جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 17 May 2024
کد خبر: 109421
تاریخ انتشار: 1403/02/11 14:37

«صبانور» رکورد تازه ای ثبت کرد / میزان تولید گندله، سنگ آهن و کنسانتره اعلام شد

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در فروردین ماه رکورد تولید سنگ آهن، کنستانتره و گندله را از بدو تأسیس شکست.
«صبانور» رکورد تازه ای ثبت کرد / میزان تولید گندله، سنگ آهن و کنسانتره اعلام شد

شرکت معدنی و صنعتی صبانور از زیرمجموعه‌های مهم هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن) بزرگ‌ترین تولیدکننده فرآورده‌های سنگ آهن در غرب کشور است. سنگ‌آهن دانه‌بندی این شرکت، درمعادن باباعلی، گلالی و مجموعه معادن شهرک و کورکوره در استان‌های همدان و کردستان تولید می‌شود. 
لازم به ذکر است که محصول سنگ‌آهن دانه‌بندی معادن با مشخصات کیفی مطلوب به‌عنوان خوراک مصرفی کارخانجات کنسانتره‌سازی صبانور مورد استفاده قرارمی‌گیرد. مجموعه معدنی و صنعتی صبانور دارای دو کارخانه کنسانتره‌سازی  و گندله‌سازی در استان همدان است و زنجیره تولید در این استان از مرحله تولید سنگ‌آهن دانه‌بندی تا تولید کنسانتره آهن و نهایتا گندله آهن بصورت پیوسته فعال است. 
همچنین محصول گندله با ویژگی‌های کیفی مطلوب به‌عنوان خوراک مصرفی کارخانجات فولاد کشور به مصرف می‌رسد و زنجیره تولید این مجموعه معدنی در استان کردستان از مرحله تولید سنگ‌آهن دانه‌بندی و مصرف آن به‌عنوان خوراک کارخانه کنسانتره‌سازی فعال است. 
برنامه راه‌اندازی کارخانه گندله‌سازی بیجار و سایر پروژه‌های این مجموعه در مراحل تکمیلی زنجیره قراردارد. برنامه افزایش ظرفیت تولید کارخانجات صبانور نیز با جدیت دنبال می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2xxzjl