاثیرات زیادی می گذارد. فروشگاه علائدین یکی از مراکز معتبر فروش كاسه روشویی در طرح های مختلف می باشد. این مجموعه كاسه روشویی را در نوع مقاوم و با دوام ارائه می نماید و از طریق سایت علائدین می توانید نسبت به خرید كاسه روشویی با بهترین قیمت اقدام نمایید.

Logo.png

انواع كاسه روشویی برای سرویس های بهداشتی

به طور کلی روشویی ها در دو نوع روشویی کابینتی و روشویی کاسه ای می باشد که روشویی کابینت دار فضای سازمان یافته ای را ایجاد می نماید و روشویی کاسه ای مدرن تر است و دارای طرح های گوناگون می باشد. كاسه روشویی برای سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. در حمام از كاسه روشویی در ابعاد کوچک یا بزرگ با توجه به طراحی و فضای موجود استفاده می شود و برخی از نمونه های كاسه روشویی ، انعطاف پذیری بیشتری را برای قرار دادن شیر بوجود می آورد. كاسه روشویی ها در انواع سبک ها هستند که برای تغییرات دکوراسیون سرویس بهداشتی ، تعویض كاسه روشویی بسیار ضروری خواهد بود.

نکات مهم در خرید كاسه روشویی

اگر می خواهید یک دیوار مجزا را به كاسه روشویی اختصاص دهید ، بهتر است که كاسه روشویی را در ابعاد بزرگتر انتخاب نمایید و می توانید از فضای روشویی برای ذخیره سازی نیز استفاده نمایید. كاسه روشویی باید متناسب با روشویی باشد بنابراین در صورتی که می خواهید كاسه روشویی را به تنهایی خریداری کنید حتما آن را متناسب با ابعاد روشویی تهیه نمایید.

%DA%A9%D8%A7%D8%B3%D9%87%20%DA%A9%D8%B4%DA%AF%D9%88%D9%84%20%D8%B7%D9%88%D8%B3%DB%8C%20%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C.png

خرید كاسه روشویی با قمیت ارزان

كاسه روشویی ها از نظر کیفیت شامل تفاوت هایی هستند و بسیار مهم است که كاسه روشویی خریداری شده کیفیت لازم را داشته باشد زیرا در صورتی که کاسه روشویی کیفیت خوبی نداشته باشد در زمان کوتاهی دچار خط و خش و شکستگی می شود بنابراین توصیه می شود که حتما برند های معتبر را مدنظر قرار دهید و از خرید محصولات بی کیفیت جلوگیری نمایید زیرا کاسه روشویی و روشویی از لوازمی است که افراد برای سال ها آن را تهیه می نمایند و تعویض آن سخت است به همین جهت با صرف هزینه ی مناسب و دقت بالا می توانید روشویی مورد نظرتان را تهیه نمایید. برای خرید كاسه روشویی ارزان به سایت علائدین مراجعه کنید و انواع كاسه روشویی های بادوام و با کیفیت را از این مجموعه تهیه نمایید. فروشگاه علائدین یکی از عرضه کنندگان لوازم بهداشتی ساختمان است که دارای تجربه و سابقه ی بالا در این زمینه است و قیمت های ارزانی با کمترین سود را برای عرضه ی محصولاتش در نظر گرفته است. در این مجموعه تنها محصولاتی ارائه می شود که از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند و شامل برند های معتبر می باشند.

فروش كاسه روشویی به صورت اینترنتی

برای خرید كاسه روشویی نیازی به گشتن به دنبال فروشگاه ها نبوده و می تواند به صورت غیر حضوری كاسه روشویی مورد نظر خود را خریداری نمایید. فروشگاه علائدین این امکان را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند از طریق سایت خرید كاسه روشویی و سایر محصولات را به صورت اینترنتی انجام دهند. با خرید اینترنتی ، شما به فروشگاه مورد نظرتان دسترسی دارید و در زمان کوتاه کالا های مورد نظر خود را تهیه می کنید اما نکته ای که در خرید های اینترنتی باید به آن توجه داشت باشید اعتبار و سابقه ی فروشنده است زیرا متاسفانه برخی از فروشگاه ها، محصولات با کیفیتی را ارائه نمی کنند و به همین دلیل پیشنهاد ما به شما خرید كاسه روشویی از فروشگاه علائدین می باشد تا با اطمینان کامل بتوانید خریدتان را انجام دهید.

 https://aladdinlampshop.com/

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/45ryyq