شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 18 May 2024
کد خبر: 88366
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/04/04 07:50

مزایای خرید خانه در اسپانیا

یکی از راه های گرفتن مجوز اقامت در اسپانیا خرید ملک در این کشور می باشد. اسپانیا عضو اتحادیه اروپاست و در اروپای غربی واقع شده است. این کشور پر از فرهنگ، زیبایی و زیرساخت اقتصادی مترقی است و دارای آب و هوای مدیترانه ای و معتدل می باشد.
مزایای خرید خانه در اسپانیا

یکی از راه های گرفتن مجوز اقامت در اسپانیا خرید ملک در این کشور می باشد. اسپانیا عضو اتحادیه اروپاست و در اروپای غربی واقع شده است. این کشور پر از فرهنگ، زیبایی و زیرساخت اقتصادی مترقی است و دارای آب و هوای مدیترانه ای و معتدل می باشد.

در سال های اخیر ورود مهاجران به اسپانیا افزایش یافته و خرید خانه در اسپانیا می تواند یک سرمایه گذاری هوشمند باشد، زیرا این کشور رشد اقتصادی و رونق املاک و مستغلات را تجربه کرده است.


 

همچنین برای افرادی که دارای منابع مالی کافی هستند، اقامت از طریق تمکن مالی اسپانیا می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای مهاجرت به اروپا باشد؛ از این رو در این مقاله به بررسی مزایای مختلف خرید خانه در اسپانیا می پردازیم.

 

سبک زندگی در اسپانیا

 

اسپانیا یک سبک زندگی عالی برای کسانی که به دنبال داشتن یک خانه جدید در زیر نور خورشید هستند، ارائه می دهد.

در اسپانیا، برای هر کسی، صرف نظر از علایقشان، تفریحات و امکانات مناسبی وجود دارد. علاقه مندان به فرهنگ از یافتن بناهای تاریخی و گالری های هنری متعدد خوشحال خواهند شد، در حالی که دوستداران طبیعت می توانند طیف متنوعی از مناظر، از کوه های پوشیده از برف در مناطق شمالی گرفته تا سواحل زیبا در جنوب را کشف کنند.

به طور کلی با وجود شهرهای پر جنب و جوش، غذاهای کلاس جهانی و آب و هوای آفتابی و معتدل و طبیعت زیبا، لذت و تفریحات زیادی در اسپانیا برای هر نوع سلیقه و سبک زندگی  وجود دارد.

 

هزینه خرید ملک در اسپانیا

 

خریداران و سرمایه گذاران از دیدن این که املاک و مستغلات در اسپانیا بسیار مقرون به صرفه است، خوشحال خواهند شد.

قیمت ملک در اسپانیا به طور پیوسته در حال کاهش بوده است، و این کشور را برای کسانی که به دنبال خانه جدید می گردند، بسیار ارزشمند کرده است. علاوه بر این، بسیاری از گزینه های تامین مالی مقرون به صرفه برای کسانی که به دنبال دریافت اقامت تمکن مالی اسپانیا و خرید ملک در این کشور هستند، وجود دارد.


سرمایه گذاری با خرید ملک در اسپانیا

 

املاک و مستغلات در اسپانیا همچنین به سرمایه گذاران فرصتی عالی برای بازگشت سرمایه خود ارائه می دهد. ارزش املاک به طور پیوسته در حال افزایش است، و آن را به راهی عالی برای جمع آوری ثروت در طول زمان تبدیل می کند.

علاوه بر این، اسپانیا یک مقصد جذاب برای مهاجران است که طبیعتا بسیاری از آن ها به دنبال اجاره ‌کردن خانه هستند، این امر امکان ایجاد درآمد اجاره‌ ای را برای کسانی که علاقه‌ مند به درآمد غیرفعال هستند آسان می‌ کند.

 

شرایط و مراحل خرید ملک در اسپانیا

 

اولین مرحله برای خرید خانه و دریافت اقامت تمکن مالی اسپانیا دریافت ویزای توریستی اسپانیا و سفر به این کشور است. بعد از دریافت ویزای توریستی و ورود به اسپانیا، می بایست اوضاع ملک در آنجا را به دقت بررسی کرده، در نهایت خانه مورد نظر خود را انتخاب و برای خرید آن اقدام کنید.

برای خرید ملک در تمام کشور ها و همینطور در اسپانیا، لازم است استعلام های مورد نیاز از نهادهای مربوطه مانند اداره گاز، برق، مالیات و …  تهیه و تمامی آنها حین عقد قرارداد در دفاتر اسناد رسمی اسپانیا ارائه شود.

برای دریافت اقامت تمکن مالی اسپانیا، سند ملک باید به نام فرد متقاضی دریافت اقامت باشد. پس از اینکه تمامی مدارک و استعلام های مورد نیاز ارائه و صورت حساب های مربوط به انتقال سند انجام شد، سند ملک به نام شما ثبت می شود.

برای خرید خانه و انتقال سند آن به نام شما، باید مدارک مورد نیاز را به زبان اسپانیایی ترجمه کنید و آن ها را همراه با نسخه اصلی ارائه دهید.

همانطور که توضیح داده شد خرید خانه در اسپانیا کار چندان راحتی نیست و نیازمند تجربه و دانستن نکاتی می باشد، از این رو پیشنهاد می شود خرید ملک خود را به یک وکیل و یا کارشناسان مهاجرتی در قصران گروپ بسپارید و با خیالی آسوده اجازه دهید تمامی مراحل آن به درستی انجام شود.


 

 

مدارک مورد نیاز خرید خانه در اسپانیا

 

مدارکی که باید هنگام خرید خانه در اسپانیا جهت دریافت اقامت تمکن مالی ارائه کنید شامل موارد زیر می باشند:

  • فرم درخواست ویزا
  • پاسپورت با اعتبار زمانی مناسب
  • نامه تمکن مالی از بانک و تحویل آن جهت اثبات توانمندی مالی
  • تمکن مالی حداقل 500.000 یورو
  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری
  • داشتن بیمه درمانی و پزشکی

 

مزایای مالیاتی خرید خانه در اسپانیا

 

داشتن ملک در اسپانیا همچنین مزایای مالیاتی متعددی را ارائه می دهد که آن را برای خریداران و سرمایه گذاران جذاب تر می کند. امکان کسر مالیات در مالیات بر دارایی و همچنین کسر برخی سرمایه گذاری ها وجود دارد.

علاوه بر این، در اسپانیا مالیات بر عایدی سرمایه نسبتاً پایین است و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات آن را جذاب تر می کند.

 

در نتیجه، اسپانیا به دلیل سبک زندگی جذاب، مقرون به صرفه بودن، پتانسیل سرمایه گذاری و مزایای مالیاتی، مکانی عالی برای کسانی است که به دنبال خرید ملک هستند. با رونق اقتصادی در املاک و مستغلات، اکنون زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در یک خانه جدید در اسپانیا است.


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2rzpp6