چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 15 May 2024
کد خبر: 4471
تاریخ انتشار: 1400/08/08 11:20

قدردان مدیران تحول‌آفرین گل‌گهر هستیم

سومین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، امید اصغری، رئیس موسسه یونیدرو در بازدید از غرفه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در سومین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی (اینوماین ۳) که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: یونیدرو در فضای تعامل بین دانشگاه و صنعت فعالیت می‌کند. باید پژوهش‌های دانشگاه را در قالب دفتر انتقال فناوری به صنعت منتقل کنیم اما اگر برای دانش تولیدشده مشتری وجود نداشته باشد، کار به نتیجه نمی‌رسد.

اصغری افزود: همکاری شرکت گل‌گهر به‌عنوان یک شرکت معدنی از یک طرف زمینه انتقال فناوری را فراهم می‌کند و از طرف دیگر موجب بکارگیری فناوری در بدنه صنعت و معدن خواهد شد. رئیس موسسه یونیدرو با اشاره به اینکه حمایت مدیران، تحول‌آفرین است، همچنین با اشاره به این نکته که خوشبختانه چنین رویدادهایی با حمایت مدیران و فعالان بخش معدن و صنایع معدنی در سطح کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: مدیران شرکت گل‌گهر در تمامی بخش‌ها چه دریافت ایده، چه ارائه نیازهای فناورانه شرکت‌ها، نهایت همکاری را داشته‌اند. ما نیز قدردان ایشان هستیم. امیدواریم به واسطه این رویداد تعاملات‌مان را برای ارتقای بخش سنگ آهن کشور افزایش دهیم.

در پایان باید خاطرنشان کرد سومین اینوماین از ۲۶ مهر با برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های دانش‌بنیان، ارائه نیازهای فناورانه و برگزاری پنل آغاز شد و با انتخاب شرکت‌ها و ایده‌های برتر به کار خود پایان داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3zjyj2