دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 13 May 2024
کد خبر: 40256
نویسنده: رپوزتاژ
تاریخ انتشار: 1402/02/17 09:37

بهترین جا برای رزرو ویلا در شرق تهران تابستان 1402

بسیاری از مواقع پیش می آید که برای آخر هفته های خود به دنبال جاذبه ای هستیم تا بتوانیم بدون طی کردن مسافت طولانی و دور شدن از محل زندگی خود، تفریح و استراحتی جانانه را تجربه کنیم.
بهترین جا برای رزرو ویلا در شرق تهران تابستان 1402

بسیاری از مواقع پیش می آید که برای آخر هفته های خود به دنبال جاذبه ای هستیم تا بتوانیم بدون طی کردن مسافت طولانی و دور شدن از محل زندگی خود، تفریح و استراحتی جانانه را تجربه کنیم. اگر اهل تهران باشیم و نگاهی به اطراف خود بی اندازیم، می بینیم که شهرهای سرسبز و متنوعی در اطراف و نزدیکی پایتخت وجود دارند که هر کدام از آن ها می توانند انتخاب مناسبی برای گردش و استراحت محسوب شوند. یکی از نزدیکترین شهرها به تهران، شهر رودهن است که در شرق تهران جای داشته و علاوه بر جاذبه های طبیعی و گردشگری، با توجه به اقامتگاه های مختلفی که در آن ساخته شده اند، از مناطق ویلانشین اطراف تهران به شمار می آید. شهر رودهن که از مناطق ییلاقی توابع تهران می باشد و جزئی از شهرستان دماوند به حساب می آید. این شهر که تنها حدود 64 کیلومتر از تهران فاصله دارد، از بهترین انتخاب هایی می باشد که برای آخر هفته ها و تعطیلات، بدون ماندن در ترافیک های سنگین جاده شمال، به سراغ آن برویم و از تعطیلات خود نهایت لذت را ببریم. شهر زیبای رودهن، علاوه بر بهره مندی از آب و هوای خوب و مطلوب و طبیعت زیبا، دارای انواع اقامتگاه ها نظیر ویلاهای معولی، استخردار، لاکچری، سوئیت، باغ و آپارتمان می باشد که توجه بسیاری از تهرانی ها را به خود جلب کرده است.


 

 


گردش در میان جاهای دیدنی رودهن

رودهن جزء مناطق ییلاقی اطراف تهران می باشد که از آب و هوای مطلوب و طبیعت زیبا بهره می برد و به همین جهت مورد توجه بسیاری از اهالی شهرهای اطراف قرار گرفته است. طبیعت سرسبز و خوش آب و هوای رودهن، انواع جاذبه های دیدنی را در خود جای داده که سبب گردیده برای طبیعت گردی، افراد زیادی آن را انتخاب کنند و به سمت آن بروند. یکی از زیباترین و پرطرفدارترین جاهای دیدنی رودهن، روستاهای سرسبز آن می باشند که از طبیعت زیبا و دلنشینی برخوردارند.

از روستاهای خوش آب و هوای شهر رودهن می توان به روستاهای جورد، وسکاره و آردینه اشاره نمود که علاوه بر طبیعت زیبا و سرسبز، از قدمت زیادی برخوردارند. روستاگردی از جمله تفریحاتی است که می توانید در طبیعت رودهن از آن لذت ببرید. در یکی از بلندترین و مرتفع ترین نقاط این شهر، کمپ محمد داغی رودهن جای گرفته که به دلیل ارتفاع زیاد آن نسبت به دیگر مناطق، با نام بام رودهن نیز شناخته می شود و انواع امکانات تفریحی و رفاهی در آن تعبیه شده اند. با قرار گرفتن در این جاذبه می توانید چشم انداز بسیار زیبایی به مناطق اطراف خود داشته باشید.


 

اقامت در رودهن

همانطور که پیش تر اشاره شد، رودهن از جمله مناطق ویلانشین اطراف تهران شناخته می شود و انواع ویلاهای معمولی، استخردار و لاکچری در این شهر وجود دارند. اما به دلیل استقبال زیاد مردم از این شهر، علاوه بر ویلاهای مختلف، انواع اقامتگاه های دیگر نظیر آپارتمان و باغ در رودهن وجود دارند که در قیمت های مختلفی وجود دارند. از آنجایی که انواع اقامتگاه ها در این شهر وجود دارند، خوشبختانه برای اقامت در شهر رودهن با مشکل نبود اقامتگاه مواجه نخواهید شد. اما نخستین گزینه ای که گردشگران برای اقامت خود در شهر رودهن به سراغ آن می روند. ویلاهای رودهن شامل ویلاهای معمولی، ویلاهای استخردار و ویلاهای لاکچری می شوند که هر کدام از آن ها بر حسب موقعیت مکانی، تعداد نفرات و امکانات دارای قیمت های مختلفی هستند. از همین رو برای اجاره ویلا در رودهن گزینه های متنوعی پیش روی شما قرار دارند. بسیاری از گردشگرانی که برای استراحت، دورهمی و لذت بردن از کنار هم بودن به رودهن سفر می کنند، به سراغ ویلاهای رودهن و به خصوص ویلاهای استخردار می روند.

اگر قصد اجاره ویلا استخردار در رودهن را داشته باشید، با توجه به فصل سفر و سلیقه خود یکی از ویلاهای استخر دار روباز، استخردار سرپوشیده و استخردار چهار فصل را می توانید انتخاب کرده و برای اقامت و تفریح به سراغ آن بروید. برخی از ویلاهای استخردار رودهن جزء ویلاهای لاکچری محسوب می شوند و نسبت به دیگر ویلاها، دارای نرخ بالاتری می باشند. از امکاناتی که در ویلاهای استخردار یا ویلاهای لاکچری وجود دارند، می توان به استخر، سونا، جکوزی، میز فوتبال دستی، میز بیلیارد، سیستم صوتی و غیره اشاره نمود. اگر جزء آن دسته از گردشگرانی هستید که تنها برای استراحت و دورهمی در کنار یکدیگر لذت ببرید، می توانید به سراغ اجاره ویلا در رودهن بروید.

یکی دیگر از گزینه های اقامتی در این شهر که نسبت به ویلاها دارای قیمت های مناسب تری می باشند، سوئیت ها هستند که با توجه امکانات رفاهی، برای اقامت در آن ها هزینه های کمتری را پرداخت می کنید. اغلب آن دسته از گردشگرانی که قصد دارند از طبیعت گردی در رودهن لذت ببرند و مدت زمان کمتری را در اقامتگاه باشند، به سراغ اجاره سوئیت در رودهن می روند تا هزینه کمتری را برای اقامت خود پرداخت نمایند. اگر قصد دارید این بار به شهر رودهن سفر کنید و یک تا چند شبی را در آن اقامت داشته باشید، می توانید وارد وبسایت لوکس ویلا شده و پس از تماشای اقامتگاه های مختلفی که برای شما قرار داده شده اند، اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای تاریخ سفر خود رزرو نمایید. نکته ای باید در نظر داشته باشید این است که قیمت اجاره ویلا و سوئیت در رودهن در تعطیلات و آخر هفته ها با افزایش مواجه گردیده و اگر به دنبال اجاره ویلا ارزان در رودهن هستید، می توانید روزهای وسط هفته را برای سفر به این شهر انتخاب نمایید.

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3egllp