-
کد خبر: 111497
تاریخ انتشار: 1403/03/22 11:52

پیام مدیر عامل شرکت در پی کسب نائب قهرمانی آتش نشانان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران/بافق

حمیدیان؛  نائب قهرمانی آتش نشانان شرکت در اولین دوره از المپیاد علمی، عملیاتی آتش نشانی صنایع و معادن کشور (ایمیدورو ) را تبریگ گفت.
پیام مدیر عامل شرکت در پی کسب نائب قهرمانی آتش نشانان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران/بافق

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی؛  مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی  با ارسال پیامی، نائب قهرمانی تیم آتش نشانی شرکت در اولین دوره از المپیاد علمی، عملیاتی آتش نشانی صنایع و معادن کشور (ایمیدورو ) را تبریگ گفت.

در این پیام آمده است:  آتش نشانان با فداکردن جان و آسایش خود، امنیت را به زندگی همنوعان خود می بخشند تا امنیت کامل را به زندگی آن ها هدیه دهند. آتش نشانان فداکاری که بارها حماسه آفرینی کرده و از خود گذشتگی های بسیاری از خود به جای گذاشته اند.
آنان حتی مرگ فداکارانه را فرصتی برای رستگاری یافته و آماده اند تا شاعر یگانه ترین لحظه های ناب زندگی شوند.
داشتن آمادگی جسمانی بین نیروهای آتش‌نشان اهمیت بالایی دارد که با توجه به نوع کار، عملیات اطفاء حریق و تنوع عملیات‌ها و ماموریت‌ها لازم است.
آمادگی  آتش‌نشانان سبب خواهد شد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات لازم را در مجموعه های صنعتی و معدنی در ماموریت‌ها و عملیات‌ها ارائه دهد.
اینجانب ضمن تبریک به پرسنل فداکار و زحمتکش آتش نشانی و HSE شرکت به جهت کسب مقام نائب قهرمانی در اولین المپیاد آتش نشانی صنایع و معادن کشور (ایمیدرو) برای این عزیزان آرزوی موفقیت و شادکامی دارم.

مجتبی حمیدیان
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران/ بافق


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/36kez7