جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
کد خبر: 95652
تاریخ انتشار: 1402/07/29 09:18

مومنی: اعتقادی به سن شناسنامه‌ای فوتباليست ندارم/ باید از نیروی جوانی خطیر استفاده کرد

عضو سابق هیات مدیره استقلال گفت: دوران سن فوتبالی گذشته و دیگر نمایش در زمین باید ملاک انتخاب قرار گیرد.
مومنی: اعتقادی به سن شناسنامه‌ای فوتباليست ندارم/ باید از نیروی جوانی خطیر استفاده کرد

محمد مومنی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره تورنمنت اخیر تیم ملی گفت: همیشه نقاط قوت و ضعف در یک «بازی» به دست می‌آید. چه بازی آسان باشد و چه سخت. اگر آسان باشد، بازیکنان روحیه می‌گیرند و اگر سخت باشد بازیکنان ممکن است بازیکنان متوجه شوند که تیم‌های قدرتمندی در راه است و ممکن است شکست بخورند.

وی افزود: از همه مهم‌تر این است که همه می‌گویند سن تیم بالا است. مخالفم. به نظرم دوران سن فوتبالی جای خود را به عملکرد می‌دهد و دیگر سن ملاک نیست. به نظرم در حال حاضر ملاک بازی کردن در چمن است. چه ۲۰ ساله و چه ۴۰ ساله.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره دستاوردهای تیم ملی تصریح کرد: مقابل اردن خوب نبودیم اما ما یک برند هستیم و توانستیم پیروز شویم. این از محاسن نام و اعتبار لژیونرهای‌مان است که توانستیم پیروز شویم. بازی مقابل قطر هم نشان دادن کی‌روش در دو قاب است. بازیکنان‌مان نمای جدیدی از خود مقابل کی روش نشان دادند. بازیکنان ما فراتر از شناخت کی‌روش بازی کردند  این مساله برگ برنده قلعه‌نویی بود. می‌گویند مربی داخلی و خارجی. به نظرم این یک بازی برد و باخت برای داخلی و خارجی‌ها بود که قلعه‌نویی برنده شد.

مومنی در خصوص اختلافات موجود در هیات مدیره استقلال توضیح داد: اختلاف همیشه وجود دارد. این که به اختلاف دامن زده شود، آسیب‌رسان است. کسانی که به اختلافات دامن می‌زنند وابسه به استقلال نیستند و نمی‌خواهند آرامش بر استقلال حکمفرما باشد. خطیر یک مدیر جوان است و باید از این جوانی استفاده شود. از این آشتی همه سود بردند و نباید اجازه دهیم مخل آسایش هواداران شود.

وی در پایان درباره تعطیلات لیگ برتر و عدم نظرم در برنامه‌ریزی عنوان کرد: ما حرفه‌ای نیستیم. عدم سازماندهی مناسب برنامه ریزی نشان می‌دهد که ما اصلا حرفه‌ای نیستیم. نگاه می‌کنیم که چه کسی ناراحت شود یا خیر. اگر بخواهیم همه را راضی کنیم یک جا می‌لنگد. باید قانون را راضی کنیم. وقتی قانون راضی باشد، دیگر چیزی اهمیت ندارد.

منبع:برنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/396j9x