جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
کد خبر: 103856
تاریخ انتشار: 1402/11/14 06:53

راهنمای کامل مهاجرت با ویزای استارتاپ کانادا، از رؤیا تا واقعیت

کشور کانادا یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای مهاجرت به شمار می‌رود. افراد بسیاری هرساله قصد مهاجرت به این کشور را دارند؛ اما در این مسیر، مشکلات بسیاری سر راه آن‌ها قرار می‌گیرند. ازاین‌رو، یکی از روش‌های مهاجرت به این کشور، مهاجرت استارتاپ کانادا است. همچنین، برای این بابت می‌بایست از ویزای استارتاپ کانادا استفاده کنید.
راهنمای کامل مهاجرت با ویزای استارتاپ کانادا، از رؤیا تا واقعیت

کشور کانادا یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای مهاجرت به شمار می‌رود. افراد بسیاری هرساله قصد مهاجرت به این کشور را دارند؛ اما در این مسیر، مشکلات بسیاری سر راه آن‌ها قرار می‌گیرند. ازاین‌رو، یکی از روش‌های مهاجرت به این کشور، مهاجرت استارتاپ کانادا است. همچنین، برای این بابت می‌بایست از ویزای استارتاپ کانادا استفاده کنید. به همین منظور، مجموعه اکسپرتاپ قصد دارد در این مطلب، صفر تا صد این امر را به طور راحت و مفید به شما عزیزان معرفی کند. در ادامه با بررسی این روش مهاجرتی همراه باشید.

قوانین کلی ویزای استارتاپ کانادا در یک نگاه

همان‌طور که گفته شد، ویزای استارتاپ یکی از بهترین روش‌ها برای مهاجرت به این کشور است؛ اما متأسفانه این روش بسیار کاربردی، در بین متقاضیان کم‌تر شناخته شده است. شما می‌توانید از این طریق حتی برای مهاجرت کاری نیز اقدام کنید. به طور خلاصه این‌طور می‌توان گفت که ویزای استارتاپ، ویزایی بوده که برای افرادی که ایده‌ای نو و جدید داشته و قصد دارند آن را در کشور کانادا پیاده کنند کاربرد دارد. اگر بخواهیم قوانین کلی و عمومی آن را بررسی کنیم به شرح زیر هستند:

  • نمره آیلتس بالای ۵

  • داشتن حداقل یک سال تحصیلات دانشگاهی

  • دریافت نامه حمایتی (Letter of Support) از سازمان‌های معرفی شده از سوی اداره مهاجرت کانادا

  • تأمین هزینه زندگی به مدت یک سال

  • عدم سوءپیشینه و مشکلات حاد پزشکی برای ورود به کانادا

همان‌طور که مشاهده کردید برای دریافت این ویزا رعایت قوانین کلی ذکر شده در بالا ضروری است. اطلاع داشتن از این قوانین و البته دریافت راهنمایی از مشاورین مجموعه برای این امر می‌تواند درصد ریسک شما در این کار را کاهش دهد. البته برای این کار شرایط دیگری هم موردنیاز است که در ادامه به بررسی آن‌ها نیز خواهیم پرداخت.

راهنمای صفر تا صد ویزای استارتاپ کانادا

در ابتدا برای این منظور بهتر است اندکی با مفهوم ویزای استارتاپ بیشتر آشنا شوید. این نوع ویزا از سال 2013 تا 2018 در کشور کانادا به طور آزمایشی انجام شد. این برنامه بدین صورت است که دولت کانادا برای حمایت از کسب‌وکارهای نوآورانه و خلاقانه، اقدام به صدور اقامت دائم برای این افراد می‌کند. بدین ترتیب می‌تواند بیزینس‌های جدید و به روز دنیا را در کشور خود داشته باشد. پس از سال 2018 نیز این برنامه به صورت رسمی و دائم انجام شد.

به طور خلاصه این‌طور می‌توان گفت که شما می‌بایست یک بیزینس پلن به کشور کانادا ارائه کنید. برنامه و ایده شما به طور دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تأیید، منابع مالی مختلفی در این کشور شما را ساپورت خواهند کرد. البته درصورتی‌که برنامه شما دارای توجیه اقتصادی نباشد، درخواست شما به‌طورقطع رد خواهد شد. بدین ترتیب بهتر است شما برای درخواست خود و همچنین ارائه بیزینس پلن، با مجموعه معتبر و نام‌آشنایی نظیر اکسپرتاپ مشورت کنید. راهنمایی مشاورین مجموعه به شما در آماده‌سازی یک برنامه رسمی و دقیق کمک شایانی خواهند کرد.

راهنمای صفر تا صد ویزای استارتاپ کانادا

در حال حاضر سه شرکت رسمی در کشور کانادا به بررسی ایده‌های متقاضیان می‌پردازند که به شرح زیر هستند:

  • Venture Capitals: این شرکت سرمایه‌گذار در فرایند بررسی ایده‌های نوآورانه مربوط به تکنولوژی‌های مدرن و امروزی فعالیت دارند. مبلغی که این شرکت برای سرمایه‌گذاری قرار می‌دهد 200 هزار دلار است؛ بنابراین شما با دریافت تأییدیه این مجموعه می‌تواند از پشتیبانی بسیار خوبی بهره‌مند شوید.

  • Angel Investors: انجل اینستور در واقع یک شتاب‌دهنده به استارتاپ‌ها در کانادا است که در صورت مساعد بودن شرایط ایده ارائه شده، سرمایه‌گذاری ۷۵ هزار دلاری را روی آن‌ها انجام می‌دهد. شما با دریافت تأیید از این شرکت می‌تواند فرایند دریافت پشتیبانی را سرعت ببخشید.

  • Incubators: اینکوباتورها مجموعه‌ای از چندین شرکت هستند که شما می‌توانید با دریافت تأییدیه، فضای بسیار مناسبی برای ایجاد کسب‌وکار خود دریافت کنید. همچنین در کنار آن می‌توانید از ابزار رایگان نیز برای کسب‌وکار خود بهره‌مند شوید.

مزایا و معایب ویزای استارتاپ کانادا در یک نگاه

شاید برای شما این سؤال ایجاد شده باشد که مزایا و معایب دریافت این نوع ویزا چیست. در ادامه به بررسی جداگانه هر کدام خواهیم پرداخت.

مزیت‌های ویزای استارتاپ کانادا

  • اخذ اقامت دائم بدون نیاز به حضور در کانادا

  • سکونت در همه شهرهای کانادا

  • امکان دریافت اقامت برای اعضای خانواده

  • یکی از سریع‌ترین روش‌های دریافت اقامت کانادا

  • دریافت اجازه کار برای همسر

  • دریافت اقامت دائم حتی با شکست استارتاپ

  • نمره آیلتس پایین ۵ برای متقاضی اصلی

  • امکان تحصیل رایگان فرزندان در کانادا برای فرد متقاضی

  • بهره‌مندی از بیمه درمانی برای کل اعضای خانواده

  • مدارک ساده و آسان

معایب استارتاپ ویزای کانادا

  • گاهی اوقات فرایند بررسی ممکن است طولانی شود

  • هزینه نسبتاً زیاد این روش نسبت به سایر روش‌ها

  • نیازمند تخصص برای ارائه بیزینس پلن خود

  • امکان شکست استارتاپ

همان‌طور که مشاهده کردید، مزیت‌های این روش بیشتر از معایب آن است؛ بنابراین شما می‌توانید با بهره‌مندی از مشاوره مجموعه اکسپرتاپ، احتمال شکست استارتاپ خود را به حداقل رسانده و از مزیت‌های بی‌شمار این روش برخوردار شوید.

مزایا و معایب ویزای استارتاپ کانادا در یک نگاه

اکسپرتاپ، مجری و مشاور تخصصی شما در مهاجرت به کانادا

پس از بررسی مطالب ذکر شده، اگر شما هم علاقه‌مند به دریافت ویزای استارتاپ کانادا و مهاجرت استارتاپ به کشور کانادا هستید، می‌توانید از کمک مشاورین مجرب و حرفه‌ای این مجموعه استفاده کنید. همکاران ما به‌صورت کاملاً حرفه‌ای، به شما در تمامی مراحل آماده‌سازی مدارک، ارائه بیزینس پلن و بخش‌های دیگر کمک کرده تا بتوانید به‌صورت کاملاً حساب شده و حرفه‌ای، درخواست خود را برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت و ویزای این کشور انجام دهید.

بسیاری از متقاضیان حتی با وجود ارائه یک بیزینس پلن بسیار معتبر و اقتصادی، متأسفانه در این مسیر شکست‌خورده و متحمل ضرر و زیان‌های هنگفتی می‌شوند. آدرس اینترنتی https://expertup.info و شماره 09021109021 را به خاطر بسپارید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3ewvwp