سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 30 Apr 2024
کد خبر: 107471
تاریخ انتشار: 1403/01/12 10:37

با ترجمیک از بهترین خدمات ترجمه و تولید محتوا استفاده کن!

بهترین‌ها همیشه از بهترین کیفیت خدمات هم استفاده می‌کنند. این جمله آشنایی است و تقریبا همه ما با آن آشنا هستیم. اگر پروژه‌ها را به افراد و موسسات غیر حرفه‌ای بسپاریم، جدای از تحویل پروژه‌ای بی‌کیفیت و نامناسب، زمان و پول خود را هدر داده‌ایم. به همین علت برای جلوگیری از بروز مشکلات بهتر است که از همان ابتدا از خدمات موسسات حرفه‌ای استفاده کنیم.
با ترجمیک از بهترین خدمات ترجمه و تولید محتوا استفاده کن!

بهترین‌ها همیشه از بهترین کیفیت خدمات هم استفاده می‌کنند. این جمله آشنایی است و تقریبا همه ما با آن آشنا هستیم. اگر پروژه‌ها را به افراد و موسسات غیر حرفه‌ای بسپاریم، جدای از تحویل پروژه‌ای بی‌کیفیت و نامناسب، زمان و پول خود را هدر داده‌ایم. به همین علت برای جلوگیری از بروز مشکلات بهتر است که از همان ابتدا از خدمات موسسات حرفه‌ای استفاده کنیم.

این موضوع برای تمامی خدمات از جمله خدمات ترجمه، ویرایش و تولید محتوا هم صادق است. اما کدام موسسه این خدمات را با کیفیت بالا و هزینه مناسب ارائه می‌دهد؟ از بین انبوه دارالترجمه‌های آنلاین و حضوری کدام‌یک را باید انتخاب کنیم؟ موسسه ترجمیک برای خدمات ترجمه، ویرایش و تولید محتوا گزینه‌ای مناسب به شمار می‌آید.

این موسسه که با بیش از ۲۰هزار مترجم، نویسنده و مترجم همکاری می‌کند، ترجمه تخصصی متون، ترجمه مقاله و کتاب، ترجمه رسمی انواع مدارک، ویرایش تخصصی و نیتیو، انواع خدمات تولید محتوا و ... را ارائه می‌دهد. برای این‌که با ویژگی‌های خدمات سایت ترجمه تخصصی ترجمیک آشنا شوید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

معرفی خدمات ترجمه تخصصی متون، مقالات و کتاب

خدمات ترجمه تخصصی در موسسه ترجمیک با بالاترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه می‌شوند. کلیه این خدمات دارای تضمین کیفیت و زمان تحویل هستند. هم‌چنین تعرفه کلیه خدمات ترجمه، ویرایش و تولید محتوا کاملا مشخص است و به صورت شفاف در هنگام ثبت سفارش به شما اعلام می‌شود.

با توجه به نیازها و اهداف متفاوت انواع کارفرمایان، سایت ترجمه تخصصی ترجمیک خدمات خود را در پلن‌ها و سطح‌های مختلفی ارائه می‌دهد. از جمله این پلن‌ها می توان به برنزی (عمومی)، نقره‌ای، طلایی و طلایی بازخوانی اشاره کرد. از جمله مهم‌ترین تفاوت‌های این سطوح می‌توان به میزان تجربه مترجم، مدت زمان تضمین کیفیت و هزینه آن‌ها اشاره کرد

هم‌چنین ممکن است که شما نیاز داشته باشید که سفارش ترجمه تخصصی متونتان در مدت زمان کمتری انجام شود. در این مواقع، کافی است که هنگام ثبت سفارش، سرعت را از حالت پایه به متوسط، سریع، فوق سریع یا ویژ‌ه تغییر دهید.

خدمات ترجمه رسمی موسسه ترجمیک

اگر قصد سفر یا ادامه تحصیل به خارج از کشور را داشته باشید، حتما با واژه ترجمه رسمی آشنا هستید. اگر بخواهید مدارک خود را به سفارت‌خانه کشور موردنظرتان ارائه دهید، با توجه به این‌که زبان مدارک فارسی است، برای آن‌ها کاربردی ندارد. بنابراین شما باید ترجمه این مدارک را به سفارت‌خانه ارائه دهید. اما هر مترجمی اجازه انجام ترجمه این مدارک را ندارد و در واقع هر ترجمه‌ای هم از اعتبار قانونی برخوردار نیست.

سفارت باید مطمئن شود که ترجمه‌ای که شما ارائه کرده‌اید، تطابق صد در صدی با محتوای مدرک اصلی دارد. بنابراین در این‌ مواقع، از ترجمه رسمی استفاده می‌شود. ترجمه رسمی که توسط مترجمان رسمی قوه قضاییه انجام می‌شود، مورد قبول سفارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای خارج از کشور است.

موسسه ترجمیک با همکاری مترجمان رسمی، خدمات ترجمه رسمی را برای کلیه مناطق تهران و سایر استان‌ها ارائه می‌دهد. شما می‌توانید علاوه بر ترجمه رسمی، اخذ آپوستیل و تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه ترجمه رسمی مدارک خود را به موسسه ترجمیک بسپارید. فرایند ثبت سفارش هم به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود.

توجه داشته باشید که برای بیشتر مدارک حتما باید خود اصل مدرک را به مترجم رسمی تحویل دهید. تنها استثنا برای مدارکی است که امکان تایید آن‌ها به صورت آنلاین وجود دارد (مانند گواهی عدم سوپیشینه). موسسه ترجمیک برای تحویل اصل مدارک، دو حالت را برای شما فراهم کرده است.

در حالت اول شما به دفتر موسسه مراجعه و اصل مدارک را به آن‌ها تحویل می‌دهید. در حالت دوم نیز نماینده ترجمیک به آدرس شما مراجعه می‌کند و مدارک را از شما تحویل می‌گیرد. پس از پایان فرایند ترجمه رسمی نیز به اصل مدارک به همراه ترجمه رسمی آن‌ها را به شما تحویل می‌دهد.

معرفی خدمات تولید محتوا در موسسه ترجمیک

شما برای این‌که از یک محصول یا خدمت استفاده کنید، چگونه آن را پیدا می‌کنید؟ معمولا در گام اول آن را در گوگل جست و جو می‌کنید یا این‌که در شبکه‌های اجتماعی به جست و جو می‌پردازید. این خود به خوبی اهمیت فضای مجازی را برای کسب و کارها نشان می‌دهد. بسیاری از بازاریابان، امروزه بازاریابی دیجیتال (با اقداماتی مانند تولید محتوای متنی، سئو، تبلیغات آنلاین و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی) را یکی از مهم‌ترین اقدامات براهر کسب و کاری می‌دانند.

اگر به خدمات تولید محتوا نیاز دارید، با خیالی آسوده از خدمات موسسه ترجمیک استفاده کنید. خدمات تولید محتوا در موسسه ترجمیک به تولید محتوای متنی محدود نمی‌شود. بلکه انواع مختلفی از خدمات همانند تدوین استراتژی تولید محتوا، تولید محتوای شبکه‌‌های اجتماعی و تولید محتوای ایمیل و نامه را برای انواع زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی، روسی و ... ارائه می‌دهد.

خدمات تولید محتوای ترجمیک، در پلن‌های مختلفی ارائه می‌شود. هم‌چنین در آن‌ها اصول سئو نیز رعایت می‌شود. موسسه ترجمیک به خوبی از اهمیت منحصر به فرد بودن محتواها آگاه است. بنابراین کلیه محتواها توسط تیم پایش کیفی ترجمیک بررسی می‌شوند تا هم کیفیت بالایی داشته باشند و هم این‌که کپی نباشند.

 فرایند ثبت سفارش و پشتیبانی خدمات موسسه ترجمیک

فرایند ثبت سفارش در ترجمیک به راحتی و به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود. برای ثبت سفارش ترجمه، ویرایش و تولید محتوا کافی است که به سایت این موسسه مراجعه و گزینه ثبت سفارش را انتخاب کنید. سپس نوبت به تکمیل جزئیاتی مانند زبان مبدا و مقصد، تعداد کلمات و توضیحات کارفرما می‌رسد. اکنون ثبت سفارش اولیه شما انجام شده است.

پس از این نوبت به قیمت‌گذاری سفارش می‌رسد. در کمتر از ۱۵ دقیقه هزینه دقیق سفارش شما محاسبه می‌شود و خدمت شما طی تماس تلفنی اعلام می‌شود. پس از پرداخت، سفارش به مترجمی متخصص در زمینه سفارش ارجاع می‌شود.

اگر هم درباره تعرفه خدمات سوال داشتید، کافی است که از ماشین حساب آنلاین ترجمیک استفاده کنید. تنها با چند کلیک هزینه سفارش شما برآورد می‌شود و در پلن‌ها و سرعت‌های مختلف به شما نشان داده می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های خدمات سایت ترجمه تخصصی ترجمیک، پشتیبانی ۲۴ ساعته است. هر زمان که سوالی در ارتباط با خدمات برای شما پیش آمد یا به راهنمایی بیشتری نیاز داشتید، کافی است که با شماره ۰۲۱-۶۷۲۳۵۰۰۰ تماس بگیرید. هم‌چنین شما می‌توانید تیکت ارسال کنید. تیم پشتیبانی ترجمیک در اسرع وقت برای رفع مشکل شما اقدام می‌کند.

پس منتظر چه هستید؟ همین الان برای ثبت سفارش اقدام کنید تا از خدمات ترجمه، ویرایش و تولید محتوای موسسه ترجمیک استفاده کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3zjyen