چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 15 May 2024
کد خبر: 93445
تاریخ انتشار: 1402/06/19 13:24

گرماتاب را از کجا خریداری کنیم؟

گرماتاب مناسب‌ترین سیستم برای تامین گرمایش انواع محیط است که مدل گرماتاب گازی با بهترین قیمت عرضه می‌شود. اما سوال این است که این هیتر تابشی را از کجا بخریم؟!

گرماتاب یکی از انواع هیترهای نسل جدید است که در انواع رستورانی، صنعتی و گلخانه‌ای تولید می‌شود و مناسب‌ترین سیستم گرمایشی برای گرم کردن و یا خشک کردن انواع سنگ، مواد صنعتی و یا تجهیزات صنعتی در صنایع مختلف بوده و به کار می‌رود. در این نوع هیتر، حرارت به صورت تابشی از سطح گرم آن به محیط اطراف منتقل می‌شود.

سیستم گرماتاب بازدهی گرمایی خوبی دارد؛ به همین دلیل بسیار مورد توجه و استقبال صاحبان واحدهای صنعتی قرار گرفته است. این دستگاه در ۲ نوع گرماتاب گازی و برقی تولید شده و برای استفاده در مناطقی که از سیستم گاز و یا برق بی‌بهره هستند، بسیار کاربردی و مناسب است.

عملکرد دستگاه گرماتاب همچون خورشید بوده و حرارت ایجاد شده را از طریق لوله و رفلکتور به محیط مدنظر و اجسام می‌تاباند. این هیتر با تابش اشعه مادون قرمز به افراد و اشیایی که در پیرامونش قرار دارند، آنها را گرم می‌کند. نام‌های دیگر این سیستم شامل هیتر تابشی لوله‌ای و بخاری سقفی است.

گرماتاب

گرماتاب در کدام محیط کاربرد دارد؟

سیستم هیتر تابشی برای چه محیط‌هایی مناسب است؟! در پاسخ باید بگوییم تمامی محیط‌های کاری و یا بزرگ که باید در روزهای سرد سال، گرم باشند؛ فضاهایی مثل: سوله، انبار تولید، سالن‌های ورزشی، گلخانه، رستوران، کافه و...

در برخی از سوله‌ها و سالن‌های صنعتی، بسته به نوع فعالیت، گاهی فقط از قسمتی از سالن استفاده می‌شود و نیازی نیست تمام یک سالن وسیع را گرم کنید. همچنین به دلیل خاموش بودن سیستم‌های گرمایشی در زمان تعطیلی واحد صنعتی، لازم است با شروع ساعت کاری، سالن به سرعت گرم شود. این مهم، با دستگاه گرماتاب گازی امکان پذیر بوده و می‌تواند گرمایش موردنظر را تامین کند.

سیستم گرماتاب چه مزایایی دارد؟

  • گرماتاب به سرعت محیط را گرم می‌کند. یعنی در مدت کوتاهی پس از روشن کردن هیتر، دمای محیط کار یا سالن به مقدار مطلوب می‌رسد. همین موضوع باعث می‌شود در پایان ساعت کار، با خیال راحت و بدون نگرانی از سرمای روز بعد، هیتر را خاموش کنید و صبح فردا با شروع ساعت کاری، آن را دوباره روشن کنید. به این ترتیب در مصرف سوخت هم صرفه‌جویی خواهید کرد.
  • در سیستم‌های گرمایشی همرفتی، هوای گرم تولید شده به دلیل چگالی کم و سبک بودن به سمت بالای سالن حرکت می‌کند و باعث اتلاف انرژی می‌شود. همچنین با وجود مصرف سوخت، هوای قسمت پایین سوله یعنی جایی‌ که پرسنل و دستگاه‌ها قرار دارند، سرد است. برای یکنواخت شدن دما در سیستم همرفتی باید زمان زیادی را منتظر بمانید. اما در هیتر تابشی، انرژی حرارتی به صورت مستقیم به افراد و اجسام برخورد کرده، آنها را گرم می‌کند و اتلاف انرژی کمی دارد.
  • گرمای تولید شده توسط هیتر تابشی، یکنواخت بوده و بیش از حد نیست که باعث آزار کارکنان و مشتریان شود.
  • از بخاری سقفی برای گرم کردن بخشی از یک سالن تولیدی می‌توانید استفاده کنید؛ یعنی اگر تمام قسمت‌های سوله فعال نیست لازم نیست همه جا را گرم کنید.
  • هزینه راه‌اندازی، تعمیر و نگهداری زیادی ندارد و همچنین نصب گرماتاب راحت و سریع می‌باشد.
  • اگر یکی از هیترهای تابشی خراب شود، فقط همان هیتر را جدا کرده، تعمیر می‌کنید و دردسری را تجربه نخواهید کرد.
  • سیستم گرماتاب ایجاد آلودگی نمی‌کند و ضمن حفظ سلامتی پرسنل، نیازی هم به دودکش و تهویه ندارد.

گرماتاب قیمت

نکات مهمی که درباره گرماتاب گازی وجود دارد

این سیستم‌ها دارای مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلفی هستند که بسته به نوع کاربری و شرایط آب و هوایی خود، باید سیستمی مطلوب را انتخاب کرد تا دچار مسائل اضافی نشد. مدل هیتر را با توجه به نیاز و شرایط سالن و کار خود و البته با مشورت با کارشناسان انتخاب کنید. برای این منظور می‌توانید از مشاوره رایگان گرماسرما سازه استفاده نمایید.

همچنین تعداد هیتر های تابشی که می‌خرید باید متناسب با متراژ سالن تولیدی باشد. از سویی دیگر، قبل از خرید گرماتاب به این فکر کنید که استفاده از هیتر برقی برای واحد صنعتی شما به‌صرفه‌تر است یا هیتر گازی. به مدت گارانتی و خدمات پس از فروش محصول هم توجه نمایید تا در صورت هرگونه مشکلی، بدون دغدغه دستگاه تعمیر و مشکل رفع شود.

خرید گرماتاب را از برند مطمئن انجام دهید. شرکت‌های زیادی هستند که دستگاه بخاری سقفی را تولید می‌نمایند اما بالاترین راندمان حرارتی و کم‌ترین مصرف را سیستم تابشی گرماسازه به ارمغان آورده و در کمتر از ۳ دقیقه می‌توان به دمای مطلوب رسید و طی مدت ۱۵ دقیقه، محیط مورد اشاره به خوبی گرم خواهد شد. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر کافی است با گرماسرما سازه شرق ۰۲۱۲۲۰۳۲۰۰۲ تماس بگیرید.

قیمت گرماتاب چقدر است و به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

قیمت گرماتاب بسته به برند تولیدی و مشخصات هر محصول و همچنین مدل و ظرفیت آن، متفاوت است. قیمت هیتر تابشی گرماسازه از ۲۰ میلیون تومان شروع شده و با افزایش ظرفیت و طول دستگاه، قیمت آن تا ۴۰ میلیون تومان می‌رسد. برای استعلام قیمت گرماتاب و شرایط اقساطی آن نیاز است تا با شرکت گرماسازه تماس بگیرید

قابل توجه است که فاکتورهای متعددی در تعیین قیمت خرید و راه اندازی یک هیتر تابشی موثرند که عبارتند از:

  • کیفیت هیتر تابشی از نظر مواد اولیه به کار رفته و نحوه ساخت.
  • سایز هیتر و توان گرمایی که می‌تواند ایجاد کند.
  • مدل هیتر و نحوه عملکرد آن.
  • اعتبار شرکت سازنده و فروشنده گرماتاب.
  • تضمین شرکت سازنده برای تامین قطعات یدکی هیتر تا چند سال آینده و خدمات پس از فروشی که ارائه می‌کند.

خرید گرماتاب

خرید گرماتاب در سراسر کشور

برای یک خرید اصولی و مناسب، در مورد فروشندگان، سازندگان و برندهای مختلف هیتر تحقیق کنید. ببینید مشتریان قبلی آن فروشنده، از محصولی که خریدند راضی هستند یا نه و همچنین به استاندارد بودن آن توجه نمایید.

خرید گرماتاب از شرکت گرماسرما سازه به راحتی امکان پذیر است و با توجه به دارا بودن نمایندگی‌ها و انبارهای بسیار در چندین استان، این شرکت محصولات را در سریع‌ترین زمان ارسال کرده و با نصب رایگان آن، گرمایش محصول را تامین می‌نماید.

شرکت گرماسازه بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت تخصصی در زمینه تولید سیستم‌های گرمایش تابشی از جمله گرماتاب در ایران داشته و محصول خود را با گارانتی طلایی و خدمات پس از فروش بلند مدت ارائه می‌دهد. برای خرید گرماتاب مرغوب حتما به شرکت گرماسرما سازه اعتماد کنید. در نظر داشته باشید که، انتخاب یک هیتر نامناسب هم سرمایه شما را از بین می‌برد و هم باعث افت کارایی پرسنل می‌شود؛ اما انتخاب هیتر تابشی باکیفیت تاثیر بسزایی در تولید، افزایش کارایی، برگشت سرمایه و صرفه‌جویی در هزینه‌ها خواهد شد.

 

برچسب ها : گرماتاب,هیتر تابشی,گرمایش تابشی


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2x9ylb