شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
کد خبر: 13383
تاریخ انتشار: 1400/12/24 14:09

حمل و نقل سریع و ایمن بشکه با بشکه گیر فاطر

در بسیاری از کارخانه ها حمل و جابجایی بشکه یک معضل اساسی و هزینه بر است. نیاز به دستگاه های هیدرولیکی و برقی پر هزینه، هزینه کارگران مورد نظر و ریسک های امنیتی از سایر مشکلات در حمل و جابجایی بشکه است.

راه حل مناسبی که علاوه بر هزینه، امنیت و سرعت لازم را داشته باشد، دستگاه های الحاقیه لیفتراک هستند. این دستگاه ها، به راحتی به دستگاه لیفتراک متصل می شود و قابلیت حمل انواع بشکه را نیز دارد.

پیش از این شرکت ها، کارخانه ها و انبار ها برای تهیه دستگاه بشکه گیر لیفتراک، مجبور به واردات آن از خارج کشور بودند. که این امر در سالیان اخیر با توجه به افزایش قیمت ارز، و تحریم های بی رحمانه، بسیار سخت و دشوار شده بود.

به گزارش شرکت فناوران پیشتاز فاطر، دستگاه های تولیدی این شرکت، به عنوان بشکه گیر فاطر، نسخه بهبود یافته مدل های خارجی می باشد، که علاوه بر قیمت بسیار پایین تز از نمونه های خارجی، از کیفیت، امنیت و پشتیبانی بهتری برخوردار است. به طوری که کلیه دستگاه های این شرکت با ضمانت 12 ماهه و خدمات پس از فروش ویژه ارائه می شوند.

بشکه گیر چیست؟

بشکه گیر از جمله تجهیزات الحاقی لیفتراک می باشد که با استفاده از آن به راحتی کار حمل و جابجایی بشکه صورت می گیرد.

دستگاه بشکه گیر لیفتراک فاطر در انواع مختلف با ظرفیت حمل بشکه از 1 تا 12 بشکه طراحی و تولید شده است، پس می تواند به راحتی در بارگیری و حمل در کوتاه ترین زمان و با حداقل نیروی کار کار بارگیری و حمل بشکه ها را انجام دهد.

انواع بشکه گیر فاطر

دستگاه های تولیدی، با ظرفیت های مختلف برای حمل ۴ الی ۱۲ بشکه همزمان مناسب می باشند. در کل ۴ نوع دستگاه از انواع بشکه گیر می باشند:

  • بشکه گیر با ظرفیت حمل ۴ بشکه
  • بشکه گیر برای حمل بشکه قیر
  • بشکه گیر با ظرفیت حمل 12 بشکه
  • بشکه گیر برای حمل بشکه های سنگین

استفاده از بشکه گیر الزام به تخصص خاصی دارد؟

بشکه گیر لیفتراک شرکت فاطر به راحتی به دستگاه های لیفتراک وصل شده و در کوتاه ترین زمان ممکن به شما در حمل و نقل انواع بشکه، فلزی و پلاستیکی کمک  می کند.

سفارش دستگاه بشکه گیر فاطر

برای راهنمایی خرید بشکه گیر، با مشاورین متخصص شرکت فناوران پیشتاز فاطر تماس بگیرید، تنها با پاسخ به چند سوال ساده مدل بشکه گیر مناسب با رشته کاری شما مشخص و معرفی می شود.

شما به راحتی می توانید از طریق اطلاعات تماس در سایت www.faterfp.com با شرکت فناوران پیشتاز فاطر در تماس باشید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3kdmv2