یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
کد خبر: 37649
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1401/12/25 05:41

معرفی بهترین و با کیفیت ترین کارت صدا برای تولید محتوا

پادکسترها، نوازندگان و تولیدکنندگان محتوا می‌توانند از کارت صدا Audient EVO 4 ، یک کارت صدا استودیویی USB 2×2 رومیزی که رکورد صدا با کیفیت بالا را بدون دردسر می‌سازد، بهره‌مند شوند.
معرفی بهترین و با کیفیت ترین کارت صدا برای تولید محتوا

 

 

کارت صدا فوق العاده برای تولید محتوا و استریم

پادکسترها، نوازندگان و تولیدکنندگان محتوا می‌توانند از کارت صدا Audient EVO 4 ، یک کارت صدا استودیویی USB 2×2 رومیزی که رکورد صدا با کیفیت بالا را بدون دردسر می‌سازد، بهره‌مند شوند. این کارت صدا دارای دو پری آمپ میکروفون EVO، ورودی JFET Hi-Z برای اینسترومنت ها و کنترل gain خودکار Smartgain است. به علاوه دو خروجی مانیتور 1/4 اینچی و خروجی هدفون آن برای اتصال اسپیکرها و هدفون‌ها برای مانیتورینگ، عالی هستند.

کارت صدا چیست ؟

امروزه خرید تجهیزات استودیویی و تجهیز کردن استودیو ها به دلیل پیشرفت چشمگیر تکنولوژی چالشی مهم و بزرگ شده است ، افرادی که دوست دارند استودیوی خانگی خود و یا حتی استودیو حرفه ای و تبلیغاتی خود را راه اندازی کنند ، درگیر چالش های بسیار زیادی می شوند ، از جمله اینکه چه تجهیزاتی را باید خریداری کنیم و اصلا کاربرد این تجهیزات به چه صورت هست ، در واقع کارت صدا را میتوان قلب تپنده استودیو معرفی کرد زیرا کاری مهم را برای ما انجام می دهد و آن کار مهم تبدیل سیگنال های آنالوگ به دیجیتال و بالعکس سیگنال های دیجیتال به آنالوگ هست که توسط کانورتر های دیجیتال به آنالوگ و آنالوگ به دیجیتال صورت می پذیرد، پس باید کارت صدایی را تهیه کنیم که از کانورتر های با کیفیت بالا بهره مند باشد تا به تواند سیگنال ها را به بهترین شکل ممکن برای ما تبدیل کند ، مورد بعدی و بسیار مهم در خرید کارت صدا این است که بدانیم به چه تعداد ورودی میکروفون و ساز نیاز داریم تا متانسب با آن کارت صدای خود را خریداری کنیم ، البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که داینامیک رنج کارت صدا و همچنین پری امپ های میکروفون آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و نباید به سادگی از کنار آن گذشت .

عملکرد صوتی با کیفیت بالا

کارت صدا Audient EVO 4 با تکیه بر بیش از 20 سال تجربه Audient در طراحی تجهیزات صوتی، کیفیت صدای ممتازی را به شما ارائه می‌دهد. چیزی که به نفع تولیدکنندگان محتوا، Producerها و موزیسین های دارای استودیوهای خانگی است.

خروجی هدفون استریو و دو خروجی مانیتور

با دو خروجی مانیتور 1/4 اینچی متعادل و خروجی هدفون 1/4 اینچی، EVO 4 می تواند به عنوان هاب مرکزی برای اسپیکرها و هدفون های شما عمل کند. به علاوه، دکمه های لمسی و knob چرخشی بزرگ، امکان دسترسی به کنترلرهای صدا برای خروجی ها را فراهم می کند.

SmartMuting

اتصال هدفون‌ به هر یک از جک های هدفون، خروجی‌های اسپیکر مربوطه را به‌طور خودکار قطع می‌کند و باعث می‌شود بین مانیتورینگ اسپیکر و مانیتورینگ هدفون سریع و بدون تاخیر جابه‌جا شوید.

حالت Smartgain

مطمئن شوید که همه چیز را با حالت Smartgain به خوبی رکورد کرده اید. شروع به پخش یا آواز خواندن کنید و حالت Smartgain به طور خودکار level میکروفون های شما را تنظیم می کند. شما حتی می توانید با دو کانال به طور همزمان رکورد کنید.

Audio Loopback

ویژگی Audio Loopback در کارت صدا Audient EVO 4 به شما این امکان را می دهد تا صدای رایانه خود را همزمان با میکروفون ضبط کنید و از آن برای پادکست های خود استفاده کنید.

  • صدای کامپیوتر خود را رکورد کنید.
  • تماس های اسکایپ/تصویری مهمان پادکست خود را رکورد کنید.
  • رکورد صدای بازی

از افراد متخصص مشاوره بگیرید

شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید کارت صدا استودیویی با کارشناسان فروشگاه صوت پلاس از طریق شماره تماس 05138655300 در ارتباط باشید، صمیمانه منتظر شنیدن صدای شما هستیم. 

 

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/36b7k7