پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
کد خبر: 85704
تاریخ انتشار: 1402/01/12 14:28

خبر خوش برای معلمان / پرداخت معوقات رتبه‌بندی معلمان بالاخره آغاز شد

در یک گفت‌وگوی زنده با شبکه تلویزیونی، یوسف نوری به آغاز واریز معوقات رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و بیان کرد که رتبه‌بندی می‌تواند باعث ترمیم نظام پرداخت عادلانه حقوق شود. او همچنین از رئیس جمهور تشکر کرد و گفت: "وی ساعت‌ها وقت گذاشتند و با ورود به این موضوع، دستور حداکثر ارفاق برای افزایش اعتبار رتبه‌بندی را صادر کرد."

وزیر آموزش و پرورش ، با اعلام آغاز پرداخت معوقات رتبه بندی معلمان ، بیان کرد که افرادی که در مشکلات پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان مقصر هستند، شناسایی شده و برخوردهای قانونی با آن‌ها صورت خواهد گرفت. به علاوه، یوسف نوری در گفت‌وگوی زنده با شبکه تلویزیونی، با اشاره به آغاز پرداخت معوقات رتبه‌بندی معلمان، تأکید کرد که رتبه‌بندی می‌تواند منجر به ترمیم نظام پرداخت عادلانه حقوق گردد و از رئیس جمهور تشکر کرد که ساعت‌ها وقت گذاشته و دستور حداکثر ارفاق را صادر کرده است تا اعتبار رتبه‌بندی افزایش یابد.

میزان طلب ایران از عراق از زبان سفیر ایران در این کشور

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بر این اساس اعتبارات تخصیص یافته امروز در استان‌ها توزیع شد و پرداخت معوقات رتبه‌بندی معلمان نیز توسط بانک‌های عامل آغاز شده است و بانک ملی به دلیل حجم اطلاعات سنگین کار را آغاز خواهد کرد. نوری با تاکید بر اینکه تمامی معلمان از مزایای رتبه یک بهره‌مند شده‌اند، گفت: هم‌اکنون معوقات مربوط به مابه‌التفاوت بین رتبه یک و رتبه استحقاقی همکاران در حال پرداخت است که تا ساعات آینده تمام معلمان معوقات رتبه‌بندی را دریافت خواهند کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی ضمن تشکر از صبوری فرهنگیان در تاخیر پیش‌آمده و تشکر از نهادهای مالی گفت: افراد مقصر در مشکلات پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان شناسایی شده‌اند و برخوردهای قانونی با این افراد انجام خواهد شد.

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3967lw