پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
کد خبر: 19068
تاریخ انتشار: 1401/05/29 01:26

آینده پیانو دست دوم در بازار ایران

فرقی نمی‌کند مبتدی هستید یا پیشرفته در هر صورت قیمت پیانو دست دوم یا نو خوب می‌تواند کیفیت کارتان را دو چندان کند. سؤالی که معمولاً پرسیده می‌شود این است که "پیانو آکوستیک بهتر است یا پیانو دیجیتال!". پاسخ شما به این سؤال چیه؟

فرقی نمی‌کند مبتدی هستید یا پیشرفته در هر صورت  قیمت پیانو دست دوم یا نو خوب می‌تواند کیفیت کارتان را دو چندان کند. سؤالی که معمولاً پرسیده می‌شود این است که "پیانو آکوستیک بهتر است یا پیانو دیجیتال!". پاسخ شما به این سؤال چیه؟

قیمت پیانو دست دوم

بهترین پیانو را برای خودتان انتخاب کنید

برای اینکه بفهمید چه مدل پیانویی برای شما مناسب است قصد داریم در این بخش دو مدل آکوستیک و دیجیتال را با هم مقایسه کنیم.

§      قیمت پیانو ارزان دست دوم

بزرگ‌ترین نکته مثبت یک پیانوی دیجیتال در مقابل یک پیانوی آکوستیک این است که هزینه‌ها آن پایین‌تر است. پیانوهای دیجیتال با بهترین کیفیت مدل‌هایی هستند که دارای اکشن چکشی هستند و بهترین تکرار از آنچه یک پیانو آکوستیک می‌تواند انجام دهد را ارائه می‌دهند. پیانوهای آکوستیک به این دلیل قیمت بالایی دارد که همه چیز آن از نجاری گرفته تا پین‌های فلزی، تخته صدا، صفحه کلید و برند سازی‌اش خاص‌تر است. پیشنهاد ما این است که درباره قیمت پیانو یاماها دست دوم هم تحقیق کنید.

§      صدا

صدا یکی از موارد تأثیرگذار در خرید پیانو دست دوم است. پیانوهای دیجیتال به دلیل گستره جلوه‌های صوتی جذابیت زیادی دارند. بسته به درجه ساز برخی از آن‌ها به شما اجازه می‌دهند صداها را از طریق رایانه یا اتصال USB اضافه کنید. پیانوهای آکوستیک ممکن است صداهای متنوعی را ارائه ندهند اما ناب‌ترین صدای پیانویی را ارائه می‌دهند که می‌توان به آن امیدوار بود.

§      پیانوهای آکوستیک نیاز به تنظیم دارند

کوک مناسب به پیانو شما کمک می‌کند تا صدای خود را حفظ کند، از آسیب‌های مربوط به سیم‌های شل شده و موارد دیگر جلوگیری کند. متأسفانه کوک کردن پیانو هر بار که انجام می‌شود هزینه نسبتاً بالایی دارد و دلیل بزرگی است که برخی از ما به همین خاطر پیانو دیجیتال دست دوم را ترجیح می‌دهیم. پیانوهای دیجیتال به هیچ نوع کوکی نیاز ندارند زیرا همه آن‌ها کامپیوتری هستند در واقع شما می‌توانید از طریق کنترل‌های مدولاسیون، تنظیم را به هر گامی که می‌خواهید تغییر دهید. شما در این مدل نهایتاً مجبور می‌شوید باتری جدید بخرید، گرد و غبار را از کلیدها بیرون بیاورید و کابل‌ها و پدال‌ها را تعویض کنید.

§      احساس کلیدهای دیجیتال پیانو در مقابل کلیدهای آکوستیک

لمس و احساس پیانو واقعاً مهم است. به خصوص در اجرا و تمرین. پیانوهای دیجیتال به خاطر کلیدهای بسیار سبک خود شناخته می‌شوند. آن‌ها تقریباً احساس بی‌وزنی می‌کنند در نتیجه پیانیست‌ها می‌توانند با تلاش کمی روی آن‌ها بسیار سریع بنوازند. این ممکن است در ظاهر عالی به نظر برسد اما در واقعیت شرایط کمی فرق می‌کند. برای خرید پیانو آکوستیک دست دوم می‌توانید به برنامه‌هایی مانند دیوار یا ترب سر بزنید.

پیانو اکوستیک دست دوم

§      پیانوهای آکوستیک شکننده‌تر هستند

پیانوهای دیجیتال کم هزینه و کاملاً بادوام هستند. احتمال بسیار کمی وجود دارد که یک پیانوی دیجیتال آسیب جدی ببیند زیرا نحوه ساخت آن‌ها به گونه این است که تمام اجزای الکتریکی مهم در داخل قاب پلاستیکی ابزار پنهان می‌شوند. در مقابل پیانوهای آکوستیک به خاطر قاب‌های چوبی ضخیمشان شناخته می‌شوند که می‌توانند در طول زمان چند ضربه و خراش را تحمل کنند. آن‌ها روی زمین ایستاده هستند، دارای روکش صفحه کلید داخلی و همچنین پایه‌های موسیقی قابل جدا شدن هستند. پیانوهای آکوستیک علی رغم وزن صدها پوندی که با دقت بسیار زیادی ساخته شده‌اند، نسبت به عناصر بیرونی کاملاً شکننده هستند. مواردی مانند تغییرات شدید دما، تجمع گرد و غبار، آب و موارد دیگر می‌توانند به شدت به دستگاه آسیب بزنند.

 پیانو دست دوم

 

پیانو های فویریخ  از اتریش با بیش از  160 سـال سابقه در صنعت پیانو جزء بهترین و معتبرترین برندهای پیانو می باشد و گالری پیانو نوا تنها نماینده انحصاری فویریخ در ایران عرضه کننده تمامی مدل های این برند می باشد.

شما می توایند برای خرید پیانو دست دوم ارزان به تارنمای https://navapiano.com/used-piano مراجعه نمایید

و یا برای  خرید پیانو قسطی به https://navapiano.com/purchase-installment-piano مراجعه نمایید

گالری پیانو نوا جردن
تهران، انتهای بلوار آفریقا، نبش کوچه گلدان
جنب بانک اقتصادنوین، پلاک۲۲۸
Mobile: 09128449239
Phone: 22018805
گالری پیانو نوا مطهری
خیابان ولیعصر ،خیابان مطهری ، خیابان لارستان پلاک 72
تلفن :88942898

 

برچسب ها : پیانو نوا,پیانو دست دوم,نماینده انحصاری فویریخ


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3wowz5