جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
کد خبر: 99320
تاریخ انتشار: 1402/10/02 06:27

لوازم یدکی گریدر و انواع آن

گریدر یکی از ماشین آلات سنگین است که برای تسطیح جاده و شیب بندی خاک از آن استفاده می شود. گریدر دارای تیغه ای است که به واسطه ی آن می تواند شیب بندی جاده را انجام دهد. این ماشین در پروژه های عمرانی و راهسازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
لوازم یدکی گریدر و انواع آن

گریدر یکی از ماشین آلات سنگین است که برای تسطیح جاده و شیب بندی خاک از آن استفاده می شود. گریدر دارای تیغه ای است که به واسطه ی آن می تواند شیب بندی جاده را انجام دهد. این ماشین در پروژه های عمرانی و راهسازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این ماشین به عنوان ماشین برف روبی استفاده می شود. از مهم ترین موارد در نگهداری از گریدر ، حفاظت از لوازم یدکی گریدر است. در واقع استفاده ی اصولی از گریدر موجب سالم ماندن قطعات و نیاز کمتر به تعویض قطعه می باشد. در خرید لوازم یدکی گریدر باید دقت کنید که بهترین قطعات را خریداری کنید تا این قطعات دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند. استهلاک و فرسودگی عوامل مهم در آسیب لوازم یدکی گریدر می باشد.

فروشگاه سرویس قطعه یکی از مجموعه های فعال در زمینه ی فروش انواع قطعات ماشین آلات راهسازی به ویژه لوازم یدکی گریدر هپکو است. این مجموعه یکی از مراکز قدیمی در این حوزه بوه و قادر به تامین انواع قطعات گریدر مورد نیاز شما می باشد. محصولات فروشگاه سرویس قطعه با مناسب ترین قیمت ارائه می شود و می توانید خرید لوازم یدکی گریدر هپکو را به صورت آنلاین انجام دهید.

لوازم يدكى گريدر هپكو

انواع گریدر

گریدر بدون موتور: یکی از انواع گریدر ها ، گریدر بدون موتور است که این نوع از گریدر ها دیگر به ندرت شاید استفاده شود زیرا نوع قدیمی می باشد.

گریدر موتوردار: گریدر موتور دار امروزه بسیار استفاده می شود و این گریدر ها خود از نظر اندازه شامل تنوع است و شامل دو نوع گریدر سبک و گریدر سنگین است. برای کار های سبک تر از گریدر سبک و برای کار های سنگین تر و جاده ای از گریدر  سنگین استفاده می شود.

انواع قطعات گریدر

گریدر ها شامل قطعات زیادی هستند. از انواع قطعات گریدر ، قطعات برقی، موتور، جک ها، هیدرولیک و لاستیک هستند.

  • قطعات موتور

یکی از مهم ترین لوازم یدکی گریدر هپکو ، موتور و اجزای آن تشکیل می دهند. این بخش از گریدر ها برای تولید نیرو و کار گریدر ها بسیار ضروری و مهم است.

  • ترمز ها

پس از موتور در گریدر ، سیستم های حرکتی، شاسی و چرخ ها از مهم ترین لوازم یدکی گریدر هپکو می باشند که هر یک دارای اهمیت بالایی می باشند و باید حتما این قطعات دارای عملکرد بالایی باشند.

  • شاسی و بدنه

بدنه و شاسی بخش هایی هستند که در افزایش قدر مانور این ماشین موثر هستند. شاسی و بدنه در گریدر ها در دو نوع کمرشکن و مستقیم می باشد.

  • تیغه

تیغه از لوازم یدکی گریدر هپکو است که می تواند به وسیله ی آن زمین را مسطح نمود و شیب دهی را انجام داد. در گریدر، تیغه با لبه‌ های مستقیم و منحنی با ارتفاع و ضخامت‌ های مختلف وجود دارد و لبه های منحنی تیغه برای تنظیم شیب و بریدن مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین تیغه با لبه ی مستقیم در زمان هایی که نفوذ آسان انجام می شود، استفاده می شود. از تیغه هایی که داری لب ی نازک می باشد می توان برای کار های ظریف و تیغه هایی که دارای لبه های کلفت هستند دوام بالایی دارند.

  • چرخلوازم يدكى گريدر هپكو

چرخ ‌ها در گریدر بسیار مقاوم هستند و بهتر است از چرخ های هم اندازه برای گریدر استفاده کنید. اما در برخی موارد ، چرخ های جلویی کوچک تر می باشد.

  • کلاج و موتور

کلاج یکی از مهم ترین لوازم یدکی گریدر هپکو می باشد. به همین جهت کلاج باید عملکرد صحیحی داشته باشد. ترمز ها در گریدر در چرخ های عقب ماشین قرار می گیرند.

  • سیستم حرکتی

سیستم حرکتی در گریدر ها مهم است و در گریدر ها ۶ تا ۹ عدد دنده جلو و ۲ تا ۹ عدد دنده عقب قرار دارد. سرعت مورد استفاده در کار های مختلف متفاوت است از به طور مثال برای کار های سنگین از دنده کم سرعت استفاده می شود.

  • دریچه کنترل سوخت

در گریدر ها سرعت گریدر به وسیله ی دریچه کنترل سوخت تنظیم می شود. در برخی از نمونه ها ، یک اهرم بر روی کنسول قرار

دارد.

خرید لوازم یدکی گریدر هپکو

صاحبین گریدر در زمان هایی به قطعات جدید نیز پیدا می کنند و باید قطعات جدید تهیه شود. در بازار انواع لوازم یدکی گریدر با کیفیت های گوناگون ارائه می شود. برای خرید لوازم یدکی گریدر باید به دنبال برند هایی باشید که محصولات با کیفیتی را ارائه می کنند. لوازم یدکی گریدر در برند های معتبری همچون کوماتسو ، هپکو ، هیوندا، ولوو و... می تواند بهترین گزینه برای این قطعات باشد. هر یک از تولید کنندگان برای تولید لوازم یدکی گریدر ، از مواد اولیه و تجهیزات مختلف استفاده می کنند به همین دلیل این قطعات از نظر سطح کیفی متفاوت از هم هستند. لوازم یدکی گریدر هپکو بهترین گزینه برای داشتن قطعاتی مقاوم خواهد بود.

مجموعۀ سرویس قطعه یکی از مراکز معتبر ارائه دهنده ی انواع لوازم یدکی گریدر می باشد. این مجموعه عرضه ی قطعات ماشین آلات راهسازی را با ارزان ترین قیمت ارائه می کند.  

فروش اینترنتی لوازم یدکی گریدر

گریدر ، لودر، بیل مکانیکی ، دامپتراک و.... از ماشین آلات سنگین هستند و نیاز به قطعاتی مقاوم دارند. در حال حاضر برند های زیادی هستند که به تولید لوازم یدکی گریدر می پردازند. یکی از برند های بسیار پر طرفدار لوازم یدکی گریدر هپکو است که به دلیل کیفیت بالا مورد توجه صاحبین این ماشین ها قرار گرفته است. قطعات گریدر هپکو از قطعات با کیفیت است که از قیمت مناسبی برخوردار است و این قطعات فروش بالایی دارد. فروش اینترنتی لوازم یدکی گریدر توسط فروشندگان مختلف ارائه می شود. امروزه فروشندگان در بستر اینترنت هم فعالیت دارند و محصولاتشان را به صورت آنلاین به فروش می رسانند. برای خرید لوازم یدکی گریدر می توانید بدون نیاز به مراجعه ی حضوری از طریق سایت های معتبر انواع لوازم یدکی گریدر را تهیه کنید. در این مقاله مجموعۀ سرویس قطعه را به شما معرفی کردیم زیرا این مجموعه یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده قطعات ماشین آلات سنگین از جمله لوازم یدکی گریدر است. محصولات این مجموعه در نوع اصلی هستند و می توانید با اطمینان خرید قطعات را انجام دهید.  

تعویض لوازم یدکی گریدر هپکو

قطعات گریدر و دیگر ماشین آلات سنگین در زمان کار ، فشار زیادی را تحمل می کنند و نیاز است که این قطعات مقاومت بالایی داشته باشند تا به سرعت آسیب نبینند. گرچه با گذر زمان نیز کیفیت قطعات افت پیدا کرده و نیاز است قطعات جدید جایگزین کرد اما لوازم یدکی گریدر با کیفیت دوام بالاری دارند. استفاده از برند های معتبر همچون لوازم یدکی گریدر هپکو ، موجب می شود که این قطعات سالم تر بمانند و نیاز کمتری به تعویض و خرید مجدد لوازم یدکی گریدر داشته باشید و در طولانی مدت خواهید دید که هزینه ها نیز کاهش پیدا می کند.

لوازم يدكى گريدر هپكو

لوازم یدکی گریدر هپکو ساخته شده از مواد اولیه ی مرغوب هستند و دارای طراحی و ساخت ویژه ای می باشند. باید دقت داشته باشید که هر قطعه ای کیفیت بالایی نداشته و باید به دنبال بهتری قطعات باشید تا گریدر عملکرد مناسبی را داشته باشد.  

فروش انواع لوازم یدکی گریدر از دسته ی ماشین ‌آلات راهسازی مانند لوازم یدکی گریدر هپکو از طریق فروشگاه سرویس قطعه ارائه می شود. برای خرید لوازم یدکی گریدر اورجینال و با کیفیت از طریق سایت این مجموعه اقدام به خرید لوازم یدکی گریدر به صورت آنلاین نمایید.

 https://serviceghate.com/

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3wjdmx